Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧоп, Тамара Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-09-14T20:29:57Z-
dc.date.available2016-09-14T20:29:57Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема визначення специфіки творчості українських футуристів, віднайдення особливості їх творчого доробку через призму національного стилю, полеміку щодо місця українського футуризму у власній культурній традиції.uk
dc.description.abstractThe article is about the problem of some specific attributes of the Ukrainian futurists’ art. The author researches their feature through the prism of national style. The article also emphasizes the importance of Ukrainian futurism in our own cultural tradition.-
dc.format.extent126-135-
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво Національного університету" Острозька академія"uk
dc.subjectестетикаuk
dc.subjectфутуризмuk
dc.subjectнаціональний стильuk
dc.subjectтрадиціяuk
dc.titleДо проблеми визначення рис національного стилю у творчості українських футуристівuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pages10-
dc.subject.udc17.022.1-
dc.subject.udc852.-
dc.relation.referencesБандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 76­89.uk
dc.relation.referencesГорбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006.uk
dc.relation.referencesІльницький О. Український футуризм (1914­1930). – Львів, 2003. – С. 242.uk
dc.relation.referencesОрлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара­ дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7.uk
dc.relation.referencesПрокопович М. Питання належності українського аван­ гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми­ нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж­ дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 90­98.uk
dc.relation.references1. Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 76­89. 2. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. 3. Ільницький О. Український футуризм (1914­1930). – Львів, 2003. – С. 242. 4. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара­ дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. 5. Прокопович М. Питання належності українського аван­ гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми­ нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж­ дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 90­98. 6. Теплий І. Українські іконописні традиції в системі аван­ гарду України/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 91­ 102. 7. Национализм и авангард / www.proza.com.ua-
dc.citation.journalTitleНаукові записки. Серія “Філософія”-
dc.citation.issue3-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри українознавства і філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nznuoafs_2008_3_15.pdf98,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Nznuoafs_2008_3_15.djvu82,52 kBDjVuПереглянути/відкрити
Nznuoafs_2008_3_15__COVER.png309,06 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.