Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33389

Назва: Маркетингові аспекти корпоративної соціальної відповідальності в контексті інноваційного розвитку бізнес-структур
Інші назви: Marketing aspects of corporate social responsibility in the context of innovative development of business structures
Автори: Єфремова, Наталія
Yefremova, Nataliia
Приналежність: Харківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєва, Харків, Україна
Kharkiv National Agrarian University named after V. V. Dokuchaev, Kharkiv, Ukraine
Бібліографічний опис: Єфремова Н. Маркетингові аспекти корпоративної соціальної відповідальності в контексті інноваційного розвитку бізнес-структур / Наталія Єфремова // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2020. — Том 66. — № 5. — С. 155–161. — (Менеджмент).
Bibliographic description: Yefremova N. (2020) Marketynhovi aspekty korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti v konteksti innovatsiinoho rozvytku biznes-struktur [Marketing aspects of corporate social responsibility in the context of innovative development of business structures]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 66, no 5, pp. 155-161 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 5 (66), 2020
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 5 (66), 2020
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 5
Том: 66
Дата публікації: 18-вер-2020
Дата подання: 1-вер-2020
Дата внесення: 23-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.05.155
УДК: 65.012.412
631.17.001.7
Теми: соціальна відповідальність
соціально-відповідальний маркетинг
соціально-етичний маркетинг
бізнес
суб’єкти бізнесу
бізнес-структури
інновації
інноваційний розвиток
social responsibility
socially responsible marketing
social and ethical marketing
business
business entities
business structures
innovations
innovative development
Кількість сторінок: 7
Діапазон сторінок: 155-161
Початкова сторінка: 155
Кінцева сторінка: 161
Короткий огляд (реферат): В епоху інновацій ведення бізнесу на принципах соціально-відповідального маркетингу набуває все більшої актуальності. Соціально-відповідальний маркетинг – це відповідальність за бізнесову діяльність перед суспільством. В Україні використання соціально-відповідального маркетингу є вільним вибором. В іноземних країнах соціально-відповідальний маркетинг – це саморегульована норма ведення бізнесу. Більшість іноземних компаній розуміють цей вид маркетингу як чесніть перед відповідністю місії, цінностями і бізнес-принципам компанії, відповідність законодавству, взяття до уваги національних та культурних цінностей, а також соціально-політичних подій; відповідальність за споживання продукції, заборону асоціювати споживання продукції з особистим або професійним успіхом; виконання кодексів практик, правил та норм поведінки, надання зразків продукції. Проаналізовано принципи поведінки на ринку великих відомих компаній з позицій соціально-відповідального маркетингу. Аналіз проведено на основі концепцій маркетингу – традиційної, соціально-етичної, соціальної, екологічної, а також теорії потреб А. Маслоу, теорії корпоративного егоїзму М. Фрідмана. Існує необхідність орієнтації сучасного вітчизняного менеджменту на систему управління бізнес-структурами, в основі якої лежить концепція соціально-відповідального маркетингу. Її створення виведе процес управління бізнес-структурами на новий рівень. Як елемент стратегічного управління, соціальна відповідальність має на увазі отримання економічної, соціальної та екологічної результативності в контексті корпоративної стійкості. Впровадження принципів соціально-відповідального маркетингу в діяльність суб’єктів бізнесу має призвести до покращення його репутації, підвищення іміджу та впізнаваності; має сприяти посиленню бренду, входу на нові ринки, зростанню інноваційної діяльності, довіри споживачів, вартості акцій та можливості інвестування, залученню нових споживачів. У результаті має відбутися підвищення економічної та соціальної ефективності діяльності, конкурентоспроможност
