Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832
Başlık: | До проблеми визначення рис національного стилю у творчості українських футуристів |
Yazarlar: | Чоп, Тамара Олександрівна |
Journal/Collection: | Наукові записки. Серія “Філософія” |
Issue: | 3 |
Yayın Tarihi: | 2008 |
Date of entry: | 14-Eyl-2016 |
Yayıncı: | Видавництво Національного університету" Острозька академія" |
UDC: | 17.022.1 852. |
Anahtar kelimeler: | естетика футуризм національний стиль традиція |
Number of pages: | 10 |
Page range: | 126-135 |
Özet: | У статті аналізується проблема визначення специфіки творчості українських футуристів, віднайдення особливості їх творчого доробку через призму
національного стилю, полеміку щодо місця українського футуризму у власній культурній традиції. The article is about the problem of some specific attributes of the Ukrainian futurists’ art. The author researches their feature through the prism of national style. The article also emphasizes the importance of Ukrainian futurism in our own cultural tradition. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832 |
References (Ukraine): | Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 7689. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. Ільницький О. Український футуризм (19141930). – Львів, 2003. – С. 242. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. Прокопович М. Питання належності українського аван гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 9098. 1. Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 7689. 2. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. 3. Ільницький О. Український футуризм (19141930). – Львів, 2003. – С. 242. 4. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. 5. Прокопович М. Питання належності українського аван гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 9098. 6. Теплий І. Українські іконописні традиції в системі аван гарду України/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 91 102. 7. Национализм и авангард / www.proza.com.ua |
Content type: | Article |
Koleksiyonlarda Görünür: | Наукові публікації кафедри українознавства і філософії |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
Nznuoafs_2008_3_15.pdf | 98,61 kB | Adobe PDF | Göster/Aç | |
Nznuoafs_2008_3_15.djvu | 82,52 kB | DjVu | Göster/Aç | |
Nznuoafs_2008_3_15__COVER.png | 309,06 kB | image/png | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.