Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Pealkiri: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Teised pealkirjad: Enterprise`s integrational marketing communications
Autor: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Ilmumisaasta: 2008
Date of entry: 30-sep-2012
Kirjastaja: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Märksõnad: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Series/Report no.: Випуск 1 (1);
Kokkuvõte: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFVaata/Ava
Krauze.djvu91,78 kBDjVuVaata/Ava
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.