Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМулярчук, Лариса-
dc.date.accessioned2013-05-22T08:28:33Z-
dc.date.available2013-05-22T08:28:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛ.Мулярчук. Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств / Л.Мулярчук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.170-176 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178-
dc.description.abstractРозглянуто передумови, мету та мотиви впровадження інновацій в торгово-побутове обслуговування та систему споживчої кооперації, а також охарактеризовано різні види диверсифікації та підходи до їх трактувань.uk
dc.description.abstractIn the article the background, purpose and motives of innovation in commercial and public services, a system of consumer cooperatives, and described various types of diversity and approaches to their interpretations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectдиверсифікаціяuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectспеціалізаціяuk
dc.subjectактивізаціяuk
dc.subjectторгово-побутове обслуговуванняuk
dc.subjectсервісні підприємстваuk
dc.titleІнноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.658.012uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.