Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49591
Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorАксьонова, Наталя-
dc.contributor.authorМірко, Наталія-
dc.contributor.authorAksonova, Natalia-
dc.contributor.authorMirko, Natallia-
dc.date.accessioned2025-06-30T19:30:11Z-
dc.date.available2025-06-30T19:30:11Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-04-
dc.identifier.citationАксьонова Н., Мірко Н. Державна підтримка популяризації локального туризму: як заохотити мандрівників досліджувати рідну країну. Соціально-економічні проблеми і держава. 2025. Вип. 1 (32). С. 103-112. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25anvthc.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49591-
dc.description.abstractВійна в Україні завдала суттєвої деструкції інфраструктурі та соціально-економічному розвитку, у тому числі – туризму. Регенерація локального туризму вимагає ефективної практичної управлінської підтримки. Моделі повоєнного відновлення туристичної галузі в Україні повинні враховувати специфіку дестинацій та особливості розвитку їх потенціалу в кризових умовах. Метою дослідження є аналіз напрямків державної підтримки популяризації локального туризму та підвищення вмотивованості мандрівників щодо подорожей національними дестинаціями. Методологія була складена аналітично-синтетичними методами, порівнянням, узагальненням, систематизацією та абстракцією, з метою ідентифікації причинно-наслідкових зв’язків, визначення основних критеріїв та дефініцій, детермінуючих чинників та передумов. Теоретико-методологічна основа дослідження формувалась із актуальних першоджерел із видань, що індексуються у провідних базах даних (Scopus, Web of Science), а також статистична інформація. Критеріями включення та виключення публікацій слугував просторово-часовий індикатор та рівень достовірності інформації. Дослідження присвячене актуальній проблематиці розвитку регіонального туризму в кризових умовах війни та повоєнного відновлення. У статті розглянуто можливості регенерації локальних дестинацій в Україні відповідно до міжнародних стандартів якості. Розглянуто основні моделі державної підтримки популяризації локального туризму. Проаналізовано інструменти фінансового стимулювання популяризації локальних дестинацій – пільгове оподаткування, залучення інвестицій, гранти та дотації. Доведено, що використання інноваційних маркетингових технологій дозволяє розширювати клієнтську аудиторію, підвищувати рівень довіри та лояльності мандрівників, розвивати позитивний імідж дестинацій. Обґрунтовано важливість створення сприятливих передумов для розвитку малого бізнесу та стартапів у туристичній сфері, а також впровадження проєктів державно-приватного партнерства. У перспективних наукових розвідках доцільно зосередитись на розробленні практичного інструментарію впровадження державної підтримки туристичного бізнесу за зразком практик європейської спільноти, що стимулюватиме інтенсивний розвиток дестинацій.uk_UA
dc.description.abstractThe war in Ukraine has caused significant destruction of infrastructure and socio-economic development, including tourism. The regeneration of local tourism requires effective practical management support. Models for the post-war recovery of the tourism industry in Ukraine should take into account the specifics of destinations and the peculiarities of developing their potential in crisis conditions. The purpose of the study is to analyze the directions of state support for the popularization of local tourism and increase the motivation of travelers to travel to national destinations. The methodology was compiled using analytical and synthetic methods, comparison, generalization, systematization, and abstraction, in order to identify cause and effect relationships, define the main criteria and definitions, determinants, and preconditions. The theoretical and methodological basis of the study was formed from relevant primary sources from publications indexed in leading databases (Scopus, Web of Science), as well as statistical information. The criteria for inclusion and exclusion of publications were the spatial and temporal indicator and the level of information reliability. The study is devoted to the actual problems of regional tourism development in the crisis conditions of war and post-war recovery. The article considers the possibilities of regeneration of local destinations in Ukraine in accordance with international quality standards. The main models of state support for the popularization of local tourism are considered. The instruments of financial incentives for the popularization of local destinations, such as preferential taxation, investment attraction, grants and subsidies, are analyzed. It is proved that the use of innovative marketing technologies allows expanding the client audience, increasing the level of trust and loyalty of travelers, and developing a positive image of destinations. The importance of creating favorable conditions for the development of small businesses and startups in the tourism sector, as well as the implementation of public-private partnership projects, is substantiated. In future research, it is advisable to focus on the development of practical tools for implementing state support for the tourism business, based on the practices of the European community, which will stimulate the intensive development of destinations.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent103-112-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25anvthc.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.jedc.2022.104483uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/02508281.2022.2027203uk_UA
