このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178

タイトル: Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств
著者: Мулярчук, Лариса
Bibliographic description (Ukraine): Л.Мулярчук. Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств / Л.Мулярчук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.170-176 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
発行日: 2012
Date of entry: 22-5月-2013
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.658.012
キーワード: інновація
диверсифікація
стратегія
спеціалізація
активізація
торгово-побутове обслуговування
сервісні підприємства
抄録: Розглянуто передумови, мету та мотиви впровадження інновацій в торгово-побутове обслуговування та систему споживчої кооперації, а також охарактеризовано різні види диверсифікації та підходи до їх трактувань.
In the article the background, purpose and motives of innovation in commercial and public services, a system of consumer cooperatives, and described various types of diversity and approaches to their interpretations.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。