Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПисьменний, Віталій-
dc.date.accessioned2025-10-28T22:01:00Z-
dc.date.available2025-10-28T22:01:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПисьменний В. В. Вплив гейміфікації на професійну підготовку фінансистів / В. В. Письменний // Вісник ЛТЕУ. Економічні науки. – 2025. – № 83. – С. 76–82uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50210-
dc.description.abstractУ статті досліджено вплив гейміфікації на процес професійної підготовки фахівців у сфері фінансів. Обґрунтовано, що інтеграція ігрових механізмів у навчальне середовище сприяє формуванню внутріш- ньої мотивації студентів, розвитку їх аналітичних здібностей, здатності до критичного мислення та прийн- яття рішень в умовах інформаційної асиметрії та економічної невизначеності. Визначено, що застосування елементів гейміфікації в цьому процесі створює сприятливе навчальне середовище, знижує рівень стресу, покращує засвоєння навчального матеріалу та сприяє розвитку комунікативних навичок і командної взаємодії. Особливу увагу приділено аналізу авторської настільної гри “Фінансові шахраї”, розробленої для моделювання реальних сценаріїв функціонування банківського сектора. Досліджено її роль у формуванні в студентів фінансової обізнаності, здатності оцінювати достовірність інформації, ідентифікувати маніпулятивні стратегії та адаптуватися до змінних умов фінансового середовища. Визначено: гра базується на принципах соціальної дедукції та інформаційної асиметрії, що дозволяє учасникам відпрацьовувати практичні навички аналізу фінансових ризиків, ухвалення раціональних рішень та розпізнавання загроз шахрайства. На основі опитування учасників гри встановлено одностайну підтримку використання подібних ігрових методик у навчальному процесі. Отримані результати підтверджують, що гейміфікація є ефективним педагогічним інструментом, який покращує рівень засвоєння навчального матеріалу, активізує пізнавальну діяльність студентів і сприяє розвитку навичок прийняття рішень. Позитивне ставлення студентів до таких освітніх методів зумовлене їхньою відповідністю сучасним тенденціям у вищій освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32782/2522-1205-2025-83uk_UA
dc.subjectгейміфікація навчанняuk_UA
dc.subjectбанківський секторuk_UA
dc.subjectфінансове шахрайствоuk_UA
dc.titleВплив гейміфікації на професійну підготовку фінансистівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Письменний В. В.uk_UA
dc.subject.udc378.14:794.3uk_UA
dc.relation.referencesВащишак С., Стисло Т., Стисло О., Демчина М., Шкатуляк В. Адаптивна модель гейміфікації процесу навчання у закладі вищої освіти. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences. 2023. Issue 3. PP. 258–264uk_UA
dc.relation.referencesГорбенко Є. О. Вплив гейміфікації на мотивацію та активність студентів у вищій освіті: аналіз педагогічних підходів та практичних результатів. Перспективи та інновації науки. 2024. № 3 (37). С. 174–186uk_UA
dc.relation.referencesІмерідзе М., Биков І., Величко Д. Використання гейміфікації в освітньому середовищі закладів вищої освіти. Молодь і ринок. 2020. № 2. С. 81–86uk_UA
dc.relation.referencesКозуб Г. О., Таран В. І. Гейміфікація в освітніх процесах. Грааль науки. 2024. № 47. С. 535–540uk_UA
dc.relation.referencesТимощук Г. В. Гейміфікація освітнього процесу: сучасний погляд. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2024. Вип. 216. С. 328–332uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pysmennyi.pdf748,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools