Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтойко, Ігор Іванович-
dc.contributor.advisorStoyko, Igor-
dc.contributor.authorСивопляс, Максим Леонідович-
dc.contributor.authorSyvoplias, Maksym-
dc.date.accessioned2025-12-15T14:14:09Z-
dc.date.available2025-12-15T14:14:09Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.date.submitted2025-12-
dc.identifier.citationСивопляс М.Л. Впровадження технологій безконтактного сервісу як інноваційного стандарту розвитку закладу гостинності (на прикладі ТОВ «Готельний комплекс «РУСЬ») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. І. Стойко. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50412-
dc.description.abstractСивопляс М. Л. Впровадження технологій безконтактного сервісу як інноваційного стандарту розвитку закладу гостинності (на прикладі ТОВ «Готельний комплекс «РУСЬ») – Рукопис. Кваліфікаційна робота магістра на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2025. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних принципів та розробленню рекомендацій щодо впровадження технологій безконтактного сервісу як інноваційного стандарту розвитку закладу індустрії гостинності. Розглянуто сутність та класифікацію технологій безконтактного сервісу, проаналізовано міжнародний досвід упровадження безконтактних технологій у закладах гостинності та обґрунтовано методичні підходи до оцінки ефективності сервісних інновацій. Досліджено загальну характеристика діяльності базового підприємства, проаналізовано його фінансовий стану та досліджено рівень впровадження технологій безконтактного сервісу. Обґрунтовано моделі впровадження безконтактних технологій як стандарту сервісу на підприємстві, доцільність впровадження системи мобільного заселення, сервісу з онлайн-оплати при бронюванні, електронних ключів через смартфон і розраховано інвестиції у комплексну систему безконтактного сервісу у готельному комплексі «РУСЬ».uk_UA
dc.description.abstractSyvoplias M. Implementation of contactless service technologies as an innovative standard for the development of a hospitality establishment (HOTEL COMPLEX “RUS” LLC as a case of study) – Manuscript. Master’s thesis for obtaining the educational qualification of “Master” in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”. Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2025. The master’s thesis explores the theoretical foundations and develops recommendations for implementing contactless service technologies as an innovative service standard in the hospitality industry. The essence and classification of contactless service technologies are considered, international experience in implementing contactless technologies in hospitality establishments is analyzed, and methodological approaches to assessing the effectiveness of service innovations are substantiated. The general characteristics of the base enterprise's activities are studied, its financial condition is analyzed, and the level of implementation of contactless service technologies is investigated. The models for implementing contactless technologies as a service standard at the enterprise are substantiated, the feasibility of implementing a mobile check-in system, an online payment service for booking, electronic keys via a smartphone is substantiated, and investments in a comprehensive contactless service system in the RUS hotel complex are calculated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………..……..... 7 РОЗДІЛ 1 (ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ БЕЗКОНТАКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ……….. 10 1.1. Сутність та класифікація технологій безконтактного сервісу …… 10 1.2. Міжнародний досвід упровадження безконтактних технологій у закладах гостинності .………........................................................................ 21 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності сервісних інновацій …. 24 Висновок до розділу 1 ..…….....…………………………………………… 30 РОЗДІЛ 2 (АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВИЙ) АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ БЕЗКОНТАКТНОГО СЕРВІСУ В ТОВ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «РУСЬ» ……………………………………. 32 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Готельний комплекс «РУСЬ» ……………………………………………………………………... 32 2.2. Аналіз фінансового стану діяльності ТОВ ………………………...... 48 2.3. Дослідження рівня впровадження технологій безконтактного сервісу у ТОВ «Готельний комплекс «РУСЬ» …………………………... 55 Висновок до розділу 2 ..…….....…………………………………………… 59 РОЗДІЛ 3 (ПРОЄКТНО-РОЗРАХУНКОВИЙ) ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ БЕЗКОНТАКТНОГО СЕРВІСУ В ЗАКЛАДІ ГОСТИННОСТІ ............... 61 3.1. Розробка моделі впровадження безконтактних технологій як стандарту сервісу ……….……….…………………………………………. 