Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15017

Назва: Стратегічний маркетинг, як один з ключових елементів управління компанією
Автори: Вишовська, О.
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Вишовська О. Стратегічний маркетинг, як один з ключових елементів управління компанією / Вишовська О. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 36. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Vishovska O. (2007) Stratehichnyi marketynh, yak odyn z kliuchovykh elementiv upravlinnia kompaniieiu. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 36 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 18-кві-2007
Дата внесення: 21-бер-2016
Видавництво: ТДТУ
TSTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
УДК: 339.13
Діапазон сторінок: 36
Початкова сторінка: 36
Кінцева сторінка: 36
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15017
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2007)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.