Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49944

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorКащеєва, Алла
dc.contributor.authorДолгальова, Олена
dc.contributor.authorKashcheeva, Alla
dc.contributor.authorDolgalova, Olena
dc.date.accessioned2025-08-18T14:23:51Z-
dc.date.available2025-08-18T14:23:51Z-
dc.date.created2025-06-19
dc.date.issued2025-06-19
dc.date.submitted2025-03-28
dc.identifier.citationКащеєва А. Виклики в упровадженні стратегій соціально-психологічних аспектів діяльності менеджера в процесі управління персоналом організації / Алла Кащеєва, Олена Долгальова // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2025. — Том 94. — № 3. — С. 111–119. — (Менеджмент).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49944-
dc.description.abstractРозглянуто складнощі, з якими стикаються менеджери при інтеграції соціально-психологічних стратегій в управління персоналом та підкреслюється критична роль розуміння людської поведінки, мотивації та міжособистісної динаміки для ефективного управління, а також виклики при впровадженні цих стратегій в реальних умовах. Обговорено кілька ключових соціально-психологічних факторів, включаючи емоційний інтелект, стиль керівництва, групову динаміку та комунікацію, які суттєво впливають на мотивацію працівників та результати діяльності організації. Незважаючи на визнану важливість інтеграції соціально-психологічних стратегій, практичне застосування цих аспектів часто наштовхується на перешкоди, такі, як опір змінам, брак управлінської підготовки та обмежена підтримка з боку організаційних структур. Опір змінам може бути зумовлений страхом перед невідомим, звичками, що сформувалися впродовж тривалого часу, або небажанням виходити із зони комфорту. Водночас, недостатня управлінська підготовка може спричинити нерозуміння принципів ефективного використання соціально-психологічних стратегій, що ускладнює їхнє впровадження. Крім того, без належного підтримання з боку керівництва та організаційних структур, такі ініціативи можуть бути сприйняті як другорядні та не отримати належного ресурсу для їхньої реалізації. Досліджено ці виклики й надано рекомендації для зменшення розриву між теоретичним розумінням та практичним виконанням. Зокрема, наголошено на важливості проведення навчальних програм для менеджерів, які сприятимуть розвитку їхнього емоційного інтелекту та комунікативних навичок. Також підкреслено необхідність створення культури відкритості до змін, що може бути досягнуто шляхом активного залучення співробітників до процесу прийняття рішень та впровадження ініціатив. Крім того, рекомендовано посилення підтримання з боку керівництва, що може виражатися у наданні додаткових ресурсів, консультаційної допомоги та організаційних змін, спрямованих на покращення умов для впровадження соціально-психологічних стратегій.
dc.description.abstractThe article examines the challenges that managers face when integrating socio- psychological strategies in personnel management and emphasizes the critical role of understanding human behavior, motivation, and interpersonal dynamics for effective management, as well as the challenges of implementing these strategies in real-world conditions. Several key socio-psychological factors are discussed, including emotional intelligence, leadership style, group dynamics, and communication, which significantly influence employee motivation and organizational performance. Despite the recognized importance of integrating socio-psychological strategies, the practical application of these aspects often encounters obstacles such as resistance to change, lack of managerial training, and limited support from organizational structures. Resistance to change may be caused by fear of the unknown, habits developed over time, or a reluctance to step out of oneʼs comfort zone. At the same time, insufficient management training can lead to a misunderstanding of the principles of effective use of socio-psychological strategies, complicating their implementation. Moreover, without proper support from leadership and organizational structures, such initiatives may be perceived as secondary and fail to receive the necessary resources for their realization. The article explores these challenges and provides recommendations to bridge the gap between theoretical understanding and practical execution. In particular, it emphasizes the importance of conducting training programs for managers that will promote the development of their emotional intelligence and communication skills. It also highlights the necessity of creating a culture of openness to change, which can be achieved by actively involving employees in decision-making processes and initiative implementation. Additionally, strengthening leadership support is recommended, which may involve providing additional resources, advisory assistance, and organizational changes aimed at improving conditions for the implementation of socio-psychological strategies