In the era of innovations business operation on the principles of socially responsible marketing is becoming more and more important. Socially responsible marketing is the responsibility for business activities to society. In Ukraine, the use of socially responsible marketing is free choice. In foreign countries, socially responsible marketing is a self-regulating norm of doing business. Most foreign companies understand this type of marketing as being honest with the company's mission, values and business principles, compliance with the law, taking into account national and cultural values, as well as socio-political events; responsibility for product consumption, prohibition to associate product consumption with personal or professional success; compliance with codes of practice, rules and norms of behavior, providing product samples. The principles of behavior in the market of large well-known companies from the standpoint of socially responsible marketing are analyzed in this paper in detail. The analysis is carried out on the basis of marketing concepts – traditional, socio-ethical, social, environmental, as well as A. Maslov’s theory of needs, M. Friedman’s theory of corporate selfishness of. There is the need to focus modern domestic management on the business structures management system based on the concept of socially responsible marketing. Its creation will bring the process of business structures management to a qualitatively new level. As an element of strategic management, social responsibility implies obtaining economic, social and environmental performance in the context of corporate sustainability. The introduction of the principles of socially responsible marketing in business entities activities should result in the improvement of its reputation, increase of its image and recognition; should contribute to brand strengthening, new markets entry, increase of innovative activity, consumer confidence, share value and investment opportunities, attraction of new consumers. In addition, it should result in the growth of economic and social efficiency, competitiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33389
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.37394/23207.2020.17.51
https://energypost.eu/jeroen-van-der-veer-ex-ceo-shell-chairman-ing-moving-away-fossil-fuels-presents-great-opportunities-oil-companies/
https://www.csr-company.com/resources-corner/words/memorable-quotes-ethics-csr-and-sustainability
https://quotefancy.com/quote/1697573/Niall-FitzGerald-Corporate-Social-Responsibility-is-a-hard-edged-business-decision-Not
http://www.umich.edu/~thecore/doc/Friedman.pdf
Перелік літератури: 1. Babenko V., Pravotorova O., Yefremova N., Popova S., Kazanchuk I., Honcharenko V. The Innovation Development in China in the Context of Globalization. WSEAS Transactions on Business and Economics, ISSN / E-ISSN: 1109-9526 / 2224-2899, Volume 17, 2020, Art. 51, pp. 523–531. URL: https://doi.org/10.37394/23207.2020.17.51
2. Єфремова Н. О. Теоретичні аспекти стратегічного управління конкурентоспроможністю виробничо-комерційної діяльності суб’єктів аграрного підприємництва на принципах концепції соціально-відповідального маркетингу. Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. 2019. Випуск 35. С. 208–213.
3. Зінченко А. Г., Саприкіна М. А. Корпоративна соціальна відповідальність 2005–2010: стан та перспектива розвитку. К.: Фарбований лист, 2010. 56 с.
4. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу: монографія / за заг. редакцією М. П. Буковинської. К.: ЦП «Компринт», 2015. 297 с.
5. Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / пер. з анг. С. Яринич. К.: Стандарт, 2005. С. 4.
6. Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком: монографія / за ред. проф. С. М. Ілляшенка. Суми: Друкарський дім «Папірус», 2014. 480 с.
7. Мостенська Т. Г. Соціально-відповідальний маркетинг як складова корпоративної соціальної відповідальності. Вісник Запорізького національного університету. Серія «Економічні науки». 2016. № 1 (29). C. 105–115.
8. Петрашко Л. П. Корпоративна відповідальність: крос-культурні моделі та бізнес-практики: монографія. К.: КНЕУ, 2013. 372 с.
9. Пономарьова М. С., Єфремова Н. О., Нагорнюк О. П. Інструменти маркетингу в умовах зростання конкурентних переваг агробізнесу. Вісник ХНАУ. Серія «Економічні науки». 2018. № 1. С. 247–257.
10. Jeroen van der Veer, ex-CEO Shell, Chairman ING: Moving away from fossil fuels presents great opportunities for oil companies. URL: https://energypost.eu/jeroen-van-der-veer-ex-ceo-shell-chairman-ing-moving-away-fossil-fuels-presents-great-opportunities-oil-companies/. (дата звернення: 20.07.2020).
11. Memorable words on CSR. URL: https://www.csr-company.com/resources-corner/words/memorable-quotes-ethics-csr-and-sustainability (дата звернення: 12.07.2020).
