Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorТимчук, Андрій
dc.contributor.authorTymchuk, Andriy
dc.coverage.temporal26 листопада 2025 р.
dc.coverage.temporal26 November 2025
dc.date.accessioned2025-12-19T10:13:11Z-
dc.date.available2025-12-19T10:13:11Z-
dc.date.created2025-11-26
dc.date.issued2025-11-26
dc.identifier.citationТимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності / Андрій Тимчук // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 128–130. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості).
dc.identifier.isbn978-617-8751-05-0
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості цифровізації підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в контексті формування їхньої графічної грамотності. Висвітлено потенціал цифрових технологій, мультимедійних інструментів та інтерактивних засобів для розвитку просторового мислення, візуальної культури й професійно орієнтованих графічних умінь студентів. Підкреслено, що сучасні цифрові платформи, віртуальні середовища та системи 3D-моделювання створюють умови для персоналізованого, адаптивного навчання та забезпечують інноваційну стратегію професійної підготовки майбутніх педагогів. Особливу увагу приділено ролі цифрових освітніх ресурсів у модернізації графічної підготовки й підвищенні конкурентоспроможності фахівця
dc.format.extent128-130
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274
dc.subjectцифровізація
dc.subjectграфічна грамотність
dc.subjectцифрові технології
dc.subjectпрофесійна підготовка
dc.subjectпедагог професійного навчання
dc.subjectмультимедійні засоби
dc.subject3D-моделювання
dc.subjectцифрові освітні ресурси
dc.subjectінтерактивне навчання
dc.titleЦифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності
dc.title.alternativeDigitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc378.147
dc.subject.udc004.9
dc.relation.references1. Годецька Т. Проблематика цифрової компетентності в науковому доробку українських дослідників. Науково-педагогічні студії. 2024. № 7(7). С. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274
dc.relation.referencesen1. Hodetska T. Problematyka tsyfrovoi kompetentnosti v naukovomu dorobku ukrainskykh doslidnykiv. Naukovo-pedahohichni studii. 2024. No 7(7). P. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274
dc.contributor.affiliationТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.citation.spage128
dc.citation.epage130
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.identifier.citation2015Тимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 128–130.
dc.identifier.citationenAPATymchuk, A. (2025). Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 128-130. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOTymchuk A. (2025) Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 128-130 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.