dc.format.extent111-119
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 3 (94), 2025
dc.relation.ispartofGalician economic journal, 3 (94), 2025
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.1.30
dc.relation.urihttps://doi.org/10.36074/logos-24.11.2023.15
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1037/h0054346
dc.relation.urihttps://doi.org/10.2307/2666999
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1002/ltl.40619981008
dc.relation.urihttps://doi.org/10.2307/2393638
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1037/0033-2909.119.2.254
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1037/h0022100
dc.relation.urihttps://doi.org/10.36074/logos-24.11.2023
dc.subjectсоціально-психологічні стратегії
dc.subjectменеджер
dc.subjectперсонал
dc.subjectемоційний інтелект
dc.subjectтеорії лідерства
dc.subjectмотиваційні теорії
dc.subjectкомунікація
dc.subjectSocio-psychological strategies
dc.subjectmanager
dc.subjectpersonnel
dc.subjectemotional intelligence
dc.subjectleadership theories
dc.subjectmotivational theories
dc.subjectcommunication
dc.titleВиклики в упровадженні стратегій соціально-психологічних аспектів діяльності менеджера в процесі управління персоналом організації
dc.title.alternativeChallenges in implementing strategies of socio-psychological aspects of manager's activity in the process of managing the organization's personnel
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages9
dc.subject.udc005.32
dc.subject.udc005.95.96
dc.relation.references1. Гейко Є. В., Горська Г. О., Радул І. Г. Психологічні засади управління персоналом підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. 2022. № 1. С. 158–162. URL: https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.1.30 (дата звернення: 24.03.2025). DOI: https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.1.30
dc.relation.references2. Щокін Г. В. Бібліогр. покажч. Київ : МАУП, 2004. 360 с.
dc.relation.references3. Колєснік Т. В. Сучасні підходи до застосування мотивації і стимулювання працівників. Право і Безпека. 2015. № 3. С. 114–120.
dc.relation.references4. Сазонова Т. О., Федірець О. В., Пучка О. Ю. Соціально-психологічні методи управління персоналом в системі менеджменту сучасної організації. Приазовський економічний вісник. 2020. Випуск 5 (22). С. 90–94.
dc.relation.references5. Пшик-Ковальська О., Перун В. Соціально-психологічні методи менеджменту, як інструмент розвитку потенціалу працівників в умовах. THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MODERN SCIENTIFIC RESEARCH. 2023. URL: https://doi.org/10.36074/logos-24.11.2023.15 (дата звернення: 24.03.2025). DOI: https://doi.org/10.36074/logos-24.11.2023.15
dc.relation.references6. Гоулман Д., Бояцис Р., Макки Э. Эмоциональное ... эмо. Alpina Publisher, 2021. 306 с.
dc.relation.references7. Маслоу А. Х. Теорія людської мотивації. Психологічний огляд. 1943. № 50 (4). С. 370–396. DOI: https://doi.org/10.1037/h0054346
dc.relation.references8. Едмондсон А. Психологічна безпека та навчання поведінки в трудових колективах. Administrative Science Quarterly. 1999. № 44 (2). С. 350–383. DOI: https://doi.org/10.2307/2666999
dc.relation.references9. Goleman D. Working with emotional intelligence. Bantam Books. 1998. DOI: https://doi.org/10.1002/ltl.40619981008
dc.relation.references10. Jehn K. A. A multimethod examination of the benefits and detriments of intragroup conflict. Administrative Science Quarterly. 1995. № 40 (2). P. 256–282. DOI: https://doi.org/10.2307/2393638
dc.relation.references11. Kluger A. N., DeNis A. The effects of feedback interventions on performance: A historical review, a meta-analysis, and a preliminary feedback intervention theory. Psychological Bulletin. 1996. № 119 (2). P. 254–284. DOI: https://doi.org/10.1037/0033-2909.119.2.254
dc.relation.references12. Tuckman B. W. Developmental sequence in small groups. Psychological Bulletin. 1965. № 63 (6). P. 384–399. DOI: https://doi.org/10.1037/h0022100
dc.relation.referencesen1. Heiko Ye. V., Horska H. O., Radul I. Psykhologhichni zasady upravlinnja personalom pidpryjemstva [Psychological Foundations of Enterprise Personnel Management]. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series: Psychology. 2022, no. 1, pp. 158–162. Available at: https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.1.30 (accessed: 24 March 2025). DOI: https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.1.30
dc.relation.referencesen2. Shchokin H. V. (2004). Biobiblioghrafichnyj pokazhchyk [A Biobibliographic Index]. Kyiv: MAUP. (In Ukrainian).
