Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7718

Назва: Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринку
Інші назви: Analysis of the consumer behavior in the consumer market
Автори: Мороз, Василина Романівна
Moroz, Vasylyna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Мороз В. Р. Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринку / Василина Мороз // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 112. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Moroz V. (2014) Analiz povedinky spozhyvachiv na spozhyvchomu rynku [Analysis of the consumer behavior in the consumer market]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 112 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Конференція/захід: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 21-тра-2014
Дата внесення: 27-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 21-22 травня 2014 року
УДК: 339.13
Діапазон сторінок: 112
Початкова сторінка: 112
Кінцева сторінка: 112
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7718
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.