Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50481
Tüm üstveri kaydı
| Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Алексієвець, Леся | |
| dc.contributor.advisor | Alexiyevets, Lesya | |
| dc.contributor.author | Шведик, Анастасія | |
| dc.contributor.author | Shvedyk, Anastasiia | |
| dc.coverage.temporal | 26 листопада 2025 р. | |
| dc.coverage.temporal | 26 November 2025 | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-19T10:13:11Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-19T10:13:11Z | - |
| dc.date.created | 2025-11-26 | |
| dc.date.issued | 2025-11-26 | |
| dc.identifier.citation | Шведик А. Історична освіта в епоху цифровізації: трансформація сприйняття минулого / Анастасія Шведик // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 132–135. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості). | |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8751-05-0 | |
| dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50481 | - |
| dc.description.abstract | У тезах доповіді розглядається вплив цифровізації на сучасну історичну освіту та трансформацію сприйняття історичного знання. Проаналізовано можливості цифрових технологій у викладанні історії, зміни в способах засвоєння інформації молодим поколінням, а також виклики, повʼязані з цифровим розривом та якістю онлайн-контенту. Обґрунтовано необхідність збалансованого поєднання цифрових інновацій із традиційними методами історичного дослідження для формування критичного мислення та глибокого розуміння минулого у студентів | |
| dc.format.extent | 132-135 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ФОП Паляниця В. А. | |
| dc.publisher | PE Palianytsia V.A. | |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025 | |
| dc.relation.ispartof | Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025 | |
| dc.subject | цифровізація освіти | |
| dc.subject | історична освіта | |
| dc.subject | цифрові технології | |
| dc.subject | історична памʼять | |
| dc.subject | педагогічні інновації | |
| dc.title | Історична освіта в епоху цифровізації: трансформація сприйняття минулого | |
| dc.title.alternative | Historical education in the era of digitalization: transformation of the perception of the past | |
| dc.type | Conference Abstract | |
| dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 | |
| dc.coverage.placename | Тернопіль | |
| dc.coverage.placename | Ternopil | |
| dc.format.pages | 4 | |
| dc.subject.udc | 930.85 | |
| dc.subject.udc | 37.014 | |
| dc.relation.references | 1. Daniela L. New Perspectives on Virtual and Augmented Reality: Finding New Ways to Teach in a Transformed Learning Environment. London: Routledge, 2020. 246 p. | |
| dc.relation.references | 2. Carretero M., Berger S., Grever M. Palgrave Handbook of Research in Historical Culture and Education. London: Palgrave Macmillan, 2017. 698 p. | |
| dc.relation.references | 3. Москалюк М. М., Лень А. В. Цифрові технології та їх роль у вивченні історії // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2025. № 18. С. 92-102. DOI: 10.28925/2414-0325.2025.188 | |
| dc.relation.references | 4. Champion E. M. The Role of 3D Models in Virtual Heritage Infrastructures // Virtual Heritage: A Guide. London: Ubiquity Press, 2021. P. 15-30. | |
| dc.relation.references | 5. Putnam L. The Transnational and the Text-Searchable: Digitized Sources and the Shadows They Cast // American Historical Review. 2016. Vol. 121, № 2. P. 377-402. | |
| dc.relation.references | 6. Reich J., Ruipérez-Valiente J. A. The MOOC Pivot // Science. 2019. Vol. 363, № 6423. P. 130-131. | |
| dc.relation.references | 7. Гринь О. Можливості платформи KAHOOT при вивченні історії // Інновації в освіті: Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. Чернігів, 2023. С. 9-12. | |
| dc.relation.references | 8. Пшенична О. С. Цифрові та мультимедійні технології в профільній середній та фаховій передвищій освіті : навчальний посібник. Запоріжжя: ЗНУ, 2024. 146 с. | |
| dc.relation.references | 9. Коломоєць О. Ю. Цифрові інструменти візуалізації навчального матеріалу з історії // Інноваційні практики наукової освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Київ, 2023. С. 315-319. | |
| dc.relation.references | 10. Бурлачка М. Діджиталізація освіти під час викладання історії України в умовах воєнного стану // Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2022. Вип. | |
| dc.relation.references | 11. 55. Том 1. С. 216-220. | |
| dc.relation.references | 12. Prensky M. Digital Natives, Digital Immigrants Part 1 // On the Horizon. 2001. Vol. 9, | |
| dc.relation.references | 13. № 5. P. 1-6. | |
| dc.relation.references | 14. Carr N. The Shallows: What the Internet Is Doing to Our Brains. New York: W. W. Norton & Company, 2020. 304 p. | |
| dc.relation.references | 15. Wineburg S., McGrew S. Lateral Reading and the Nature of Expertise: Reading Less and Learning More When Evaluating Digital Information // Teachers College Record. 2019. Vol. 121, № 11. P. 1-40. | |
| dc.relation.references | 16. van Dijk J. The Digital Divide. Cambridge: Polity Press, 2020. 208 p. | |
| dc.relation.references | 17. Wineburg S., Breakstone J., McGrew S., Smith M. D., Ortega T. Why Google Canʼt Save Us: The Challenges of Our Post-Gutenberg Moment // Phi Delta Kappan. 2022. Vol. 103, № 6. P. 8-12. | |
| dc.relation.references | 18. Rosenzweig R. Clio Wired: The Future of the Past in the Digital Age. New York: Columbia University Press, 2011. 328 p. | |
| dc.relation.references | 19. Шиманчик Я. М. Застосування інноваційних цифрових технологій на уроках історії та правознавства. Чат GPT, Чати-боти Telegram // Інноваційні практики наукової освіти. Київ, 2023. С. 857-862. | |
| dc.relation.references | 20. Graham C. R. Blended Learning Systems: Definition, Current Trends, and Future Directions // The Handbook of Blended Learning / Ed. by C. J. Bonk, C. R. Graham. San Francisco: Pfeiffer, 2006. P. 3-21. | |
| dc.relation.references | 21. McCall J. Gaming the Past: Using Video Games to Teach Secondary History. New York: Routledge, 2011. 172 p. | |
| dc.relation.references | 22. Пшемицька Є. О. Соціальні мережі як інструменти вивчення історії у ВНЗ України: на прикладі проєкту Eva.Stories // Молодий вчений. 2022. № 12 (112). С. 41-45. DOI: 10.32839/2304-5809/2022-12-112-7 | |
| dc.relation.references | 23. Garde-Hansen J., Hoskins A., Reading A. Save As... Digital Memories. London: Palgrave Macmillan, 2009. 256 p. | |
| dc.relation.references | 24. Guldi J. The History of Walking and the Digital Turn: Stride and Lounge in London, 1808-1851 // The Journal of Modern History. 2012. Vol. 84, № 1. P. 116-144. | |
| dc.relation.referencesen | 1. Daniela L. New Perspectives on Virtual and Augmented Reality: Finding New Ways to Teach in a Transformed Learning Environment. London: Routledge, 2020. 246 p. | |
| dc.relation.referencesen | 2. Carretero M., Berger S., Grever M. Palgrave Handbook of Research in Historical Culture and Education. London: Palgrave Macmillan, 2017. 698 p. | |
| dc.relation.referencesen | 3. Moskaliuk M. M., Len A. V. Tsyfrovi tekhnolohii ta yikh rol u vyvchenni istorii, Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu. 2025. No 18. P. 92-102. DOI: 10.28925/2414-0325.2025.188 | |
| dc.relation.referencesen | 4. Champion E. M. The Role of 3D Models in Virtual Heritage Infrastructures, Virtual Heritage: A Guide. London: Ubiquity Press, 2021. P. 15-30. | |
| dc.relation.referencesen | 5. Putnam L. The Transnational and the Text-Searchable: Digitized Sources and the Shadows They Cast, American Historical Review. 2016. Vol. 121, No 2. P. 377-402. | |
| dc.relation.referencesen | 6. Reich J., Ruipérez-Valiente J. A. The MOOC Pivot, Science. 2019. Vol. 363, No 6423. P. 130-131. | |
| dc.relation.referencesen | 7. Hryn O. Mozhlyvosti platformy KAHOOT pry vyvchenni istorii, Innovatsii v osviti: Tezy dopovidei Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Chernihiv, 2023. P. 9-12. | |
| dc.relation.referencesen | 8. Pshenychna O. S. Tsyfrovi ta multymediini tekhnolohii v profilnii serednii ta fakhovii peredvyshchii osviti : navchalnyi posibnyk. Zaporizhzhia: ZNU, 2024. 146 p. | |
| dc.relation.referencesen | 9. Kolomoiets O. Yu. Tsyfrovi instrumenty vizualizatsii navchalnoho materialu z istorii, Innovatsiini praktyky naukovoi osvity: materialy III Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Kyiv, 2023. P. 315-319. | |
