Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17868

Tytuł: Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки]
Authors: Краузе, Ольга Ігорівна
Шпилик, Світлана Василівна
Cytat: Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки] / укл. : О. І. Краузе, С. В. Шпилик. – Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2015. – 34 с.
Data wydania: 15-wrz-2016
Date of entry: 15-wrz-2016
Słowa kluczowe: виробнича практика
маркетинг промислового підприємства
Strony: 34
Abstract: Програмою встановлено цілі, завдання і зміст виробничої практики, визначено форми і методи контролю, основні вимоги до складання звіту.
Opis: Методичні вказівки містять загальні положення щодо організації виробничої практики, мету та завдання практики, обов’язки студента, керівника практики від університету та підприємства, програму проходження практики, вимоги до оформлення звітів та порядок їх захисту.
Content: Вступ...4 1. Загальні положення...6 2. Мета і завдання практики...6 3. База практики та обов’язки сторін...7 4. Структура та зміст програми практики...10 4.1. Структура програми практики...10 4.2. Тематика індивідуальних завдань...12 4.3. Заняття і екскурсії під час практики...14 4.4. Рекомендована література...15 5. Форми і методи контролю...19 6. Вимоги до змісту звіту по виробничій практиці...19 7. Вимоги до оформлення звіту по виробничій практиці...22 8. Порядок захисту звіту та підведення підсумків про проходження виробничої практики...25 9. Додатки...27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17868
Wykaz piśmiennictwa: 1. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Є.В.Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: НУ «Львівська політехніка», Інтелект-Захід, 2004 – 288 с.
2. Крикавський Є. Промисловий маркетинг: підручник. 2-ге вид. / Є.Крикавський, Н. Чухрай. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с.
3. Андреева О.Д. Технология бизнеса:. Учебное пособие. /О.Д. Андреева. – М.: Издательская група ИНФРА, 2007. – 224 с.
Typ zawartości: Learning Object
Występuje w kolekcjach:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora