Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479
| Назва: | Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності |
| Інші назви: | Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy |
| Автори: | Тимчук, Андрій Tymchuk, Andriy |
| Приналежність: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ukraine |
| Бібліографічний опис: | Тимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності / Андрій Тимчук // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 128–130. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості). |
| Бібліографічне посилання: | Тимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 128–130. |
| Bibliographic citation (APA): | Tymchuk, A. (2025). Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 128-130. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. |
| Bibliographic citation (CHICAGO): | Tymchuk A. (2025) Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 128-130 [in Ukrainian]. |
| Є частиною видання: | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025 Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025 |
| Конференція/захід: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ |
| Журнал/збірник: | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ |
| Дата публікації: | 26-лис-2025 |
| Дата внесення: | 19-гру-2025 |
| Видавництво: | ФОП Паляниця В. А. PE Palianytsia V.A. |
| Місце видання, проведення: | Тернопіль Ternopil |
| Часове охоплення: | 26 листопада 2025 р. 26 November 2025 |
| УДК: | 378.147 004.9 |
| Теми: | цифровізація графічна грамотність цифрові технології професійна підготовка педагог професійного навчання мультимедійні засоби 3D-моделювання цифрові освітні ресурси інтерактивне навчання |
| Кількість сторінок: | 3 |
| Діапазон сторінок: | 128-130 |
| Початкова сторінка: | 128 |
| Кінцева сторінка: | 130 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості цифровізації підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в контексті формування їхньої графічної грамотності. Висвітлено потенціал цифрових технологій, мультимедійних інструментів та інтерактивних засобів для розвитку просторового мислення, візуальної культури й професійно орієнтованих графічних умінь студентів. Підкреслено, що сучасні цифрові платформи, віртуальні середовища та системи 3D-моделювання створюють умови для персоналізованого, адаптивного навчання та забезпечують інноваційну стратегію професійної підготовки майбутніх педагогів. Особливу увагу приділено ролі цифрових освітніх ресурсів у модернізації графічної підготовки й підвищенні конкурентоспроможності фахівця |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479 |
| ISBN: | 978-617-8751-05-0 |
| Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 |
| URL-посилання пов’язаного матеріалу: | https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274 |
| Перелік літератури: | 1. Годецька Т. Проблематика цифрової компетентності в науковому доробку українських дослідників. Науково-педагогічні студії. 2024. № 7(7). С. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274 |
| References: | 1. Hodetska T. Problematyka tsyfrovoi kompetentnosti v naukovomu dorobku ukrainskykh doslidnykiv. Naukovo-pedahohichni studii. 2024. No 7(7). P. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ICPDT_2025_Tymchuk_A-Digitalization_of_training_128-130.pdf | 512,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
| ICPDT_2025_Tymchuk_A-Digitalization_of_training_128-130__COVER.png | 482,34 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.