Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178

Título : Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств
Autor : Мулярчук, Лариса
Bibliographic description (Ukraine): Л.Мулярчук. Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств / Л.Мулярчук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.170-176 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
Fecha de publicación : 2012
Date of entry: 22-may-2013
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.658.012
Palabras clave : інновація
диверсифікація
стратегія
спеціалізація
активізація
торгово-побутове обслуговування
сервісні підприємства
Resumen : Розглянуто передумови, мету та мотиви впровадження інновацій в торгово-побутове обслуговування та систему споживчої кооперації, а також охарактеризовано різні види диверсифікації та підходи до їх трактувань.
In the article the background, purpose and motives of innovation in commercial and public services, a system of consumer cooperatives, and described various types of diversity and approaches to their interpretations.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.