Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Název: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Další názvy: Enterprise`s integrational marketing communications
Autoři: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Datum vydání: 2008
Date of entry: 30-zář-2012
Nakladatel: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Klíčová slova: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Edice/Číslo zprávy: Випуск 1 (1);
Abstrakt: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krauze.djvu91,78 kBDjVuZobrazit/otevřít
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.