Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49591
Teitl: Державна підтримка популяризації локального туризму: як заохотити мандрівників досліджувати рідну країну
Teitlau Eraill: Government support for the popularization of local tourism: how to encourage travelers to explore their home country
Awduron: Аксьонова, Наталя
Мірко, Наталія
Aksonova, Natalia
Mirko, Natallia
Affiliation: Навчально-науковий інститут «Каразінський інститут міжнародних відносин та туристичного бізнесу» Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна майдан Свободи, 4, Харків, 61022, Україна
Державний торговельно-економічний університет Корпус А, вулиця Кіото, 19, Київ, 02156, Україна
Educational and Research Institute "Karazin Institute of International Relations and Tourism Business" V. N. Karazin Kharkiv National University Maidan Square, 4, Kharkiv, Ukraine, 61022
State University of Trade and Economics Building A, Kyoto Street, 19, Kyiv, Ukraine, 02156
Bibliographic description (Ukraine): Аксьонова Н., Мірко Н. Державна підтримка популяризації локального туризму: як заохотити мандрівників досліджувати рідну країну. Соціально-економічні проблеми і держава. 2025. Вип. 1 (32). С. 103-112. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25anvthc.pdf
Bibliographic reference (2015): Aksonova, N. & Mirko, N. Government support for the popularization of local tourism: how to encourage travelers to explore their home country. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 32, no. 1, pp. 103-112. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25anvthc.pdf
Journal/Collection: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Issue: 1(32)
Dyddiad Cyhoeddi: Jun-2025
Submitted date: Apr-2025
Date of entry: 30-Jun-2025
Cyhoeddwr: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 338
JEL: Z38
H76
Allweddeiriau: локальний туризм
дестинації
державна підтримка
конкурентоспроможність
міжнародні стандарти
моделі відновлення
регенерація
local tourism
destinations
government support
competitiveness
international standards
recovery models
regeneration
Number of pages: 10
Page range: 103-112
Start page: 103
End page: 112
Crynodeb: Війна в Україні завдала суттєвої деструкції інфраструктурі та соціально-економічному розвитку, у тому числі – туризму. Регенерація локального туризму вимагає ефективної практичної управлінської підтримки. Моделі повоєнного відновлення туристичної галузі в Україні повинні враховувати специфіку дестинацій та особливості розвитку їх потенціалу в кризових умовах. Метою дослідження є аналіз напрямків державної підтримки популяризації локального туризму та підвищення вмотивованості мандрівників щодо подорожей національними дестинаціями. Методологія була складена аналітично-синтетичними методами, порівнянням, узагальненням, систематизацією та абстракцією, з метою ідентифікації причинно-наслідкових зв’язків, визначення основних критеріїв та дефініцій, детермінуючих чинників та передумов. Теоретико-методологічна основа дослідження формувалась із актуальних першоджерел із видань, що індексуються у провідних базах даних (Scopus, Web of Science), а також статистична інформація. Критеріями включення та виключення публікацій слугував просторово-часовий індикатор та рівень достовірності інформації. Дослідження присвячене актуальній проблематиці розвитку регіонального туризму в кризових умовах війни та повоєнного відновлення. У статті розглянуто можливості регенерації локальних дестинацій в Україні відповідно до міжнародних стандартів якості. Розглянуто основні моделі державної підтримки популяризації локального туризму. Проаналізовано інструменти фінансового стимулювання популяризації локальних дестинацій – пільгове оподаткування, залучення інвестицій, гранти та дотації. Доведено, що використання інноваційних маркетингових технологій дозволяє розширювати клієнтську аудиторію, підвищувати рівень довіри та лояльності мандрівників, розвивати позитивний імідж дестинацій. Обґрунтовано важливість створення сприятливих передумов для розвитку малого бізнесу та стартапів у туристичній сфері, а також впровадження проєктів державно-приватного партнерства. У перспективних наукових розвідках доцільно зосередитись на розробленні практичного інструментарію впровадження державної підтримки туристичного бізнесу за зразком практик європейської спільноти, що стимулюватиме інтенсивний розвиток дестинацій.
