Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49596
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія-
dc.contributor.authorSemenіuk, Svitlana-
dc.contributor.authorYakymyshyn, Liliya-
dc.date.accessioned2025-06-30T22:17:53Z-
dc.date.available2025-06-30T22:17:53Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-05-
dc.identifier.citationСеменюк С., Якимишин Л. Інформаційні тренди маркетингових комунікацій цифрової епохи. Соціально-економічні проблеми і держава. 2025. Вип. 1 (32). С. 157-166. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25ssbcda.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49596-
dc.description.abstractУ статті досліджено масштаби формування маркетингових комунікацій в цифрову епоху, виявлено нові можливості для реклами будь-якого товару та бренду. Охарактеризовано цілі цифрових маркетингових комунікації, до яких віднесено: поширення інформації, формування переконання та брендинг. Доведено, що технології цифрових комунікацій мають значний вплив на всі ці цілі. Визначено, що розповсюдження цифрових медіа та Інтернету суттєво змінили способи поширення маркетингової інформації, адже в період доцифрової ери вибір маркетингових інструментів визначався, насамперед, каналом передачі та носіями інформації. В статті охарактеризовано переваги та недоліки масової комунікації, досліджено, що розвиток технологій, таргетингу на основі даних споживачів став ще однією загрозою для самої концепції масового маркетингу, а розповсюдження цифрових медіа та Інтернету суттєво змінили способи поширення маркетингової інформації. Виявлено, що на процес переконання впливають три основні компоненти комунікації: особливості відправника повідомлення, такі як його авторитет та презентабельність; зміст повідомлення, зокрема впливовість та заклик; здатність, мотивація та налаштованість аудиторії сприйняти це повідомлення. Доведено, що цифрові технології значно розширюють можливості медіа систем у передачі яскравого та інтерактивного контенту, використовуються нові форми контенту, спрямованого на переконання, зокрема, інтерактивні ігри, голографічні та тривимірні зображення, а також віртуальна та доповнена реальність. Таким чином, цифрові медіа надають маркетологам, бренд-менеджерам, фахівцям сфери реклами віртуальне середовище з безмежними можливостями і простором для створення переконливих повідомлень. Щодо третьої цілі цифрових маркетингових комунікацій, то в статті охарактеризовано бренд з позиції індивідуальності. Відзначено, що успішний бренд сприяє збільшенню ринкової вартості продукту. Таким чином, цифрові технології надають багато цікавих можливостей для брендингу і водночас позбавляють бренд-менеджерів контролю та передбачуваності у традиційних медіа.uk_UA
dc.description.abstractThe scope of marketing communications in the digital age is studied in the article, and new opportunities for advertising any product and brand are revealed. The goals of digital marketing communications are characterized, including: information dissemination, persuasion, and branding. It is proven that digital communications technologies have a significant impact on all of these goals. It is determined that the spread of digital media and the Internet have significantly changed the ways of distributing marketing information, because in the pre-digital era, the choice of marketing tools was determined primarily by the transmission channel and information carriers. The advantages and disadvantages of mass communication are characterized in the article, and it is investigated that the development of technologies and targeting based on consumer data has become another threat to the very concept of mass marketing, and the spread of digital media and the Internet has significantly changed the ways of distributing marketing information. It is found that the process of persuasion is influenced by three main components of communication: the characteristics of the sender of the message, such as his authority and presentability; the content of the message, in particular, its impact and appeal; the ability, motivation and disposition of the audience to perceive this message. It has been proven that digital technologies significantly expand the capabilities of media systems in transmitting vivid and interactive content, new forms of content aimed at persuasion are used, in particular, interactive games, holographic and three-dimensional images, as well as virtual and augmented reality. Thus, digital media provide marketers, brand managers, advertising specialists with a virtual environment with unlimited possibilities and space for creating convincing messages. Regarding the third goal of digital marketing communications, the brand from the position of individuality is characterized in the article. It is noted that a successful brand contributes to increasing the market value of the product. Thus, digital technologies provide many interesting opportunities for branding and at the same time deprive brand managers of the control and predictability of traditional media.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent157-166-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25ssbcda.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://ukrayinska.libretexts.org_(Burnett)uk_UA
dc.relation.urihttps://bazilik.media/endi-vorhol-popart-selebriti-j-biznes-iak-mystetstvo/uk_UA
dc.relation.urihttps://focus.ua/uk/technologies/482018-eksperimenty-i-opyty-s-koka-koloj-kak-i-pochemu-eto-rabotaetuk_UA
dc.relation.urihttps://www.bbc.com/ukrainian/news-59964910uk_UA
dc.relation.urihttps://gtmarket.ua/library/basis/3528uk_UA
dc.relation.urihttps://hub.kyivstar.ua/articles/marketing-pokolini-i-yak-jogo-vikoristati-v-komunikacziyiuk_UA
dc.relation.urihttps://www.nielsen.com/solutions/audience-measurement/digital-ad-ratings/uk_UA
dc.relation.urihttps://coinmarketcap.com/currencies/oracle-ai/uk_UA
dc.relation.urihttps://aboutmarketing.info/internet-marketynh/typy-interaktyvnoho-kontentu-ta-tsikavi-pryklady/uk_UA
dc.relation.urihttps://detector.media/infospace/article/234226/2024-11-02-media-landshaft-drukovanykh-media-v-ukraini-2024/uk_UA
dc.relation.urihttps://hromadske.ua/svit/242453-aktsiyi-tesla-vpaly-na-36-tse-tretye-rekordne-padinnia-za-15-rokiv-isnuvannia-kompaniyiuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцифрова ераuk_UA
dc.subjectканали комунікаціїuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectцифрова екосистемаuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectdigital erauk_UA
dc.subjectcommunication channelsuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectcommunication technologiesuk_UA
dc.subjectdigital ecosystemuk_UA
dc.titleІнформаційні тренди маркетингових комунікацій цифрової епохиuk_UA
dc.title.alternativeInformation trends in marketing communications digital ageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc338:658.5uk_UA
dc.relation.references1. Бернет Джон. Представляємо маркетинг. 2022. URL: https://ukrayinska.libretexts.org_(Burnett) (дата звернення: 11.04.2025)uk_UA
dc.relation.references2. Вдовічен А. А., Вдовічена О. Г. Бренд-менеджмент: [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. 230 с.uk_UA
dc.relation.references3. Енді Воргол: попарт, селебріті й бізнес як мистецтво. URL: https://bazilik.media/endi-vorhol-popart-selebriti-j-biznes-iak-mystetstvo/ (дата звернення: 10.04.2025)uk_UA
dc.relation.references4. Коваленко К. Експерименти з кока-колою: 5 дослідів, 7 міфів і факти про знаменитий напій. Фокус. URL: https://focus.ua/uk/technologies/482018-eksperimenty-i-opyty-s-koka-koloj-kak-i-pochemu-eto-rabotaet (дата звернення: 05.04.2025)uk_UA
dc.relation.references5. Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект : монографія. Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2018. 736 с.uk_UA
dc.relation.references6. Люди витрачають на телефон 30% свого часу. Дослідження компанії App Annie. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/news-59964910 (дата звернення: 05.04.2025)uk_UA
dc.relation.references7. Лютак О., Баула О. Структурні трансформації медіа індустрії та її вплив на економічний розвиток країн. Актуальні проблеми економіки. 2019. № 12 (222). С. 15-23uk_UA
dc.relation.references8. Маклюен М. Розуміння медіа. Зовнішні розширення людини. URL: https://gtmarket.ua/library/basis/3528 (дата звернення: 15.04.2025)uk_UA
dc.relation.references9. Маркетинг поколінь та як його використати в комунікації. Хаб Kyivstar.ua / URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/marketing-pokolini-i-yak-jogo-vikoristati-v-komunikacziyi (дата звернення: 10.04.2025)uk_UA
dc.relation.references10. Рейтинги цифрової реклами. Звіт про бенчмарки в США компанії Nielson/ URL: https://www.nielsen.com/solutions/audience-measurement/digital-ad-ratings/ (дата звернення: 15.04.2025)uk_UA
dc.relation.references11. Ринки Oracle АІ. URL: https://coinmarketcap.com/currencies/oracle-ai/ (дата звернення: 10.04.2025)uk_UA
dc.relation.references12. Суспільство в умовах емерджентного розвитку»: моногр. / за ред. канд. екон. наук, доц. Н. Є. Кульчицької. Чортків: ЗУНУ, 2023. 320 с.uk_UA
dc.relation.references13. Типи інтерактивного контенту та цікаві приклади. URL: https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/typy-interaktyvnoho-kontentu-ta-tsikavi-pryklady/uk_UA
dc.relation.references14. Чернявський С. Медіа ландшафт друкованих медіа в Україні - 2024. Детектор медіа. URL: https://detector.media/infospace/article/234226/2024-11-02-media-landshaft-drukovanykh-media-v-ukraini-2024/ (дата звернення: 05.04.2025)uk_UA
dc.relation.references15. Штокалюк Ю. Акції Tesla впали на 36%. URL: https://hromadske.ua/svit/242453-aktsiyi-tesla-vpaly-na-36-tse-tretye-rekordne-padinnia-za-15-rokiv-isnuvannia-kompaniyi (дата звернення: 12.04.2025)uk_UA
dc.relation.referencesen1. Bernet Dzhon (2022) Predstavliaiemo marketynh. [Introducing Marketing]. URL: https://ukrayinska.libretexts.org_(Burnett) (accessed: 11.04.2025)uk_UA
dc.relation.referencesen2. Vdovichen, A. A., Vdovichena, O. H. (2019) Brend-menedzhment: [navch. posibnyk dlia stud. vyshch. navch. zakl.][Brandmanagement]. Chernivtsi: ChTEI KNTEU. 230 p. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen3. Endi Vorhol: popart, selebriti y biznes yak mystetstvo [Andy Warhol: Pop Art, Celebrity, and Business as Art]. URL: https://bazilik.media/endi-vorhol-popart-selebriti-j-biznes-iak-mystetstvo / (accessed: 10.04.2025)uk_UA
dc.relation.referencesen4. Kovalenko, K. Eksperymenty z koka-koloiu: 5 doslidiv, 7 mifiv i fakty pro znamenytyi napii. [Experiments with Coca-Cola: 5 experiments, 7 myths and facts about the famous drink]. Fokus. [Focus]. URL: https://focus.ua/uk/technologies/482018-eksperimenty-i-opyty-s-koka-koloj-kak-i-pochemu-eto-rabotaet (accessed: 05.04.2025)uk_UA
dc.relation.referencesen5. Kutuza, N. V. (2018) Komunikatyvna suhestiia v reklamnomu dyskursi: psykholinhvistychnyi aspekt : monohrafiia. [Communicative suggestion in advertising discourse: psycholinguistic aspect: monograph]. Kyiv: Vydavnychyi dim Dmytra Buraho [Kyiv: Dmytro Burago Publishing House]. 736 p. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen6. Liudy vytrachaiut na telefon 30% svoho chasu. Doslidzhennia kompanii App Annie. [People spend 30% of their time on their phones, according to a study by App Annie.].URL: https://www.bbc.com/ukrainian/news-59964910 (accessed: 05.04.2025)uk_UA
dc.relation.referencesen7. Liutak, O., Baula, O. (2019) Strukturni transformatsii media industrii ta yii vplyv na ekonomichnyi rozvytok krain [Structural transformations of the media industry and its impact on the economic development of countries]. Aktualni problemy ekonomiky [Actual problems of economics] № 12 (222). Pp. 15-23 (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen8. Makliuen, M. Rozuminnia media. Zovnishni rozshyrennia liudyny. [Understanding media. External extensions of man.]URL: https://gtmarket.ua/library/basis/3528 (accessed: 15.04.2025).uk_UA
dc.relation.referencesen9. Marketynhpokolintayakyohovykorystatyvkomunikatsii. Khab Kyivstar.ua [Generational marketing and how to use it in communication. Kyivstar.ua Hub] URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/marketing-pokolini-i-yak-jogo-vikoristati-v-komunikacziyi (accessed: 10.04.2025)uk_UA
dc.relation.referencesen10. Reitynhy tsyfrovoi reklamy. Zvit pro benchmark v USA kompanii Nielson. [Digital Advertising Ratings. Nielson US Benchmarks Report] URL: https://www.nielsen.com/solutions/audience-measurement/digital-ad-ratings/ (accessed: 15.04.2025)uk_UA
dc.relation.referencesen11. Rynky Oracle AI. [Oracle AI Markets] URL: https://coinmarketcap.com/currencies/oracle-ai/ (accessed: 10.04.2025)uk_UA
dc.relation.referencesen12. Suspilstvo v umovakh emerdzhentnoho rozvytku: monohr. / za red. kand. ekon. nauk, dots. N. Ye. Kulchytskoi (2023) [Society in the conditions of emergent development": monograph / edited by Candidate of Economic Sciences, Assoc. Prof. N. E. Kulchytska] Chortkiv: ZUNU. 320 p. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen13. Typy interaktyvnoho kontentu ta tsikavi pryklady [Types of interactive content and interesting examples] URL: https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/typy-interaktyvnoho-kontentu-ta-tsikavi-pryklady/uk_UA
dc.relation.referencesen14. Cherniavskyi, S. Media landshaft drukovanykh media v Ukraini – 2024. [Media landscape of print media in Ukraine - 2024]. Detektor media. [Media detector.] URL: https://detector.media/infospace/article/234226/2024-11-02-media-landshaft-drukovanykh-media-v-ukraini-2024 (accessed: 05.04.2025)uk_UA
dc.relation.referencesen15. Shtokaliuk Yu. Aktsii Tesla vpaly na 36%. [Tesla shares rose 36%.] URL: https://hromadske.ua/svit/242453-aktsiyi-tesla-vpaly-na-36-tse-tretye-rekordne-padinnia-za-15-rokiv-isnuvannia-kompaniyi (accessed: 12.04.2025)uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2025.01.157-
dc.subject.jelМ13uk_UA
dc.subject.jelМ14uk_UA
dc.subject.jelМ30uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ruska St., 56, Ternopil, 46001, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3061-4145-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8098-8500-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(32)-
dc.citation.spage157-
dc.citation.epage166-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.identifier.citation2015Semenіuk, S., Yakymyshyn, L. (2025) Information trends in marketing communications digital age. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 32, no. 1, pp. 157-166. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25ssbcda.pdfuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2025, Випуск 1(32)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
25ssbcda.pdfІНФОРМАЦІЙНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ482,67 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!