Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/283

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівнаuk
dc.date.accessioned2009-08-05T10:06:50Z-
dc.date.available2009-08-05T10:06:50Z-
dc.date.created2009en
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДячун О. Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наук // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 160-163. — (інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/283-
dc.description.abstractПроведено аналіз підходів до визначення місця маркетингового аналізу в системі інших споріднених економічних наук; виявлено та сформульовано відмінності та спільні риси маркетингового аналізу, економічного аналізу, маркетингових досліджень, маркетингового аудиту та маркетингового контролю; обґрунтовано предмет маркетингового аналізу як самостійної економічної науки.uk
dc.description.abstractThe analysis of approaches is conducted to the location marketing analysis in the system of other economic sciences; found out and formulated differences and general lines of marketing analysis, economic analysis, marketing’s researches, marketing audit and marketing control; article of marketing analysis as independent economic science.en
dc.language.isouken
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectекономічний аналізuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectмаркетинговий аудитuk
dc.subjectмаркетинговий контрольuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.titleМаркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наукuk
dc.typeArticleen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc65.01en
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.