Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Tittel: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Alternative titler: Enterprise`s integrational marketing communications
Authors: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Utgivelsesdato: 2008
Date of entry: 30-sep-2012
Forlag: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Emneord: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Serie/Rapport nr.: Випуск 1 (1);
Abstrakt: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vises i samlingene:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFVis/Åpne
Krauze.djvu91,78 kBDjVuVis/Åpne
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright