Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49596
Títol: Інформаційні тренди маркетингових комунікацій цифрової епохи
Altres títols: Information trends in marketing communications digital age
Autor: Семенюк, Світлана
Якимишин, Лілія
Semenіuk, Svitlana
Yakymyshyn, Liliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ruska St., 56, Ternopil, 46001, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С., Якимишин Л. Інформаційні тренди маркетингових комунікацій цифрової епохи. Соціально-економічні проблеми і держава. 2025. Вип. 1 (32). С. 157-166. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25ssbcda.pdf
Bibliographic reference (2015): Semenіuk, S., Yakymyshyn, L. (2025) Information trends in marketing communications digital age. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 32, no. 1, pp. 157-166. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25ssbcda.pdf
Journal/Collection: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Issue: 1(32)
Data de publicació: de -2025
Submitted date: de -2025
Date of entry: 30-de -2025
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0003-3061-4145
https://orcid.org/0000-0002-8098-8500
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2025.01.157
UDC: 338:658.5
JEL: М13
М14
М30
Paraules clau: комунікація
маркетинг
цифрова ера
канали комунікації
цифровий маркетинг
комунікаційні технології
цифрова екосистема
communication
marketing
digital era
communication channels
digital marketing
communication technologies
digital ecosystem
Number of pages: 10
Page range: 157-166
Start page: 157
End page: 166
Resum: У статті досліджено масштаби формування маркетингових комунікацій в цифрову епоху, виявлено нові можливості для реклами будь-якого товару та бренду. Охарактеризовано цілі цифрових маркетингових комунікації, до яких віднесено: поширення інформації, формування переконання та брендинг. Доведено, що технології цифрових комунікацій мають значний вплив на всі ці цілі. Визначено, що розповсюдження цифрових медіа та Інтернету суттєво змінили способи поширення маркетингової інформації, адже в період доцифрової ери вибір маркетингових інструментів визначався, насамперед, каналом передачі та носіями інформації. В статті охарактеризовано переваги та недоліки масової комунікації, досліджено, що розвиток технологій, таргетингу на основі даних споживачів став ще однією загрозою для самої концепції масового маркетингу, а розповсюдження цифрових медіа та Інтернету суттєво змінили способи поширення маркетингової інформації. Виявлено, що на процес переконання впливають три основні компоненти комунікації: особливості відправника повідомлення, такі як його авторитет та презентабельність; зміст повідомлення, зокрема впливовість та заклик; здатність, мотивація та налаштованість аудиторії сприйняти це повідомлення. Доведено, що цифрові технології значно розширюють можливості медіа систем у передачі яскравого та інтерактивного контенту, використовуються нові форми контенту, спрямованого на переконання, зокрема, інтерактивні ігри, голографічні та тривимірні зображення, а також віртуальна та доповнена реальність. Таким чином, цифрові медіа надають маркетологам, бренд-менеджерам, фахівцям сфери реклами віртуальне середовище з безмежними можливостями і простором для створення переконливих повідомлень. Щодо третьої цілі цифрових маркетингових комунікацій, то в статті охарактеризовано бренд з позиції індивідуальності. Відзначено, що успішний бренд сприяє збільшенню ринкової вартості продукту. Таким чином, цифрові технології надають багато цікавих можливостей для брендингу і водночас позбавляють бренд-менеджерів контролю та передбачуваності у традиційних медіа.
The scope of marketing communications in the digital age is studied in the article, and new opportunities for advertising any product and brand are revealed. The goals of digital marketing communications are characterized, including: information dissemination, persuasion, and branding. It is proven that digital communications technologies have a significant impact on all of these goals. It is determined that the spread of digital media and the Internet have significantly changed the ways of distributing marketing information, because in the pre-digital era, the choice of marketing tools was determined primarily by the transmission channel and information carriers. The advantages and disadvantages of mass communication are characterized in the article, and it is investigated that the development of technologies and targeting based on consumer data has become another threat to the very concept of mass marketing, and the spread of digital media and the Internet has significantly changed the ways of distributing marketing information. It is found that the process of persuasion is influenced by three main components of communication: the characteristics of the sender of the message, such as his authority and presentability; the content of the message, in particular, its impact and appeal; the ability, motivation and disposition of the audience to perceive this message. It has been proven that digital technologies significantly expand the capabilities of media systems in transmitting vivid and interactive content, new forms of content aimed at persuasion are used, in particular, interactive games, holographic and three-dimensional images, as well as virtual and augmented reality. Thus, digital media provide marketers, brand managers, advertising specialists with a virtual environment with unlimited possibilities and space for creating convincing messages. Regarding the third goal of digital marketing communications, the brand from the position of individuality is characterized in the article. It is noted that a successful brand contributes to increasing the market value of the product. Thus, digital technologies provide many interesting opportunities for branding and at the same time deprive brand managers of the control and predictability of traditional media.
