Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832
Titre: | До проблеми визначення рис національного стилю у творчості українських футуристів |
Auteur(s): | Чоп, Тамара Олександрівна |
Journal/Collection: | Наукові записки. Серія “Філософія” |
Issue: | 3 |
Date de publication: | 2008 |
Date of entry: | 14-sep-2016 |
Editeur: | Видавництво Національного університету" Острозька академія" |
UDC: | 17.022.1 852. |
Mots-clés: | естетика футуризм національний стиль традиція |
Number of pages: | 10 |
Page range: | 126-135 |
Résumé: | У статті аналізується проблема визначення специфіки творчості українських футуристів, віднайдення особливості їх творчого доробку через призму
національного стилю, полеміку щодо місця українського футуризму у власній культурній традиції. The article is about the problem of some specific attributes of the Ukrainian futurists’ art. The author researches their feature through the prism of national style. The article also emphasizes the importance of Ukrainian futurism in our own cultural tradition. |
URI/URL: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832 |
References (Ukraine): | Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 7689. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. Ільницький О. Український футуризм (19141930). – Львів, 2003. – С. 242. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. Прокопович М. Питання належності українського аван гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 9098. 1. Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 7689. 2. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. 3. Ільницький О. Український футуризм (19141930). – Львів, 2003. – С. 242. 4. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. 5. Прокопович М. Питання належності українського аван гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 9098. 6. Теплий І. Українські іконописні традиції в системі аван гарду України/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 91 102. 7. Национализм и авангард / www.proza.com.ua |
Content type: | Article |
Collection(s) : | Наукові публікації кафедри українознавства і філософії |
Fichier(s) constituant ce document :
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
Nznuoafs_2008_3_15.pdf | 98,61 kB | Adobe PDF | Voir/Ouvrir | |
Nznuoafs_2008_3_15.djvu | 82,52 kB | DjVu | Voir/Ouvrir | |
Nznuoafs_2008_3_15__COVER.png | 309,06 kB | image/png | Voir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.