Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49723
Título: Розробка 2D-гри жанру Top-Down Shooter на ігровому рушії Unity
Outros títulos: Development of a 2D Top-Down Shooter Game Using the Unity Engine
Autor: Сиримула, Анатолій Олегович
Syrymula, Anatolii
Affiliation: ВСП "Тернопільський фаховий коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя"
Bibliographic description (Ukraine): Сиримула А.Р. Розробка 2D-гри жанру Top-Down Shooter на ігровому рушії Unity: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 123 Комп’ютерна інженерія. – Тернопіль: ВСП «ТФК ТНТУ», 2025. – 75 с.
Data: 2025
Date of entry: 12-Jul-2025
Editora: ВСП "Тернопільський фаховий коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Штокало, Леся Ярославівна
Shtokalo, Lesia
Palavras-chave: 2D-гра
2D game
рушій
engine
ігрова механіка
game mechanics
графічний інтерфейс
UI
програмування
programming
геймдизайн
game design
C#
Unity
штучний інтелект
AI
Page range: 75
Resumo: Сиримула А.Р. Розробка 2D-гри жанру Top-Down Shooter на ігровому рушії Unity: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 123 Комп’ютерна інженерія. – Тернопіль: ВСП «ТФК ТНТУ», 2025. – 90 с. У кваліфікаційній роботі представлено розробку комп’ютерної 2D-гри у жанрі top-down shooter під назвою "Void Rush", створеної за допомогою рушія Unity. Проєкт включає реалізацію основних ігрових механік: управління персонажем, стрільба, система здоров’я, ШІ ворогів, рівні прокачки, інтерфейс користувача. Детально описано процес розробки, побудову алгоритмів, створення графічного та звукового контенту. У роботі проаналізовано інструменти розробки, обґрунтовано вибір рушія Unity та середовища Visual Studio. Проведено тестування готового продукту, а також розраховано техніко-економічні показники. Гра орієнтована на демонстрацію ключових навичок у галузі геймрозробки в навчальному середовищі. Ключові слова: 2D-гра, Unity, top-down shooter, рушій, ігрова механіка, графічний інтерфейс, програмування, геймдизайн, C#, штучний інтелект
Syrymula A.R. Development of a 2D Top-Down Shooter Game Using the Unity Engine: qualification work for obtaining a bachelor's degree, specialty 123 Computer Engineering. – Ternopil: SSP “TPC of TNTU”, 2025. – 90 p. This qualification work presents the development of a 2D top-down shooter game titled “Void Rush”, created using the Unity game engine. The project implements core game mechanics including player movement, shooting system, health and enemy AI, experience-based level-up system, and user interface. The thesis outlines the full cycle of game development – from initial concept and prototyping to implementation and testing. The software environment includes Unity 2022, C# programming in Visual Studio 2022, GIMP for graphics, and FL Studio for sound effects. The economic and organizational aspects of development are also considered. The game is designed as an educational and demonstration product in the field of independent game development. Keywords: 2D game, Unity, top-down shooter, engine, game mechanics, UI, programming, game design, C#, AI
Content: ВСТУП... 5 1 ЗАГАЛЬНИЙ РОЗДІЛ...7 1.1 Аналітичний огляд існуючих рішень...7 1.2 Технічне завдання...12 1.2.1 Найменування та область застосування... 12 1.2.2 Призначення розробки...13 1.2.3 Вимоги до програмного забезпечення...13 1.2.4 Вимоги до програмної документації...14 1.2.5 Техніко-економічні показники...15 1.2.6 Стадії та етапи розробки...16 1.2.7 Порядок контролю та прийому...17 2 РОЗРОБКА ТЕХНІЧНОГО ТА РОБОЧОГО ПРОЄКТУ...21 2.1 Постановка задачі на розробку програмного забезпечення...21 2.2 Опис та обґрунтування вибору структури та методу організації вхідних та вихідних даних...24 2.3 Розробка алгоритму...26 2.3.1 Зовнішнє проєктування програми... 