Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-18 de 18.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
TipoDataDate of entryTítuloAutor(es)
Article23-Jun-202029-Set-2020Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територійПеть, Ірина; Олійник, Ігор; Тертиця, Олександр; Pet, Iryna; Oliinyk, Ihor; Tertytsia, Oleksandr
Article25-Fev-202020-Mai-2020Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспортуОкрепкий, Ростислав Богданович; Дудар, Володимир Тарасович; Okrepkyi, Rostyslav; Dudar, Volodymir
Article25-Fev-202020-Mai-2020Дослідження проблем екологічності продукції меблевої промисловості на засадах маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Дочинець, Наталя Мирославівна; Кампо, Георгіна Михайлівна; Havrylets, Olesia; Dochynets, Natalia; Kampo, Heorhina
Article18-Set-202023-Dez-2020Особливості цифрової стратегії підприємства залежно від розміру бізнесуКіржецька, Марія; Кіржецький, Юрій; Kirzhetska, Mariya; Kirzhetskyy, Yuriy
Article14-Abr-202017-Set-2020Зелена конкурентоспроможність бізнес-сектора України в рамках глобальних тенденційЧигрин, Олена Юріївна; Люльов, Олексій Валентинович; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Косторнова, Світлана Олександрівна; Chygryn, Olena; Lyulyov, Oleksii; Pimonenko, Tetyana; Kostornova, Svitlana
Article202119-Abr-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article25-Out-20222-Fev-2023CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністюКраузе, О.; Піняк, І.; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article25-Out-20222-Fev-2023Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємствЮшкевич, О.; Яблонська, І.; Yushkevych, O.; Yablonska, I.
Article21-Fev-20233-Mai-2023Дослідження суті бренд-менеджменту в системі маркетингового управління підприємствомДанилюк, А.; Danylyuk, A.
Article21-Fev-20233-Mai-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-Nov-20221-Abr-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article22-Fev-20227-Set-2022Пошуковий маркетингІванечко, Неля Ростиславівна; Дудар, Володимир Тарасович; Павелко, Валентин Іванович; Ivanechko, Nelia; Dudar, Volodymyr; Pavelko, Valentyn
Article21-Jun-202213-Dez-2022Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article22-Fev-20227-Set-2022Маркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послугШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
Article5-Set-202314-Out-2023Сучасні стратегії STP-маркетингу бізнес-структур в умовах індустрії 4.0Головань, Ольга Олексіївна; Олійник, Олександр Миколайович; Маркова, Світлана Вікторівна; Олійник, Максим Олександрович; Holovan, Olha; Oliynyk, Oleksandr; Markova, Svitlana; Oliinyk, Maksym
Article24-Out-202328-Dez-2023Дослідження впливу стратегії сучасного екомаркетингу на розвиток органічного виробництва в УкраїніКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article24-Out-202328-Dez-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Article19-Dez-202327-Jan-2024Управління продажами у сфері послугІванечко, Неля Ростиславівна; Оконський, Михайло Вікторович; Ivanechko, Nelia; Okonskyi, Mykhailo
Resultados 1-18 de 18.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima