Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17868

Titel: Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки]
Autor(en): Краузе, Ольга Ігорівна
Шпилик, Світлана Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки] / укл. : О. І. Краузе, С. В. Шпилик. – Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2015. – 34 с.
Erscheinungsdatum: 15-Sep-2016
Date of entry: 15-Sep-2016
Stichwörter: виробнича практика
маркетинг промислового підприємства
Number of pages: 34
Zusammenfassung: Програмою встановлено цілі, завдання і зміст виробничої практики, визначено форми і методи контролю, основні вимоги до складання звіту.
Beschreibung: Методичні вказівки містять загальні положення щодо організації виробничої практики, мету та завдання практики, обов’язки студента, керівника практики від університету та підприємства, програму проходження практики, вимоги до оформлення звітів та порядок їх захисту.
Content: Вступ...4 1. Загальні положення...6 2. Мета і завдання практики...6 3. База практики та обов’язки сторін...7 4. Структура та зміст програми практики...10 4.1. Структура програми практики...10 4.2. Тематика індивідуальних завдань...12 4.3. Заняття і екскурсії під час практики...14 4.4. Рекомендована література...15 5. Форми і методи контролю...19 6. Вимоги до змісту звіту по виробничій практиці...19 7. Вимоги до оформлення звіту по виробничій практиці...22 8. Порядок захисту звіту та підведення підсумків про проходження виробничої практики...25 9. Додатки...27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17868
References (Ukraine): 1. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Є.В.Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: НУ «Львівська політехніка», Інтелект-Захід, 2004 – 288 с.
2. Крикавський Є. Промисловий маркетинг: підручник. 2-ге вид. / Є.Крикавський, Н. Чухрай. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с.
3. Андреева О.Д. Технология бизнеса:. Учебное пособие. /О.Д. Андреева. – М.: Издательская група ИНФРА, 2007. – 224 с.
Content type: Learning Object
Enthalten in den Sammlungen:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
vyrobnycha_praktyka.doc267 kBMicrosoft WordÖffnen/Anzeigen
vyrobnycha_praktyka.pdf258,83 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
vyrobnycha_praktyka.djvu264,5 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
vyrobnycha_praktyka__COVER.png82,95 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge