Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/283

Назва: Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наук
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Бібліографічний опис: Дячун О. Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наук // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 160-163. — (інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності).
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 5-сер-2009
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 65.01
Теми: маркетинговий аналіз
економічний аналіз
маркетингові дослідження
маркетинговий аудит
маркетинговий контроль
управління маркетингом
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз підходів до визначення місця маркетингового аналізу в системі інших споріднених економічних наук; виявлено та сформульовано відмінності та спільні риси маркетингового аналізу, економічного аналізу, маркетингових досліджень, маркетингового аудиту та маркетингового контролю; обґрунтовано предмет маркетингового аналізу як самостійної економічної науки.
The analysis of approaches is conducted to the location marketing analysis in the system of other economic sciences; found out and formulated differences and general lines of marketing analysis, economic analysis, marketing’s researches, marketing audit and marketing control; article of marketing analysis as independent economic science.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/283
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.