The war in Ukraine has caused significant destruction of infrastructure and socio-economic development, including tourism. The regeneration of local tourism requires effective practical management support. Models for the post-war recovery of the tourism industry in Ukraine should take into account the specifics of destinations and the peculiarities of developing their potential in crisis conditions. The purpose of the study is to analyze the directions of state support for the popularization of local tourism and increase the motivation of travelers to travel to national destinations. The methodology was compiled using analytical and synthetic methods, comparison, generalization, systematization, and abstraction, in order to identify cause and effect relationships, define the main criteria and definitions, determinants, and preconditions. The theoretical and methodological basis of the study was formed from relevant primary sources from publications indexed in leading databases (Scopus, Web of Science), as well as statistical information. The criteria for inclusion and exclusion of publications were the spatial and temporal indicator and the level of information reliability. The study is devoted to the actual problems of regional tourism development in the crisis conditions of war and post-war recovery. The article considers the possibilities of regeneration of local destinations in Ukraine in accordance with international quality standards. The main models of state support for the popularization of local tourism are considered. The instruments of financial incentives for the popularization of local destinations, such as preferential taxation, investment attraction, grants and subsidies, are analyzed. It is proved that the use of innovative marketing technologies allows expanding the client audience, increasing the level of trust and loyalty of travelers, and developing a positive image of destinations. The importance of creating favorable conditions for the development of small businesses and startups in the tourism sector, as well as the implementation of public-private partnership projects, is substantiated. In future research, it is advisable to focus on the development of practical tools for implementing state support for the tourism business, based on the practices of the European community, which will stimulate the intensive development of destinations.
Sponsorship: The authors received no direct funding for this research.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49591
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL for reference material: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25anvthc.pdf
https://doi.org/10.1016/j.jedc.2022.104483
https://doi.org/10.1080/02508281.2022.2027203
https://www.hotelmatrix.report/
https://doi.org/10.3390/su13031018
https://doi.org/10.3390/su12041618
https://jurnal.stie-aas.ac.id/index.php/IJEBAR/article/view/950
https://doi.org/10.29040/ijebar.v4i01.950
https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31
https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31
https://www.uniqode.com/blog/qr-code-insights/qr-code-trends-report
https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2020.09.005
https://www.tourism.gov.ua/blog/turistichna-statistika-podatkovi-nadhodzhennya-vid-turgaluzi-po-regionah-2
https://doi.org/10.1002/sd.2133
https://doi.org/10.1080/15378020.2020.1724850
https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1543
https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-14
References (Ukraine): 1. Chenavaz R. Y., Leocata M., Ogonowska M., Torre D. Sustainable tourism. Journal of Economic Dynamics and Control. 2022. Vol. 143. https://doi.org/10.1016/j.jedc.2022.104483 (дата звернення: 11.03.2025).
2. Elshaer A. M., Marzouk A. M. Memorable tourist experiences: the role of smart tourism technologies and hotel innovations. Tourism Recreation Research. 2024. №49(3). Pp. 445-457. https://doi.org/10.1080/02508281.2022.2027203 (дата звернення: 11.03.2025).
3. Hotel Matrix. 2024. https://www.hotelmatrix.report/ (дата звернення: 11.03.2025).
4. Hysa B., Karasek A., Zdonek I. Social media usage by different generations as a tool for sustainable tourism marketing in society 5.0 idea. Sustainability. 2021. Vol. 13(3), 1018. https://doi.org/10.3390/su13031018 (дата звернення: 11.03.2025).
5. Khan A., Bibi S., Lorenzo A., Lyu J., Babar Z. U. Tourism and development in developing economies: A policy implication perspective. Sustainability. 2020. № 12(4). Рр. 16-18. https://doi.org/10.3390/su12041618 (дата звернення: 11.03.2025).
6. Mahsyar S., Surapati U. Effect of service quality and product quality on customer satisfaction and loyalty. International Journal of Economics, Business and Accounting Research (IJEBAR). 2020. № 4(01). https://jurnal.stie-aas.ac.id/index.php/IJEBAR/article/view/950 https://doi.org/10.29040/ijebar.v4i01.950 (дата звернення: 11.03.2025).
7. Моца А., Шевчук С., Середа Н. Перспективи післявоєнного відновлення сфери туризму В Україні. Економіка та суспільство. 2022. №41. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31 (дата звернення: 11.03.2025).
8. QR Code Trends & Statistics Report 2023. UNIQODE, 2024. https://www.uniqode.com/blog/qr-code-insights/qr-code-trends-report.
9. Roxas F. M. Y., Rivera J. P. R., Gutierrez E. L. M. Mapping stakeholders’ roles in governing sustainable tourism destinations. Journal of Hospitality and Tourism Management. 2020. Vol. 45. Pp. 387-398. https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2020.09.005 (дата звернення: 11.03.2025).