61 3.2. Інноваційні інструменти для підвищення якості обслуговування гостей готельного комплексу «РУСЬ» …..……………………………….. 68 3.2.1. Обґрунтування доцільності впровадження системи мобільного заселення …………………………………………….………....................... 69 3.2.2. Обґрунтування доцільності впровадження сервісу з онлайн- оплати при бронюванні …………………………………………………… 72 3.2.3. Обґрунтування доцільності впровадження електронних ключів через смартфон …………………………………………………………… 74 3.3. Розрахунок інвестицій у комплексну систему безконтактного сервісу у готельному комплексі «РУСЬ» ………………………………. 76 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ………………………………………………………………. 85 4.1. Основні види професійних ризиків у готельній сфері ……………… 85 4.2. Організація надання допомоги населенню, що постраждало внаслідок надзвичайних ситуацій у закладах індустрії гостинності …… 89 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………... 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………………………... 98 ДОДАТКИ……………………………………………………………..……. 104uk_UA
dc.format.extent1-103-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectбезконтактний сервісuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectзакладuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectгостинністьuk_UA
dc.subjectcontactless serviceuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjecthospitality establishmentuk_UA
dc.subjectimplementation modeluk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectinvestmentuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.titleВпровадження технологій безконтактного сервісу як інноваційного стандарту розвитку закладу гостинності (на прикладі ТОВ «Готельний комплекс «РУСЬ»)uk_UA
dc.title.alternativeImplementation of contactless service technologies as an innovative standard for the development of a hospitality establishment (HOTEL COMPLEX “RUS” LLC as a case of study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сивопляс М.Л., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc338.46uk_UA
dc.relation.references1. Аналіз господарської діяльності: Г. Даценко, Н. Коцеруба, І. Крупельницька, О. Кудирко, І. Лобачева; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. Вінниц. торг.-екон. ін-т. Вінниця. 2021. 416 с.uk_UA
dc.relation.references2. Аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства: практикум / М. М. Бабич, О. Г. Баланенко, К. С. Бурунсуз, О. В. Погорєлова, С. В. Шевчук. Миколаїв: НУК, 2022. 128 с.uk_UA
dc.relation.references3. Андрушків Б., Бойко О., Кирич Н., Якимук П., Мариняк Б. Особливості удосконалення управління сферою послуг у контексті Індустрії 4.0. Галицький економічний вісник. 2024. №6(91). С. 142-149.uk_UA
dc.relation.references4. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б., Ратинський В.В., Шерстюк Р.П. Діджитал-інструментарій відродження сервісної інфраструктури в умовах об’єднання територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку україни до європейських стандартів. Математичні методи та моделі технічних і економічних систем: міжнародна науково-технічна конференція присвячена пам’яті професора Шаблія Олега Миколайовича та 60-ти річчю кафедри теоретичної механіки (Тернопіль, 22-23 листопада 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. С. 151-156. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39356.uk_UA
dc.relation.references5. Баженова С., Пологовська Ю., Канцур І. Розвиток готельно- ресторанного бізнесу в умовах сьогодення. Економіка та суспільство. 2022. № 38. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1280.uk_UA
dc.relation.references6. Барна М., Мельник І. Стратегія цифровізації готельно-ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. 2025. № 71. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-66.uk_UA
dc.relation.references7. Бондар С. Необхідність імплементації стратегій цифровізації суб’єктів готельного бізнесу України за наслідками війни. Економіка та суспільство, 2024. Вип. 70. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-173.uk_UA
dc.relation.references8. Влащенко Н. М. Інноваційні технології у ресторанному, готельному господарстві та туризмі: навч. по сіб. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. 373 с.uk_UA
dc.relation.references9. Даниленко О. В., Зоценко Л. М., Братіцел М. Л. Пріоритети розвитку цифрових технологій у ресторанному бізнесі (food tech) в Україні. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління, 2019. Т. 30 (69), № 2. С. 95-101. URL: https://www.econ.vernadskyjournals.in.ua/journals/2019/30_69_2/21.pdf.uk_UA
dc.relation.references10. Дудник С. Інновації в управлінні готелями: вплив нових технологій на покращення обслуговування клієнтів. Економіка та суспільство, 2024. Вип. 66) https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-66.uk_UA