12. 10 wallpapers. URL: https://quotefancy.com/quote/1697573/Niall-FitzGerald-Corporate-Social-Responsibility-is-a-hard-edged-business-decision-Not (дата звернення: 14.07.2020).
13. Friedman М. The Social Responsibility of Business is to Increase its Profits. The New York Times Magazine. 1970. September 13. URL: http://www.umich.edu/~thecore/doc/Friedman.pdf.
References: 1. Babenko V., Pravotorova O., Yefremova N., Popova S., Kazanchuk I., Honcharenko V. The Innovation Development in China in the Context of Globalization. WSEAS Transactions on Business and Economics, ISSN / E-ISSN: 1109-9526 / 2224-2899, Volume 17, 2020, Art. 51, pp. 523–531. URL: https://doi.org/10.37394/23207.2020.17.51.
2. Yefremova N. O. Teoretychni aspekty stratehichnoho upravlinnya konkurentospro-mozhnistyu vyrobnycho-komertsiynoyi diyalʹnosti subʺyektiv ahrarnoho pidpryyemnytstva na pryntsypakh kontseptsiyi sotsialʹno-vidpovidalʹnoho marketynhu. Infrastruktura rynku. Elektronnyy naukovo-praktychnyy zhurnal. 2019. Vol. 35. P. 208–213.
3. Zinchenko A. H., Saprykina M. A. Korporatyvna sotsialʹna vidpovidalʹnistʹ 2005–2010: stan ta perspektyva rozvytku. K.: Farbovanyy lyst, 2010. 56 p.
4. Korporatyvna sotsialʹna vidpovidalʹnistʹ biznesu: monohrafiya, pid zahalʹnoyu redaktsiyeyu M. P. Bukovynsʹkoyi. K.: TSP “Komprynt”, 2015. 297 p.
5. Kotler F., Li N. Korporatyvna sotsialʹna vidpovidalʹnistʹ. Yak zrobyty yakomoha bilʹshe dobra dlya vashoyi kompaniyi ta suspilʹstva. Per. z anh. S. Yarynych. K.: Standart, 2005. P. 4.
6. Marketynhovi aspekty upravlinnya innovatsiynym rozvytkom: monohrafiya, za red. prof. S. M. Illyashenka. Sumy: Drukarsʹkyy dim “Papirus”, 2014. 480 p.
7. Mostensʹka T. H. Sotsialʹno-vidpovidalʹnyy marketynh yak skladova korporatyvnoyi sotsialʹnoyi vidpovidalʹnosti. Visnyk Zaporizʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Seriya “Ekonomichni nauky”. 2016. Vol. 1 (29). P. 105–115.
8. Petrashko L. P. Korporatyvna vidpovidalʹnistʹ: kros-kulʹturni modeli ta biznes-praktyky: monohrafiya. K.: KNEU, 2013. 372 р.
9. Ponomarʹova M. S., Yefremova N. O., Nahornyuk O. P. Instrumenty marketynhu v umovakh zrostannya konkurentnykh perevah ahrobiznesu. Visnyk KHNAU. Seriya: Ekonomichni nauky. 2018. No. 1. P. 247–257.
10. Jeroen van der Veer, ex-CEO Shell, Chairman ING: “Moving away from fossil fuels presents great opportunities for oil companies. URL: https://energypost.eu/jeroen-van-der-veer-ex-ceo-shell-chairman-ing-moving-away-fossil-fuels-presents-great-opportunities-oil-companies/. (data zvernennya: 20.07.2020).
11. Memorable words on CSR. URL: https://www.csr-company.com/resources-corner/words/memorable-quotes-ethics-csr-and-sustainability (data zvernennya: 12.07.2020).
12. 10 wallpapers. URL: https://quotefancy.com/quote/1697573/Niall-FitzGerald-Corporate-Social-Responsibility-is-a-hard-edged-business-decision-Not (data zvernennya: 14.07.2020).
13. Friedman М. The Social Responsibility of Business is to Increase its Profits. The New York Times Magazine. 1970. September 13. URL: http://www.umich.edu/~thecore/doc/Friedman.pdf. (data zvernennya: 02.08.2020).
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2020, № 5 (66)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.