Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479
Tüm üstveri kaydı
| Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Тимчук, Андрій | |
| dc.contributor.author | Tymchuk, Andriy | |
| dc.coverage.temporal | 26 листопада 2025 р. | |
| dc.coverage.temporal | 26 November 2025 | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-19T10:13:11Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-19T10:13:11Z | - |
| dc.date.created | 2025-11-26 | |
| dc.date.issued | 2025-11-26 | |
| dc.identifier.citation | Тимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності / Андрій Тимчук // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 128–130. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості). | |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8751-05-0 | |
| dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості цифровізації підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в контексті формування їхньої графічної грамотності. Висвітлено потенціал цифрових технологій, мультимедійних інструментів та інтерактивних засобів для розвитку просторового мислення, візуальної культури й професійно орієнтованих графічних умінь студентів. Підкреслено, що сучасні цифрові платформи, віртуальні середовища та системи 3D-моделювання створюють умови для персоналізованого, адаптивного навчання та забезпечують інноваційну стратегію професійної підготовки майбутніх педагогів. Особливу увагу приділено ролі цифрових освітніх ресурсів у модернізації графічної підготовки й підвищенні конкурентоспроможності фахівця | |
| dc.format.extent | 128-130 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ФОП Паляниця В. А. | |
| dc.publisher | PE Palianytsia V.A. | |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025 | |
| dc.relation.ispartof | Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025 | |
| dc.relation.uri | https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274 | |
| dc.subject | цифровізація | |
| dc.subject | графічна грамотність | |
| dc.subject | цифрові технології | |
| dc.subject | професійна підготовка | |
| dc.subject | педагог професійного навчання | |
| dc.subject | мультимедійні засоби | |
| dc.subject | 3D-моделювання | |
| dc.subject | цифрові освітні ресурси | |
| dc.subject | інтерактивне навчання | |
| dc.title | Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності | |
| dc.title.alternative | Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy | |
| dc.type | Conference Abstract | |
| dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 | |
| dc.coverage.placename | Тернопіль | |
| dc.coverage.placename | Ternopil | |
| dc.format.pages | 3 | |
| dc.subject.udc | 378.147 | |
| dc.subject.udc | 004.9 | |
| dc.relation.references | 1. Годецька Т. Проблематика цифрової компетентності в науковому доробку українських дослідників. Науково-педагогічні студії. 2024. № 7(7). С. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274 | |
| dc.relation.referencesen | 1. Hodetska T. Problematyka tsyfrovoi kompetentnosti v naukovomu dorobku ukrainskykh doslidnykiv. Naukovo-pedahohichni studii. 2024. No 7(7). P. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274 | |
| dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна | |
| dc.contributor.affiliation | Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ukraine | |
| dc.citation.journalTitle | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.citation.spage | 128 | |
| dc.citation.epage | 130 | |
| dc.citation.conference | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.identifier.citation2015 | Тимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 128–130. | |
| dc.identifier.citationenAPA | Tymchuk, A. (2025). Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 128-130. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. | |
| dc.identifier.citationenCHICAGO | Tymchuk A. (2025) Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 128-130 [in Ukrainian]. | |
| Koleksiyonlarda Görünür: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025) | |
Bu öğenin dosyaları:
| Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
|---|---|---|---|---|
| ICPDT_2025_Tymchuk_A-Digitalization_of_training_128-130.pdf | 512,18 kB | Adobe PDF | Göster/Aç | |
| ICPDT_2025_Tymchuk_A-Digitalization_of_training_128-130__COVER.png | 482,34 kB | image/png | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.