dc.relation.references11. Кащук К. М., Мосійчук І. В., Саух І. В. Сучасні технології управління в готельно-ресторанному бізнесі: практики та інновації. БІЗНЕСІНФОРМ. 2023. № 6. С. 93-99. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-6-93-99.uk_UA
dc.relation.references12. Кіндрацька Г. І., Загородній А. Г., Кулиняк Ю. І. Аналіз господарської діяльності: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. 320 с.uk_UA
dc.relation.references13. Корсак Р. Розвиток готельно-ресторанної справи в Україні в умовах європейської інтеграції. Development Service Industry Management, 2025. № 1, С. 227-233. DOI: https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(31).uk_UA
dc.relation.references14. Лисюк Т., Терещук О., Пасічник М. Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві. Економіка та суспільство, (40). 2022. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-11.uk_UA
dc.relation.references15. Лисюк Т. Інноваційні рішення в готельно-ресторанному бізнесі: технології автоматизації та персоналізації послуг. Економіка та суспільство, (67). 2024. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-13.uk_UA
dc.relation.references16. Малюта Л. Я., Катола М.Р. Сучасні тенденції та інноваційні стратегії розвитку готельного бізнесу. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства» (м. Запоріжжя, 10 листопада 2023 р.) Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. С.968-970.uk_UA
dc.relation.references17. Неіленко С., Фогель А., Гуща Є., Олійник О. Сучасні підходи до роботизації сервісних процесів в закладах ресторанного господарства. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2022. № 5(2). С. 239-249. DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7468.5.2.2022.270101.uk_UA
dc.relation.references18. Нодь О.Л., Стегней М.І., Бергхауер О.О. Розвиток готельно- ресторанного обслуговування в контексті розвитку цифрової економіки та євроінтеграції. Економічний простір, 2025. №200. С. 221-226. https://doi.org/10.30838/EP.200.221-226.uk_UA
dc.relation.references19. Олійник О. В., Шестакова А. В., Ярмолюк Д. І. Напрями цифровізації ресторанного бізнесу. Економіка, управління та адміністрування, 2023. № 1(103). С. 15-21. DOI: https://doi.org/10.26642/ema-2023-1(103)-15-21.uk_UA
dc.relation.references20. Паляниця В. А., Нагорняк Г. С. Забезпечення ефективного управління у закладах готельно-ресторанного господарства України шляхом застосування сучасних інформаційних систем і технологій. Матеріали Ⅻ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: «Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0», (Тернопіль, 11 жовтня 2024 року). ФОП Паляниця В. А., 2024. С. 82-83.uk_UA
dc.relation.references21. Сивопляс Максим. Економічна стійкість підприємства як передумова для ефективного розвитку. Матеріали VIІ Міжнародної студентської науково- технічної конференції «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання» 25-26 квітня 2024 р. Тернопіль: ТНТУ. 2024. С. 191-192.uk_UA
dc.relation.references22. Стойко І.І., Сивопляс М.Л. Результати дослідження конкурентного середовища і якості обслуговування на ринку реалізації піц на винос і доставку у м. Тернополі. Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет- конференції «Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження» 24 квітня 2024 р. Херсон – Кропивницький: ХДАЕУ. 2024. С. 329-334uk_UA
dc.relation.references23. Стойко І.І., Сивопляс М.Л. Нові стандарти в індустрії гостинності: технології безконтактного сервісу. Матеріали Всеукраїнської науково- практичної інтернет-конференції «Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку» (Умань, 30 жовтня 2025 року). Умань: УНУ. 2025. с.uk_UA
dc.relation.references24. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references25. Стручок В. С. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.uk_UA
dc.relation.references26. Тищук І. В., Терещук О. С. Інноваційні технології у готельно- ресторанному бізнесі: ефективність, персоналізація, автоматизація. Економіка та суспільство. 2025. Вип. 71. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71- 61.uk_UA
dc.relation.references27. Федишин І., Бойко А. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності [Електронний ресурс]. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 90-101. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23fibpih.pdf.uk_UA
dc.relation.references28. Хаустова К. М. Діджіталізація як базова складова стратегії розвитку готельно-ресторанного бізнесу в сучасних умовах. Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів: тези доп. ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Мукачево, 14 квітня 2021 р.) Мукачево: МДУ, 2021. С. 62-64.uk_UA
dc.relation.references29. Черноусова Н. Ю. Основні напрямки впровадження інноваційних технологій в сфері гостинності. URL: https://infotour.in.ua/chernousova.htm.uk_UA
dc.relation.references30. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс]. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.uk_UA
dc.relation.references31. Юрченко О. Інновації в готельному бізнесі на сучасному етапі. Вісник Львівського університету. Серія «Міжнародні відносини». 2014. Вип. 34. С. 292-301.uk_UA
dc.relation.references32. Bhola Chourasia (2024). The impact and future of contactless technology and digital payments in the hospitality industry. Cahiers Magellanes-NS, 2024. Vol. 06, Issue 2. P. 2894-2901. DOI: 10.6084/m9.figshare.2631258.uk_UA
dc.relation.references33. Case Study “The Eliot Hotel”. URL: https://zenya.io/casestudies/ contactless-check-in/.uk_UA
dc.relation.references34. Chakraborty D., Kayal G., Mehta P., Nunkoo R., Rana N. P. (2022). Consumers’ usage of food delivery app: A theory of consumption values. Journal of Hospitality Marketing & Management, 31(5), 601-619. https://doi.org/10.1080/19368623.2022.2024476.uk_UA
dc.relation.references35. Chang Y., Lee O. K. D., Park J., Ham J. (2023). Guest editorial: The role of digital technologies in new normal: The emergence of contactless digital technologies and services. Internet Research, 33(1), 208-218. https://doi.org/10.1108/INTR-02- 2023-946.uk_UA
dc.relation.references36. Chen S. H., Tzeng S. Y., Tham A., Chu P. X. (2021). Hospitality services in the post COVID-19 era: Are we ready for high-tech and no touch service delivery in smart hotels? Journal of Hospitality Marketing & Management, 30(8), 905-928. https://doi.org/10.1080/19368623.2021.1916669.uk_UA
dc.relation.references37. Fahmi Amirulloh Anwar, Dian Deliana, Suyamto Suyamto (2024). Digital Transformation in the Hospitality Industry: Improving Efficiency and Guest Experience. International Journal of Management Science and Information Technology (IJMSIT). Vol. 4 No. 2 (2024): July - December 2024. P. 428-437. DOI: https://doi.org/10.35870/ijmsit.v4i2.3201uk_UA
dc.relation.references38. Dragović N., Stankov U., Vasiljević Đ. (2018). Contactless technology as a factor of tourism industry development – A review of current practices and future directions. Economic Themes, 56(2), 179-202. https://doi.org/10.2478/ethemes-2018- 0011.uk_UA
dc.relation.references39. Kandampully, J., Zhang, T., & Jaakkola, E. (2018). Customer Experience Management in Hospitality: A Literature Synthesis, New Understanding and Research Agenda. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 30, 21-56. https://doi.org/10.1108/IJCHM-10-2015-0549.uk_UA
dc.relation.references40. Key Hospitality Technology Trends to Watch in 2025. URL: https://hospitalityinsights.ehl.edu/technology-trends-hospitality-industry.uk_UA
dc.relation.references41. Law R., Ye H., Chan I. C. C. (2022). A critical review of smart hospitality and tourism research. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 34(2), 623-641. https://doi.org/10.1108/IJCHM-08-2021-0986.uk_UA
dc.relation.references42. Park K., Park N., Heo W. (2018). Factors influencing intranet acceptance in restaurant industry: Use of technology acceptance model. International Business Research, 11(10), 1-9. https://doi.org/10.5539/ibr.v11n10p1.uk_UA
dc.relation.references43. Rahman N. A. A., Hassan A., Ahmad M. F., Singh R. K. S. (2023). Contactless hospitality technology in post-COVID-19 era: Future research clusters. In Hassan A., Rahman N. A. A. (Eds.), Technology application in aviation, tourism and hospitality: Recent developments and emerging issues (pp. 179-188). Springer. https://doi.org/10.1007/978-981-19-6619-4_13.uk_UA
dc.relation.references44. Rathjens, B., Gunden, N., Zhang, L., Jain, G., & Law, R. (2023). A Systematic Review of Contactless Technologies Research in Hospitality and Tourism During the COVID-Pandemic. Journal of Hospitality and Tourism Research. https://doi.org/10.1177/10963480231191192.uk_UA
dc.relation.references45. Stoyko, I., Dudkin, P. Dzhydzhora, L. Industry 4.0: State, problems, prospects of HoReCa in Ukraine. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 28, no. 1, (2023) pp. 95-103. https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/42454/1/23siihiu.pdf.uk_UA
dc.relation.references46. The Impact of Contactless Technology on Guest Safety and Experience in Hospitality. September, 27, 2024. URL: https://touchmenuapp.com/blog/the-impactof- contactless-technology-on-guest-safety-and-experience-in-hospitality/.uk_UA
dc.relation.references47. Top 10 Hospitality Technology Trends in 2024. June, 26, 2024. URL: https://www.prismm.com/blog/top-10-hospitality-technology-trends-in-2024.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Сивопляс.doc44 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
dyplom_Syvoplias M_L_2025.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора