Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479

Título: Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності
Outros títulos: Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy
Authors: Тимчук, Андрій
Tymchuk, Andriy
Affiliation: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна
Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Тимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності / Андрій Тимчук // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 128–130. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості).
Bibliographic reference (2015): Тимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 128–130.
Bibliographic citation (APA): Tymchuk, A. (2025). Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 128-130. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Tymchuk A. (2025) Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 128-130 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Data de edición: 26-Nov-2025
Date of entry: 19-Dec-2025
Editor: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 26 листопада 2025 р.
26 November 2025
UDC: 378.147
004.9
Palabras chave: цифровізація
графічна грамотність
цифрові технології
професійна підготовка
педагог професійного навчання
мультимедійні засоби
3D-моделювання
цифрові освітні ресурси
інтерактивне навчання
Number of pages: 3
Page range: 128-130
Start page: 128
End page: 130
Resumo: У статті розглянуто особливості цифровізації підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в контексті формування їхньої графічної грамотності. Висвітлено потенціал цифрових технологій, мультимедійних інструментів та інтерактивних засобів для розвитку просторового мислення, візуальної культури й професійно орієнтованих графічних умінь студентів. Підкреслено, що сучасні цифрові платформи, віртуальні середовища та системи 3D-моделювання створюють умови для персоналізованого, адаптивного навчання та забезпечують інноваційну стратегію професійної підготовки майбутніх педагогів. Особливу увагу приділено ролі цифрових освітніх ресурсів у модернізації графічної підготовки й підвищенні конкурентоспроможності фахівця
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479
ISBN: 978-617-8751-05-0
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL for reference material: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274
References (Ukraine): 1. Годецька Т. Проблематика цифрової компетентності в науковому доробку українських дослідників. Науково-педагогічні студії. 2024. № 7(7). С. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274
References (International): 1. Hodetska T. Problematyka tsyfrovoi kompetentnosti v naukovomu dorobku ukrainskykh doslidnykiv. Naukovo-pedahohichni studii. 2024. No 7(7). P. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274
Content type: Conference Abstract
Aparece nas ColecciónsⅣ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados