Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Название: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Другие названия: Enterprise`s integrational marketing communications
Авторы: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Библиографическое описание: Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Дата публикации: 2008
Дата внесения: 30-сен-2012
Издательство: Терно-Граф
УДК: 658.8.013
Ключевые слова: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Серия/номер: Випуск 1 (1);
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Krauze.djvu91,78 kBDjVuПросмотреть/Открыть
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.