10. Туристична статистика: податкові надходження від тургалузі по регіонах. URL: https://www.tourism.gov.ua/blog/turistichna-statistika-podatkovi-nadhodzhennya-vid-turgaluzi-po-regionah-2 (дата звернення: 11.03.2025).
11. Streimikiene D., Svagzdiene B., Jasinskas E., Simanavicius A. Sustainable tourism development and competitiveness: The systematic literature review. Sustainable development. 2021. Vol. 29(1). Pp. 259-271. https://doi.org/10.1002/sd.2133 (дата звернення: 11.03.2025).
12. Waqanimaravu M., Arasanmi C. N. Employee training and service quality in the hospitality industry. Journal of Foodservice Business Research. 2020. №23(3). Pp. 216-227. https://doi.org/10.1080/15378020.2020.1724850 (дата звернення: 11.03.2025).
13. Зарубіна А., Сіра Е., Демчук Л. Особливості туризму в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2022. № 41. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1543. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-14 (дата звернення: 11.03.2025).
References (International): 1. Chenavaz, R. Y., Leocata, M., Ogonowska, M. & Torre, D. (2022). Sustainable tourism. Journal of Economic Dynamics and Control, 143. https://doi.org/10.1016/j.jedc.2022.104483 [in English]
2. Elshaer, A. M., & Marzouk, A. M. (2024). Memorable tourist experiences: the role of smart tourism technologies and hotel innovations. Tourism Recreation Research, 49(3), 445-457. https://doi.org/10.1080/02508281.2022.2027203 [in English]
3. Hotel Matrix. (2024). https://www.hotelmatrix.report/ [in English]
4. Hysa, B., Karasek, A., & Zdonek, I. (2021). Social media usage by different generations as a tool for sustainable tourism marketing in society 5.0 idea. Sustainability, 13(3). 1018. https://doi.org/10.3390/su13031018 [in English]
5. Khan, A., Bibi, S., Lorenzo, A., Lyu, J., & Babar, Z. U. (2020). Tourism and development in developing economies: A policy implication perspective. Sustainability, 12(4), 16-18. https://doi.org/10.3390/su12041618 [in English]
6. Mahsyar, S., & Surapati, U. (2020). Effect of service quality and product quality on customer satisfaction and loyalty. International Journal of Economics, Business and Accounting Research (IJEBAR), 4(01). https://jurnal.stie-aas.ac.id/index.php/IJEBAR/article/view/950 https://doi.org/10.29040/ijebar.v4i01.950 [in English]
7. Motsa, A., Shevchuk, S. & Sereda, N. (2022). Prospects of the post-war recovery of tourism in Ukraine. Economics and society , 41. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31
8. QR Code Trends & Statistics Report 2023. (2024). UNIQODE. https://www.uniqode.com/blog/qr-code-insights/qr-code-trends-report
9. Roxas, F. M. Y., Rivera, J. P. R. & Gutierrez, E. L. M. (2020). Mapping stakeholders’ roles in governing sustainable tourism destinations. Journal of Hospitality and Tourism Management, 45, 387-398. https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2020.09.005 [in English]
10. State Agency for Tourism Development. (2024). https://www.tourism.gov.ua/blog/turistichna-statistika-podatkovi-nadhodzhennya-vid-turgaluzi-po-regionah-2 [in Ukrainian]
11. Streimikiene, D., Svagzdiene, B., Jasinskas, E., & Simanavicius, A. (2021). Sustainable tourism development and competitiveness: The systematic literature review. Sustainable development, 29(1), 259-271. https://doi.org/10.1002/sd.2133 [in English]
12. Waqanimaravu, M. & Arasanmi, C. N. (2020). Employee training and service quality in the hospitality industry. Journal of Foodservice Business Research, 23(3), 216-227. https://doi.org/10.1080/15378020.2020.1724850 [in English]
13. Zarubina, A. & Demchuk, L. (2022). Peculiarities of tourism in a state of war. Economita and society, 41. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-14
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2025, Випуск 1(32)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
25anvthc.pdfДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНОГО ТУРИЗМУ: ЯК ЗАОХОТИТИ МАНДРІВНИКІВ ДОСЛІДЖУВАТИ РІДНУ КРАЇНУ610,34 kBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.