Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17868

Título : Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки]
Autor : Краузе, Ольга Ігорівна
Шпилик, Світлана Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки] / укл. : О. І. Краузе, С. В. Шпилик. – Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2015. – 34 с.
Fecha de publicación : 15-sep-2016
Date of entry: 15-sep-2016
Palabras clave : виробнича практика
маркетинг промислового підприємства
Number of pages: 34
Resumen : Програмою встановлено цілі, завдання і зміст виробничої практики, визначено форми і методи контролю, основні вимоги до складання звіту.
Descripción : Методичні вказівки містять загальні положення щодо організації виробничої практики, мету та завдання практики, обов’язки студента, керівника практики від університету та підприємства, програму проходження практики, вимоги до оформлення звітів та порядок їх захисту.
Content: Вступ...4 1. Загальні положення...6 2. Мета і завдання практики...6 3. База практики та обов’язки сторін...7 4. Структура та зміст програми практики...10 4.1. Структура програми практики...10 4.2. Тематика індивідуальних завдань...12 4.3. Заняття і екскурсії під час практики...14 4.4. Рекомендована література...15 5. Форми і методи контролю...19 6. Вимоги до змісту звіту по виробничій практиці...19 7. Вимоги до оформлення звіту по виробничій практиці...22 8. Порядок захисту звіту та підведення підсумків про проходження виробничої практики...25 9. Додатки...27
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17868
References (Ukraine): 1. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Є.В.Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: НУ «Львівська політехніка», Інтелект-Захід, 2004 – 288 с.
2. Крикавський Є. Промисловий маркетинг: підручник. 2-ге вид. / Є.Крикавський, Н. Чухрай. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с.
3. Андреева О.Д. Технология бизнеса:. Учебное пособие. /О.Д. Андреева. – М.: Издательская група ИНФРА, 2007. – 224 с.
Content type: Learning Object
Aparece en las colecciones: Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
vyrobnycha_praktyka.doc267 kBMicrosoft WordVisualizar/Abrir
vyrobnycha_praktyka.pdf258,83 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
vyrobnycha_praktyka.djvu264,5 kBDjVuVisualizar/Abrir
vyrobnycha_praktyka__COVER.png82,95 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador