Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50210
Titel: Вплив гейміфікації на професійну підготовку фінансистів
Författare: Письменний, Віталій
Bibliographic description (Ukraine): Письменний В. В. Вплив гейміфікації на професійну підготовку фінансистів / В. В. Письменний // Вісник ЛТЕУ. Економічні науки. – 2025. – № 83. – С. 76–82
Utgivningsdatum: 2025
Date of entry: 28-okt-2025
Country (code): UA
UDC: 378.14:794.3
Nyckelord: гейміфікація навчання
банківський сектор
фінансове шахрайство
Sammanfattning: У статті досліджено вплив гейміфікації на процес професійної підготовки фахівців у сфері фінансів. Обґрунтовано, що інтеграція ігрових механізмів у навчальне середовище сприяє формуванню внутріш- ньої мотивації студентів, розвитку їх аналітичних здібностей, здатності до критичного мислення та прийн- яття рішень в умовах інформаційної асиметрії та економічної невизначеності. Визначено, що застосування елементів гейміфікації в цьому процесі створює сприятливе навчальне середовище, знижує рівень стресу, покращує засвоєння навчального матеріалу та сприяє розвитку комунікативних навичок і командної взаємодії. Особливу увагу приділено аналізу авторської настільної гри “Фінансові шахраї”, розробленої для моделювання реальних сценаріїв функціонування банківського сектора. Досліджено її роль у формуванні в студентів фінансової обізнаності, здатності оцінювати достовірність інформації, ідентифікувати маніпулятивні стратегії та адаптуватися до змінних умов фінансового середовища. Визначено: гра базується на принципах соціальної дедукції та інформаційної асиметрії, що дозволяє учасникам відпрацьовувати практичні навички аналізу фінансових ризиків, ухвалення раціональних рішень та розпізнавання загроз шахрайства. На основі опитування учасників гри встановлено одностайну підтримку використання подібних ігрових методик у навчальному процесі. Отримані результати підтверджують, що гейміфікація є ефективним педагогічним інструментом, який покращує рівень засвоєння навчального матеріалу, активізує пізнавальну діяльність студентів і сприяє розвитку навичок прийняття рішень. Позитивне ставлення студентів до таких освітніх методів зумовлене їхньою відповідністю сучасним тенденціям у вищій освіті.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50210
Copyright owner: © Письменний В. В.
URL for reference material: https://doi.org/10.32782/2522-1205-2025-83
References (Ukraine): Ващишак С., Стисло Т., Стисло О., Демчина М., Шкатуляк В. Адаптивна модель гейміфікації процесу навчання у закладі вищої освіти. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences. 2023. Issue 3. PP. 258–264
Горбенко Є. О. Вплив гейміфікації на мотивацію та активність студентів у вищій освіті: аналіз педагогічних підходів та практичних результатів. Перспективи та інновації науки. 2024. № 3 (37). С. 174–186
Імерідзе М., Биков І., Величко Д. Використання гейміфікації в освітньому середовищі закладів вищої освіти. Молодь і ринок. 2020. № 2. С. 81–86
Козуб Г. О., Таран В. І. Гейміфікація в освітніх процесах. Грааль науки. 2024. № 47. С. 535–540
Тимощук Г. В. Гейміфікація освітнього процесу: сучасний погляд. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2024. Вип. 216. С. 328–332
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Pysmennyi.pdf748,98 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg