Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832
Titulua: | До проблеми визначення рис національного стилю у творчості українських футуристів |
Egilea: | Чоп, Тамара Олександрівна |
Journal/Collection: | Наукові записки. Серія “Філософія” |
Issue: | 3 |
Gordailuaren-data: | 2008 |
Date of entry: | 14-Sep-2016 |
Argitalpen: | Видавництво Національного університету" Острозька академія" |
UDC: | 17.022.1 852. |
Gako-hitzak: | естетика футуризм національний стиль традиція |
Number of pages: | 10 |
Page range: | 126-135 |
Laburpena: | У статті аналізується проблема визначення специфіки творчості українських футуристів, віднайдення особливості їх творчого доробку через призму
національного стилю, полеміку щодо місця українського футуризму у власній культурній традиції. The article is about the problem of some specific attributes of the Ukrainian futurists’ art. The author researches their feature through the prism of national style. The article also emphasizes the importance of Ukrainian futurism in our own cultural tradition. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832 |
References (Ukraine): | Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 7689. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. Ільницький О. Український футуризм (19141930). – Львів, 2003. – С. 242. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. Прокопович М. Питання належності українського аван гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 9098. 1. Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 7689. 2. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. 3. Ільницький О. Український футуризм (19141930). – Львів, 2003. – С. 242. 4. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. 5. Прокопович М. Питання належності українського аван гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 9098. 6. Теплий І. Українські іконописні традиції в системі аван гарду України/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 91 102. 7. Национализм и авангард / www.proza.com.ua |
Content type: | Article |
Bildumetan azaltzen da: | Наукові публікації кафедри українознавства і філософії |
Item honetako fitxategiak:
Fitxategia | Deskribapena | Tamaina | Formatua | |
---|---|---|---|---|
Nznuoafs_2008_3_15.pdf | 98,61 kB | Adobe PDF | Bistaratu/Ireki | |
Nznuoafs_2008_3_15.djvu | 82,52 kB | DjVu | Bistaratu/Ireki | |
Nznuoafs_2008_3_15__COVER.png | 309,06 kB | image/png | Bistaratu/Ireki |
DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.