Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178

Title: Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств
Authors: Мулярчук, Лариса
Bibliographic description (Ukraine): Л.Мулярчук. Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств / Л.Мулярчук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.170-176 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
Issue Date: 2012
Date of entry: 22-Mei-2013
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.658.012
Keywords: інновація
диверсифікація
стратегія
спеціалізація
активізація
торгово-побутове обслуговування
сервісні підприємства
Abstract: Розглянуто передумови, мету та мотиви впровадження інновацій в торгово-побутове обслуговування та систему споживчої кооперації, а також охарактеризовано різні види диверсифікації та підходи до їх трактувань.
In the article the background, purpose and motives of innovation in commercial and public services, a system of consumer cooperatives, and described various types of diversity and approaches to their interpretations.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.