| dc.relation.referencesen | 10. Burlachka M. Didzhytalizatsiia osvity pid chas vykladannia istorii Ukrainy v umovakh voiennoho stanu, Aktualni pytannia humanitarnykh nauk. Drohobych, 2022. Vyp. | |
| dc.relation.referencesen | 11. 55. V. 1. P. 216-220. | |
| dc.relation.referencesen | 12. Prensky M. Digital Natives, Digital Immigrants Part 1, On the Horizon. 2001. Vol. 9, | |
| dc.relation.referencesen | 13. No 5. P. 1-6. | |
| dc.relation.referencesen | 14. Carr N. The Shallows: What the Internet Is Doing to Our Brains. New York: W. W. Norton & Company, 2020. 304 p. | |
| dc.relation.referencesen | 15. Wineburg S., McGrew S. Lateral Reading and the Nature of Expertise: Reading Less and Learning More When Evaluating Digital Information, Teachers College Record. 2019. Vol. 121, No 11. P. 1-40. | |
| dc.relation.referencesen | 16. van Dijk J. The Digital Divide. Cambridge: Polity Press, 2020. 208 p. | |
| dc.relation.referencesen | 17. Wineburg S., Breakstone J., McGrew S., Smith M. D., Ortega T. Why Google Canʼt Save Us: The Challenges of Our Post-Gutenberg Moment, Phi Delta Kappan. 2022. Vol. 103, No 6. P. 8-12. | |
| dc.relation.referencesen | 18. Rosenzweig R. Clio Wired: The Future of the Past in the Digital Age. New York: Columbia University Press, 2011. 328 p. | |
| dc.relation.referencesen | 19. Shymanchyk Ya. M. Zastosuvannia innovatsiinykh tsyfrovykh tekhnolohii na urokakh istorii ta pravoznavstva. Chat GPT, Chaty-boty Telegram, Innovatsiini praktyky naukovoi osvity. Kyiv, 2023. P. 857-862. | |
| dc.relation.referencesen | 20. Graham C. R. Blended Learning Systems: Definition, Current Trends, and Future Directions, The Handbook of Blended Learning, Ed. by C. J. Bonk, C. R. Graham. San Francisco: Pfeiffer, 2006. P. 3-21. | |
| dc.relation.referencesen | 21. McCall J. Gaming the Past: Using Video Games to Teach Secondary History. New York: Routledge, 2011. 172 p. | |
| dc.relation.referencesen | 22. Pshemytska Ye. O. Sotsialni merezhi yak instrumenty vyvchennia istorii u VNZ Ukrainy: na prykladi proiektu Eva.Stories, Molodyi vchenyi. 2022. No 12 (112). P. 41-45. DOI: 10.32839/2304-5809/2022-12-112-7 | |
| dc.relation.referencesen | 23. Garde-Hansen J., Hoskins A., Reading A. Save As... Digital Memories. London: Palgrave Macmillan, 2009. 256 p. | |
| dc.relation.referencesen | 24. Guldi J. The History of Walking and the Digital Turn: Stride and Lounge in London, 1808-1851, The Journal of Modern History. 2012. Vol. 84, No 1. P. 116-144. | |
| dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна | |
| dc.contributor.affiliation | Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ukraine | |
| dc.citation.journalTitle | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.citation.spage | 132 | |
| dc.citation.epage | 135 | |
| dc.citation.conference | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.identifier.citation2015 | Шведик А. Історична освіта в епоху цифровізації: трансформація сприйняття минулого // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 132–135. | |
| dc.identifier.citationenAPA | Shvedyk, A. (2025). Istorychna osvita v epokhu tsyfrovizatsii: transformatsiia spryiniattia mynuloho [Historical education in the era of digitalization: transformation of the perception of the past]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 132-135. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. | |
| dc.identifier.citationenCHICAGO | Shvedyk A. (2025) Istorychna osvita v epokhu tsyfrovizatsii: transformatsiia spryiniattia mynuloho [Historical education in the era of digitalization: transformation of the perception of the past]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 132-135 [in Ukrainian]. | |
| Koleksiyonlarda Görünür: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025) | |
Bu öğenin dosyaları:
| Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
|---|---|---|---|---|
| ICPDT_2025_Shvedyk_A-Historical_education_in_132-135.pdf | 684,95 kB | Adobe PDF | Göster/Aç | |
| ICPDT_2025_Shvedyk_A-Historical_education_in_132-135__COVER.png | 462,92 kB | image/png | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.