Sponsorship: The authors received no direct funding for this research.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49596
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL for reference material: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25ssbcda.pdf
https://ukrayinska.libretexts.org_(Burnett)
https://bazilik.media/endi-vorhol-popart-selebriti-j-biznes-iak-mystetstvo/
https://focus.ua/uk/technologies/482018-eksperimenty-i-opyty-s-koka-koloj-kak-i-pochemu-eto-rabotaet
https://www.bbc.com/ukrainian/news-59964910
https://gtmarket.ua/library/basis/3528
https://hub.kyivstar.ua/articles/marketing-pokolini-i-yak-jogo-vikoristati-v-komunikacziyi
https://www.nielsen.com/solutions/audience-measurement/digital-ad-ratings/
https://coinmarketcap.com/currencies/oracle-ai/
https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/typy-interaktyvnoho-kontentu-ta-tsikavi-pryklady/
https://detector.media/infospace/article/234226/2024-11-02-media-landshaft-drukovanykh-media-v-ukraini-2024/
https://hromadske.ua/svit/242453-aktsiyi-tesla-vpaly-na-36-tse-tretye-rekordne-padinnia-za-15-rokiv-isnuvannia-kompaniyi
References (Ukraine): 1. Бернет Джон. Представляємо маркетинг. 2022. URL: https://ukrayinska.libretexts.org_(Burnett) (дата звернення: 11.04.2025)
2. Вдовічен А. А., Вдовічена О. Г. Бренд-менеджмент: [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. 230 с.
3. Енді Воргол: попарт, селебріті й бізнес як мистецтво. URL: https://bazilik.media/endi-vorhol-popart-selebriti-j-biznes-iak-mystetstvo/ (дата звернення: 10.04.2025)
4. Коваленко К. Експерименти з кока-колою: 5 дослідів, 7 міфів і факти про знаменитий напій. Фокус. URL: https://focus.ua/uk/technologies/482018-eksperimenty-i-opyty-s-koka-koloj-kak-i-pochemu-eto-rabotaet (дата звернення: 05.04.2025)
5. Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект : монографія. Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2018. 736 с.
6. Люди витрачають на телефон 30% свого часу. Дослідження компанії App Annie. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/news-59964910 (дата звернення: 05.04.2025)
7. Лютак О., Баула О. Структурні трансформації медіа індустрії та її вплив на економічний розвиток країн. Актуальні проблеми економіки. 2019. № 12 (222). С. 15-23
8. Маклюен М. Розуміння медіа. Зовнішні розширення людини. URL: https://gtmarket.ua/library/basis/3528 (дата звернення: 15.04.2025)
9. Маркетинг поколінь та як його використати в комунікації. Хаб Kyivstar.ua / URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/marketing-pokolini-i-yak-jogo-vikoristati-v-komunikacziyi (дата звернення: 10.04.2025)
10. Рейтинги цифрової реклами. Звіт про бенчмарки в США компанії Nielson/ URL: https://www.nielsen.com/solutions/audience-measurement/digital-ad-ratings/ (дата звернення: 15.04.2025)
11. Ринки Oracle АІ. URL: https://coinmarketcap.com/currencies/oracle-ai/ (дата звернення: 10.04.2025)
12. Суспільство в умовах емерджентного розвитку»: моногр. / за ред. канд. екон. наук, доц. Н. Є. Кульчицької. Чортків: ЗУНУ, 2023. 320 с.
