Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/283

Títol: Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наук
Autor: Дячун, Ольга Дмитрівна
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О. Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наук // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 160-163. — (інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності).
Data de publicació: 2009
Date of entry: 5-d’a-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.01
Paraules clau: маркетинговий аналіз
економічний аналіз
маркетингові дослідження
маркетинговий аудит
маркетинговий контроль
управління маркетингом
Resum: Проведено аналіз підходів до визначення місця маркетингового аналізу в системі інших споріднених економічних наук; виявлено та сформульовано відмінності та спільні риси маркетингового аналізу, економічного аналізу, маркетингових досліджень, маркетингового аудиту та маркетингового контролю; обґрунтовано предмет маркетингового аналізу як самостійної економічної науки.
The analysis of approaches is conducted to the location marketing analysis in the system of other economic sciences; found out and formulated differences and general lines of marketing analysis, economic analysis, marketing’s researches, marketing audit and marketing control; article of marketing analysis as independent economic science.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/283
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.