Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Title: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Other Titles: Enterprise`s integrational marketing communications
Authors: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Issue Date: 2008
Date of entry: 30-Sep-2012
Publisher: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Keywords: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Series/Report no.: Випуск 1 (1);
Abstract: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFView/Open
Krauze.djvu91,78 kBDjVuView/Open
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.