13. Типи інтерактивного контенту та цікаві приклади. URL: https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/typy-interaktyvnoho-kontentu-ta-tsikavi-pryklady/
14. Чернявський С. Медіа ландшафт друкованих медіа в Україні - 2024. Детектор медіа. URL: https://detector.media/infospace/article/234226/2024-11-02-media-landshaft-drukovanykh-media-v-ukraini-2024/ (дата звернення: 05.04.2025)
15. Штокалюк Ю. Акції Tesla впали на 36%. URL: https://hromadske.ua/svit/242453-aktsiyi-tesla-vpaly-na-36-tse-tretye-rekordne-padinnia-za-15-rokiv-isnuvannia-kompaniyi (дата звернення: 12.04.2025)
References (International): 1. Bernet Dzhon (2022) Predstavliaiemo marketynh. [Introducing Marketing]. URL: https://ukrayinska.libretexts.org_(Burnett) (accessed: 11.04.2025)
2. Vdovichen, A. A., Vdovichena, O. H. (2019) Brend-menedzhment: [navch. posibnyk dlia stud. vyshch. navch. zakl.][Brandmanagement]. Chernivtsi: ChTEI KNTEU. 230 p. (in Ukrainian)
3. Endi Vorhol: popart, selebriti y biznes yak mystetstvo [Andy Warhol: Pop Art, Celebrity, and Business as Art]. URL: https://bazilik.media/endi-vorhol-popart-selebriti-j-biznes-iak-mystetstvo / (accessed: 10.04.2025)
4. Kovalenko, K. Eksperymenty z koka-koloiu: 5 doslidiv, 7 mifiv i fakty pro znamenytyi napii. [Experiments with Coca-Cola: 5 experiments, 7 myths and facts about the famous drink]. Fokus. [Focus]. URL: https://focus.ua/uk/technologies/482018-eksperimenty-i-opyty-s-koka-koloj-kak-i-pochemu-eto-rabotaet (accessed: 05.04.2025)
5. Kutuza, N. V. (2018) Komunikatyvna suhestiia v reklamnomu dyskursi: psykholinhvistychnyi aspekt : monohrafiia. [Communicative suggestion in advertising discourse: psycholinguistic aspect: monograph]. Kyiv: Vydavnychyi dim Dmytra Buraho [Kyiv: Dmytro Burago Publishing House]. 736 p. (in Ukrainian)
6. Liudy vytrachaiut na telefon 30% svoho chasu. Doslidzhennia kompanii App Annie. [People spend 30% of their time on their phones, according to a study by App Annie.].URL: https://www.bbc.com/ukrainian/news-59964910 (accessed: 05.04.2025)
7. Liutak, O., Baula, O. (2019) Strukturni transformatsii media industrii ta yii vplyv na ekonomichnyi rozvytok krain [Structural transformations of the media industry and its impact on the economic development of countries]. Aktualni problemy ekonomiky [Actual problems of economics] № 12 (222). Pp. 15-23 (in Ukrainian)
8. Makliuen, M. Rozuminnia media. Zovnishni rozshyrennia liudyny. [Understanding media. External extensions of man.]URL: https://gtmarket.ua/library/basis/3528 (accessed: 15.04.2025).
9. Marketynhpokolintayakyohovykorystatyvkomunikatsii. Khab Kyivstar.ua [Generational marketing and how to use it in communication. Kyivstar.ua Hub] URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/marketing-pokolini-i-yak-jogo-vikoristati-v-komunikacziyi (accessed: 10.04.2025)
10. Reitynhy tsyfrovoi reklamy. Zvit pro benchmark v USA kompanii Nielson. [Digital Advertising Ratings. Nielson US Benchmarks Report] URL: https://www.nielsen.com/solutions/audience-measurement/digital-ad-ratings/ (accessed: 15.04.2025)
11. Rynky Oracle AI. [Oracle AI Markets] URL: https://coinmarketcap.com/currencies/oracle-ai/ (accessed: 10.04.2025)
12. Suspilstvo v umovakh emerdzhentnoho rozvytku: monohr. / za red. kand. ekon. nauk, dots. N. Ye. Kulchytskoi (2023) [Society in the conditions of emergent development": monograph / edited by Candidate of Economic Sciences, Assoc. Prof. N. E. Kulchytska] Chortkiv: ZUNU. 320 p. (in Ukrainian)
13. Typy interaktyvnoho kontentu ta tsikavi pryklady [Types of interactive content and interesting examples] URL: https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/typy-interaktyvnoho-kontentu-ta-tsikavi-pryklady/
14. Cherniavskyi, S. Media landshaft drukovanykh media v Ukraini – 2024. [Media landscape of print media in Ukraine - 2024]. Detektor media. [Media detector.] URL: https://detector.media/infospace/article/234226/2024-11-02-media-landshaft-drukovanykh-media-v-ukraini-2024 (accessed: 05.04.2025)
15. Shtokaliuk Yu. Aktsii Tesla vpaly na 36%. [Tesla shares rose 36%.] URL: https://hromadske.ua/svit/242453-aktsiyi-tesla-vpaly-na-36-tse-tretye-rekordne-padinnia-za-15-rokiv-isnuvannia-kompaniyi (accessed: 12.04.2025)
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2025, Випуск 1(32)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
25ssbcda.pdfІНФОРМАЦІЙНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ482,67 kBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.