26 2.3.2 Проєктування логіки програми ...29 2.4 Визначення інформаційних зв’язків... 31 2.5 Написання текстів програм... 34 2.6 Тестування та налагодження програм ...36 3 СПЕЦІАЛЬНИЙ РОЗДІЛ... 39 3.1 Інструкція з інсталяції програмного забезпечення...39 3.2 Інструкція з використання тестових наборів... 40 3.3 Інструкція з експлуатації програмного комплексу... 41 4 ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗДІЛ... 44 4.1 Вибір і обґрунтування основних техніко-економічних показників... 44 4.2 Витрати на електроенергію ...44 4.3 Амортизація обладнання... 45 4.4 Витрати на оплату праці... 46 4.5 Витрати на оренду приміщення ...46 4.6 Інші витрати... 47 4.7 Загальні витрати на проєкт... 47 4.8 Складання кошторису витрат та визначення собівартості НДР... 47 4.9 Розрахунок ціни НДР ...48 4.10 Визначення економічної ефективності і терміну окупності капітальних вкладень... 49 5 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ... 51 5.1 Розрахунок системи штучного освітлення для приміщення, де здійснюється розробка 2D-гри жанру Top-Down Shooter на ігровому рушії Unity... 51 5.2 Організація раціонального режиму праці та відпочинку користувачів ПК... 54 ВИСНОВКИ... 59 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ... 61 Додатки... 63 Додаток А... 63
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49723
Copyright owner: ©Сиримула Анатолій Олегович
References (Ukraine): 1. Шевчук В. Я. Основи програмування і проектування ігор. – Київ: Ліра-К, 2020. – 328 с.
2. Unity Technologies. Unity User Manual 2022.3 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docs.unity3d.com (11.01.2025)
3. Глинський Я. В. Програмування на C# для початківців. – Харків: Ранок, 2021. – 256 с.
4. Матвієнко М. П. Основи розробки комп’ютерних ігор. – Львів: ЛНУ, 2019. – 220 с.
5. FL Studio Documentation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.imageline.com/fl-studio-learning (24.01.2025)
6. GIMP User Guide – GIMP Documentation Team [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docs.gimp.org(21.01.2025)
7. Sutcliffe A. Designing Interactive Systems. – London: Pearson, 2017. – 544 p.
8. Rollings A., Morris D. Game Architecture and Design: A New Edition. – New Riders Publishing, 2004. – 680 p.
9. Jesse Schell. The Art of Game Design: A Book of Lenses. – CRC Press, 2019. – 600 p.
10.Rabin S. Game AI Pro: Collected Wisdom of Game AI Professionals. – CRC Press, 2013. – 560 p.
11.Бондаренко І. О. Ігрові рушії: технології та особливості. – Київ: Наука, 2018. – 146 с.
12.McShaffry M., Graham S. Game Coding Complete. – 4th ed. – Course Technology, 2013. – 960 p.
13.Holowka D. Game Design Deep Dive: Shooter. – CRC Press, 2020. – 312 p.
14.Unity Learn Platform [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://learn.unity.com (23.04.2025)
15.Bishop M. Introduction to AI in Games. – GameDev Publishing, 2022. – 380 p.
16.Novak J. Game Development Essentials: An Introduction. – Cengage Learning, 2011. – 512 p.
17.Wenderlich R. 2D Game Development with Unity. – Razeware LLC, 2020. – 370 p.
18.Oleksiychuk P. Unity Game Development: Практичний посібник. – Харків: Основа, 2022. – 230 с.
19.Павленко С. В. Проєктування інтерфейсів користувача. – Львів: Видавництво ЛНУ, 2020. – 188 с.
20.GameMaker Studio 2 Documentation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://manual.yoyogames.com (21.04.2025)
Content type: Bachelor Thesis
Aparece nas colecções:123 — Комп’ютерна інженерія (бакалаври ТФК)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Syrymula_A.pdfкваліфікаційна робота бакалавра1,96 MBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.