Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Titulua: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Beste titulu batzuk: Enterprise`s integrational marketing communications
Egilea: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Gordailuaren-data: 2008
Date of entry: 30-Sep-2012
Argitalpen: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Gako-hitzak: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Zitazioa: Випуск 1 (1);
Laburpena: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Krauze.djvu91,78 kBDjVuBistaratu/Ireki
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.