Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479

Назва: Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності
Інші назви: Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy
Автори: Тимчук, Андрій
Tymchuk, Andriy
Приналежність: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна
Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Тимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності / Андрій Тимчук // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 128–130. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості).
Бібліографічне посилання: Тимчук А. Цифровізація підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як інноваційна стратегія формування графічної грамотності // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 128–130.
Bibliographic citation (APA): Tymchuk, A. (2025). Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 128-130. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Tymchuk A. (2025) Tsyfrovizatsiia pidhotovky maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia yak innovatsiina stratehiia formuvannia hrafichnoi hramotnosti [Digitalization of training of future vocational teachers as an innovative strategy for forming graphic literacy]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 128-130 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Дата публікації: 26-лис-2025
Дата внесення: 19-гру-2025
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 26 листопада 2025 р.
26 November 2025
УДК: 378.147
004.9
Теми: цифровізація
графічна грамотність
цифрові технології
професійна підготовка
педагог професійного навчання
мультимедійні засоби
3D-моделювання
цифрові освітні ресурси
інтерактивне навчання
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 128-130
Початкова сторінка: 128
Кінцева сторінка: 130
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості цифровізації підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в контексті формування їхньої графічної грамотності. Висвітлено потенціал цифрових технологій, мультимедійних інструментів та інтерактивних засобів для розвитку просторового мислення, візуальної культури й професійно орієнтованих графічних умінь студентів. Підкреслено, що сучасні цифрові платформи, віртуальні середовища та системи 3D-моделювання створюють умови для персоналізованого, адаптивного навчання та забезпечують інноваційну стратегію професійної підготовки майбутніх педагогів. Особливу увагу приділено ролі цифрових освітніх ресурсів у модернізації графічної підготовки й підвищенні конкурентоспроможності фахівця
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50479
ISBN: 978-617-8751-05-0
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274
Перелік літератури: 1. Годецька Т. Проблематика цифрової компетентності в науковому доробку українських дослідників. Науково-педагогічні студії. 2024. № 7(7). С. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274
References: 1. Hodetska T. Problematyka tsyfrovoi kompetentnosti v naukovomu dorobku ukrainskykh doslidnykiv. Naukovo-pedahohichni studii. 2024. No 7(7). P. 252-274. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2023-7-252-274
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.