Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178

Назва: Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств
Автори: Мулярчук, Лариса
Бібліографічний опис: Л.Мулярчук. Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств / Л.Мулярчук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.170-176 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 338.658.012
Теми: інновація
диверсифікація
стратегія
спеціалізація
активізація
торгово-побутове обслуговування
сервісні підприємства
Короткий огляд (реферат): Розглянуто передумови, мету та мотиви впровадження інновацій в торгово-побутове обслуговування та систему споживчої кооперації, а також охарактеризовано різні види диверсифікації та підходи до їх трактувань.
In the article the background, purpose and motives of innovation in commercial and public services, a system of consumer cooperatives, and described various types of diversity and approaches to their interpretations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.