Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 16360 до 16379 із 41450 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article22-вер-201626-жов-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article20095-сер-2009Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наукДячун, Ольга Дмитрівна
Article21-лют-20179-чер-2017Маркетинговий аудит електронних ресурсів підприємстваГоляш, І. Д.
Article28-лис-20191-лют-2020Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесуХаблюк, Оксана; Яцишин, Світлана; Голяш, Ірина; Khabliuk, Oksana; Yatsyshyn, Svitlana; Golyash, Iryna
Article23-кві-200913-бер-2016Маркетинговий менеджмент в діяльності промислових підприємствЦвях, Н.
Other23-чер-201623-чер-2016Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібникДячун, Ольга Дмитрівна
Article23-кві-200913-бер-2016Маркетинговий механізм формування стратегій підприємстваВойчук, О.
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходиШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article30-тра-20115-лип-2011Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегіїШпилик, Світлана Василівна; Шпылык, Светлана Васильевна; Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Article18-кві-201228-січ-2016Маркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережіБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article31-тра-201912-лип-2019Маркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємствФедорова, Тетяна; Федорова, Татьяна; Fedorova, Tetiana
Article21-чер-202213-гру-2022Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетинговий інструментарій сфери послугБереза, Юлія; Birch, Julia
Book29-лют-201629-лют-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина Григорівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Article201121-вер-2011Маркетинговий інструментарій формування споживчого попитуКраузе, Ольга Ігорівна
Book15-кві-201324-лют-2016Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Article201622-чер-2017Маркетингово-збутова діяльність сільськогосподарських підприємств: засади формування системи управлінняПанухник, Олена Віталіївна
Article18-вер-202023-гру-2020Маркетингові аспекти корпоративної соціальної відповідальності в контексті інноваційного розвитку бізнес-структурЄфремова, Наталія; Yefremova, Nataliia
Other18-тра-20117-чер-2011Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в УкраїніМеремінський, Михайло; Mereminskyy, Michael; Шелюк, Людмила; Shelyuk, Ludmila
Article17-кві-200821-бер-2016Маркетингові дослідження в InternetШемлей, Ю.