dc.relation.referencesen3. Kolesnik T. V. Suchasni pidkhody do zastosuvannja motyvaciji i stymuljuvannja pracivnykiv [Modern Approaches to the Application of Motivation and Employee Incentives]. Law and Security, 2015, no. 3. pp. 114–120.
dc.relation.referencesen4. Sazonova, T. O., Fedirets O. V., Puchka O. Yu. Socialjno-psykhologhichni metody upravlinnja personalom v systemi menedzhmentu suchasnoji orghanizaciji. [Socio-Psychological Methods of Personnel Management in the Management System of a Modern Organization]. Pryazovskyi Economic Bulletin, 2020, issue 5 (22). pp. 90-94.
dc.relation.referencesen5. Pshyk-Kovalska, O., Perun V. (2023) Socialjno-psykhologhichni metody menedzhmentu, jak instrument rozvytku potencialu pracivnykiv v umovakh [Socio-Psychological Management Methods as a Tool for Employee Potential Development in Modern Conditions]. THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MODERN SCIENTIFIC RESEARCH. 2023. Available at: https://doi.org/10.36074/logos-24.11.2023. 15 (accessed: 24 March 2025). DOI: https://doi.org/10.36074/logos-24.11.2023.15
dc.relation.referencesen6. Goleman D., Boyatzis R., McKee E. (2021) Emocyonaljnoe ... emo [Emotional... Emo]. Alpina Publisher, 2021. 306 p.
dc.relation.referencesen7. Maslow A. H. (1943) Teorija ljudsjkoji motyvaciji [A Theory of Human Motivation]. Psychological Review, no. 50 (4), pp. 370396. DOI: https://doi.org/10.1037/h0054346
dc.relation.referencesen8. Edmondson A. (1999) Psykhologhichna bezpeka ta navchannja povedinky v trudovykh kolektyvakh [Psychological Safety and Learning Behavior in Work Teams]. Administrative Science Quarterly, no. 44(2), pp. 350–383. DOI: https://doi.org/10.2307/2666999
dc.relation.referencesen9. Goleman D. (1998). Working with Emotional Intelligence. Bantam Books. DOI: https://doi.org/10.1002/ltl.40619981008
dc.relation.referencesen10. Jehn K. A. (1995) A Multimethod Examination of the Benefits and Detriments of Intragroup Conflict. Administrative Science Quarterly, no. 40 (2), pp. 256–282. DOI: https://doi.org/10.2307/2393638
dc.relation.referencesen11. Kluger A. N., DeNisi A. (1996) The Effects of Feedback Interventions on Performance: A Historical Review, a Meta-Analysis, and a Preliminary Feedback Intervention Theory. Psychological Bulletin, no. 119 (2), pp. 254–284. DOI: https://doi.org/10.1037/0033-2909.119.2.254
dc.relation.referencesen12. Tuckman B. W. (1965) Developmental Sequence in Small Groups. Psychological Bulletin, no. 63 (6), pp. 384–399. DOI: https://doi.org/10.1037/h0022100
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2025.03.111
dc.contributor.affiliationДонбаська національна академія будівництва і архітектури, Івано-Франківськ, Україна
dc.contributor.affiliationDonbas National Academy of Civil Engineering and Architecture, Ivano-Frankivsk, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume94
dc.citation.issue3
dc.citation.spage111
dc.citation.epage119
dc.identifier.citation2015Кащеєва А., Долгальова О. Виклики в упровадженні стратегій соціально-психологічних аспектів діяльності менеджера в процесі управління персоналом організації // Галицький економічний вісник, Тернопіль. 2025. Том 94. № 3. С. 111–119.
dc.identifier.citationenAPAKashcheeva, A., & Dolgalova, O. (2025). Vyklyky v uprovadzhenni stratehii sotsialno-psykholohichnykh aspektiv diialnosti menedzhera v protsesi upravlinnia personalom orhanizatsii [Challenges in implementing strategies of socio-psychological aspects of manager's activity in the process of managing the organization's personnel]. Galician economic journal, 94(3), 111-119. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOKashcheeva A., Dolgalova O. (2025) Vyklyky v uprovadzhenni stratehii sotsialno-psykholohichnykh aspektiv diialnosti menedzhera v protsesi upravlinnia personalom orhanizatsii [Challenges in implementing strategies of socio-psychological aspects of manager's activity in the process of managing the organization's personnel]. Galician economic journal (Tern.), vol. 94, no 3, pp. 111-119 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2025, № 3 (94)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.