Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49947

Назва: Сутність інтерактивних інструментів просування як нового тренду комунікаційних рішень у ритейлі
Інші назви: The essence of interactive promotion tools as a new trend of communication solutions in retail
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Сутність інтерактивних інструментів просування як нового тренду комунікаційних рішень у ритейлі / Оксана Петрівна Бурліцька // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2025. — Том 94. — № 3. — С. 139–146. — (Маркетинг).
Бібліографічне посилання: Бурліцька О. П. Сутність інтерактивних інструментів просування як нового тренду комунікаційних рішень у ритейлі // Галицький економічний вісник, Тернопіль. 2025. Том 94. № 3. С. 139–146.
Bibliographic citation (APA): Burlitska, O. (2025). Sutnist interaktyvnykh instrumentiv prosuvannia yak novoho trendu komunikatsiinykh rishen u ryteili [The essence of interactive promotion tools as a new trend of communication solutions in retail]. Galician economic journal, 94(3), 139-146. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Burlitska O. (2025) Sutnist interaktyvnykh instrumentiv prosuvannia yak novoho trendu komunikatsiinykh rishen u ryteili [The essence of interactive promotion tools as a new trend of communication solutions in retail]. Galician economic journal (Tern.), vol. 94, no 3, pp. 139-146 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 3 (94), 2025
Galician economic journal, 3 (94), 2025
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 3
Том: 94
Дата публікації: 19-чер-2025
Дата подання: 4-тра-2025
Дата внесення: 18-сер-2025
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2025.03.139
УДК: 338.23.31
Теми: ритейл
маркетингові комунікації
інтегровані комунікації
інтерактивні комунікації
digital комунікації
retail
marketing communications
integrated communications
interactive communications
digital communications
Кількість сторінок: 8
Діапазон сторінок: 139-146
Початкова сторінка: 139
Кінцева сторінка: 146
Короткий огляд (реферат): Присвячено висвітленню сутності поняття інтерактивних інструментів просування як нового тренду в комунікаційних стратегіях сучасного ритейлу. Проаналізовано основні цілі, ключові переваги у забезпеченні ефективного спілкування з клієнтами, а також основні труднощі, які виникають під час упровадження таких інструментів у ритейлі. Досліджено інтерактивні інструменти як важливий елемент у формуванні новітніх маркетингових стратегій ритейлерів. Акцент зроблено на актуальності використання інтерактивних рішень у сфері торгівлі, що сприяють підвищенню лояльності споживачів, покращенню іміджу бренду та зростанню економічної ефективності компаній. Розкрито ключові переваги інтерактивних комунікацій, зокрема здатність привертати увагу цільової аудиторії, мотивувати до дії, інформувати й навчати споживача. Значну увагу приділено вивченню впливу цифрових технологій на трансформацію маркетингових стратегій та розвиток інтерактивної комунікації з цільовою аудиторією, що дозволяє сформувати емоційний зв’язок з клієнтами й посилити впізнаваність бренду. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності трансформації маркетингових комунікацій роздрібних підприємств у напрямі інтерактивної взаємодії зі споживачем. Завдяки інтеграції цих інструментів у загальну маркетингову стратегію підприємства досягається більша гнучкість у реагуванні на зміни ринку та покращується ефективність комунікації. Зроблено висновки про те, що інтерактивні інструменти просування стають невід’ємною частиною сучасних комунікаційних рішень у ритейлі. Вони дозволяють ритейлерам ефективно залучати й утримувати клієнтів, підвищувати лояльність та оптимізувати операційні процеси. Впровадження гейміфікації, персоналізації, інтерактивних технологій та цифрових асистентів сприяє створенню інноваційного та ефективного досвіду для споживачів. Подальші наукові розвідки доцільно спрямувати на поглиблене вивчення механізмів адаптації інтерактивних маркетингових комунікацій до специфіки різних форматів роздрібної торгівлі, з урахуванням галузевих особливостей та поведінкових моделей споживачів
The article is devoted to highlighting the essence of the concept of interactive promotion tools as a new trend in the communication strategies of modern retail. The main goals, key advantages in ensuring effective communication with customers, as well as the main difficulties that arise during the implementation of such tools in retail, are analyzed. Interactive tools as an important element in the formation of the latest marketing strategies of retailers are studied. Emphasis is placed on the relevance of using interactive solutions in the field of trade, which contribute to increasing consumer loyalty, improving brand image and increasing the economic efficiency of companies. The key advantages of interactive communications are revealed, in particular, the ability to attract the attention of the target audience, motivate to action, inform and educate the consumer. Considerable attention is paid to the study of the impact of digital technologies on the transformation of marketing strategies and the development of interactive communication with the target audience, which allows to form an emotional connection with customers and increases brand awareness. The article provides recommendations for improving the efficiency of the transformation of marketing communications of retail enterprises in the direction of interactive interaction with the consumer. By integrating these tools into the overall marketing strategy of an enterprise, greater flexibility in responding to market changes is achieved and the effectiveness of communication is improved. The article concludes that interactive promotion tools are becoming an integral part of modern communication solutions in retail. They allow retailers to effectively attract and retain customers, increase loyalty and optimize operational processes. The introduction of gamification, personalization, interactive technologies, and digital assistants contributes to the creation of innovative and effective consumer experiences. Further scientific research should be directed to an in-depth study of the mechanisms for adapting interactive marketing communications to the specifics of various retail formats, taking into account industry specifics and consumer behavioral patterns
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49947
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.04.122
https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506
https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/
https://doi.org/10.46299/ISG.2024.MONO.ECON.1.11.1
https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/
https://doi.org/10.46299/ISG.2023.MONO.ECON.4.8.1
https://isg-konf.com/structural-changes-uncertainty-ways-of-development-of-the-economy-management-and-tourism/
https://doi.org/10.46299/ISG.2024.MONO.ECON.3.8.1
Перелік літератури: 1. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту. Галицький економічний вісник. 2023. Вип. 4 (83). С. 122–129. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.04.122
2. Бурліцька О., Оксентюк Б. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2024. С. 463–475. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506 (дата звернення: 21.11.2024).
3. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : КМ-БУКС, 2018. 208 с.
4. Burlitska O., Sholomeichuk S. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises. Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2024. P. 579–589. URL: https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/ (дата звернення: 03.04. 2024). DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2024.MONO.ECON.1.11.1
5. Burlitska O., Sholomeichuk S. The role of information technologies in the management of enterprise marketing. Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2023. P. 145–154. URL: https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/ (дата звернення: 20.11.2023). DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2023.MONO.ECON.4.8.1
6. Burlitska O., Sholomeichuk S. Tte main types of marketing assets in modern business in the implementation of innovation and investment activities. Structural changes, uncertainty, ways of development of the economy, management and tourism / Andrushchak I. – etc. – International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2024. P. 229–239. URL: https://isg-konf.com/structural-changes-uncertainty-ways-of-development-of-the-economy-management-and-tourism/ (дата звернення: 22.12.2024). DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2024.MONO.ECON.3.8.1
References: 1. Burlitska O. (2023) Sutnistj trejd-marketynghu jak osnovnogho instrumentu stymuljuvannja zbutu [The essence of trade marketing as the main tool for stimulating sales]. Ghalycjkyj ekonomichnyj visnyk, vol. 4 (83), pp. 122–129. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.04.122
2. Burlitska O., Oksentjuk B. (2024). Kreatyvni instrumenty komunikacijnogho marketynghu [Creative communication marketing tools]. Transformacija biznesu dlja stalogho majbutnjogho: doslidzhennja, cyfrovizacija ta innovaciji: monoghrafija / za red. d.e.n., prof. O. A. Sorokivsjkoji. [Business Transformation for a Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation: monograph / Edited by Doctor of Economics, Prof. O. A. Sorokivska.]. Ternopilj: FOP Paljanycja V. A. pp. 463–475. Available at: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506 (accessed: 21 November 2024)
3. Kotler F., Katardzhaia H., Setiavan Yi. (2018). Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho [Marketing 4.0. From traditional to digital]/ per. z anhl. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. K.: KM-BUKS. 208 p.
4. Burlitska O., Sholomeichuk S. (2024). Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises [Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises]. Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group [Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – International Science Group]. Boston: Primedia eLaunch, pp. 579–589. Available at: https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/ (accessed: 03 April 2024). DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2024.MONO.ECON.1.11.1
5. Burlitska O., Sholomeichuk S. (2023). The role of information technologies in the management of enterprise marketing [The role of information technologies in the management of enterprise marketing]. Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – International Science Group. [Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – International Science Group] Boston: Primedia eLaunch, pp. 145–154. Available at: https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/ (accessed: 20 November 2023). DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2023.MONO.ECON.4.8.1
6. Burlitska O., Sholomeichuk S. (2024). Tte main types of marketing assets in modern business in the implementation of innovation and investment activities [The main types of marketing assets in modern business in the implementation of innovation and investment activities] Structural changes, uncertainty, ways of development of the economy, management and tourism / Andrushchak I. – etc. – International Science Group [Structural changes, uncertainty, ways of development of the economy, management and tourism / Andrushchak I. – etc. – International Science Group]. Boston : Primedia eLaunch, pp. 229–239. Available at: https: //isg-konf.com/structural-changes-uncertainty-ways-of-development-of-the-economy-management-and-tourism/(accessed: 22 December 2024). DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2024.MONO.ECON.3.8.1
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2025, № 3 (94)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.