Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/283

Заглавие: Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наук
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О. Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наук // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 160-163. — (інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності).
Дата на Публикуване: 2009
Date of entry: 5-Авг-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.01
Ключови Думи: маркетинговий аналіз
економічний аналіз
маркетингові дослідження
маркетинговий аудит
маркетинговий контроль
управління маркетингом
Резюме: Проведено аналіз підходів до визначення місця маркетингового аналізу в системі інших споріднених економічних наук; виявлено та сформульовано відмінності та спільні риси маркетингового аналізу, економічного аналізу, маркетингових досліджень, маркетингового аудиту та маркетингового контролю; обґрунтовано предмет маркетингового аналізу як самостійної економічної науки.
The analysis of approaches is conducted to the location marketing analysis in the system of other economic sciences; found out and formulated differences and general lines of marketing analysis, economic analysis, marketing’s researches, marketing audit and marketing control; article of marketing analysis as independent economic science.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/283
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.