dc.relation.urihttps://www.hotelmatrix.report/uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3390/su13031018uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3390/su12041618uk_UA
dc.relation.urihttps://jurnal.stie-aas.ac.id/index.php/IJEBAR/article/view/950uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.29040/ijebar.v4i01.950uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31uk_UA
dc.relation.urihttps://www.uniqode.com/blog/qr-code-insights/qr-code-trends-reportuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.jhtm.2020.09.005uk_UA
dc.relation.urihttps://www.tourism.gov.ua/blog/turistichna-statistika-podatkovi-nadhodzhennya-vid-turgaluzi-po-regionah-2uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1002/sd.2133uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/15378020.2020.1724850uk_UA
dc.relation.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1543uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-14uk_UA
dc.subjectлокальний туризмuk_UA
dc.subjectдестинаціїuk_UA
dc.subjectдержавна підтримкаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectміжнародні стандартиuk_UA
dc.subjectмоделі відновленняuk_UA
dc.subjectрегенераціяuk_UA
dc.subjectlocal tourismuk_UA
dc.subjectdestinationsuk_UA
dc.subjectgovernment supportuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectinternational standardsuk_UA
dc.subjectrecovery modelsuk_UA
dc.subjectregenerationuk_UA
dc.titleДержавна підтримка популяризації локального туризму: як заохотити мандрівників досліджувати рідну країнуuk_UA
dc.title.alternativeGovernment support for the popularization of local tourism: how to encourage travelers to explore their home countryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc338uk_UA
dc.relation.references1. Chenavaz R. Y., Leocata M., Ogonowska M., Torre D. Sustainable tourism. Journal of Economic Dynamics and Control. 2022. Vol. 143. https://doi.org/10.1016/j.jedc.2022.104483 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references2. Elshaer A. M., Marzouk A. M. Memorable tourist experiences: the role of smart tourism technologies and hotel innovations. Tourism Recreation Research. 2024. №49(3). Pp. 445-457. https://doi.org/10.1080/02508281.2022.2027203 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references3. Hotel Matrix. 2024. https://www.hotelmatrix.report/ (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references4. Hysa B., Karasek A., Zdonek I. Social media usage by different generations as a tool for sustainable tourism marketing in society 5.0 idea. Sustainability. 2021. Vol. 13(3), 1018. https://doi.org/10.3390/su13031018 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references5. Khan A., Bibi S., Lorenzo A., Lyu J., Babar Z. U. Tourism and development in developing economies: A policy implication perspective. Sustainability. 2020. № 12(4). Рр. 16-18. https://doi.org/10.3390/su12041618 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references6. Mahsyar S., Surapati U. Effect of service quality and product quality on customer satisfaction and loyalty. International Journal of Economics, Business and Accounting Research (IJEBAR). 2020. № 4(01). https://jurnal.stie-aas.ac.id/index.php/IJEBAR/article/view/950 https://doi.org/10.29040/ijebar.v4i01.950 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references7. Моца А., Шевчук С., Середа Н. Перспективи післявоєнного відновлення сфери туризму В Україні. Економіка та суспільство. 2022. №41. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references8. QR Code Trends & Statistics Report 2023. UNIQODE, 2024. https://www.uniqode.com/blog/qr-code-insights/qr-code-trends-report.uk_UA
dc.relation.references9. Roxas F. M. Y., Rivera J. P. R., Gutierrez E. L. M. Mapping stakeholders’ roles in governing sustainable tourism destinations. Journal of Hospitality and Tourism Management. 2020. Vol. 45. Pp. 387-398. https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2020.09.005 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references10. Туристична статистика: податкові надходження від тургалузі по регіонах. URL: https://www.tourism.gov.ua/blog/turistichna-statistika-podatkovi-nadhodzhennya-vid-turgaluzi-po-regionah-2 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references11. Streimikiene D., Svagzdiene B., Jasinskas E., Simanavicius A. Sustainable tourism development and competitiveness: The systematic literature review. Sustainable development. 2021. Vol. 29(1). Pp. 259-271. https://doi.org/10.1002/sd.2133 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references12. Waqanimaravu M., Arasanmi C. N. Employee training and service quality in the hospitality industry. Journal of Foodservice Business Research. 2020. №23(3). Pp. 216-227. https://doi.org/10.1080/15378020.2020.1724850 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references13. Зарубіна А., Сіра Е., Демчук Л. Особливості туризму в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2022. № 41. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1543. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-14 (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.referencesen1. Chenavaz, R. Y., Leocata, M., Ogonowska, M. & Torre, D. (2022). Sustainable tourism. Journal of Economic Dynamics and Control, 143. https://doi.org/10.1016/j.jedc.2022.104483 [in English]uk_UA
dc.relation.referencesen2. Elshaer, A. M., & Marzouk, A. M. (2024). Memorable tourist experiences: the role of smart tourism technologies and hotel innovations. Tourism Recreation Research, 49(3), 445-457. https://doi.org/10.1080/02508281.2022.2027203 [in English]uk_UA
dc.relation.referencesen3. Hotel Matrix. (2024). https://www.hotelmatrix.report/ [in English]uk_UA
dc.relation.referencesen4. Hysa, B., Karasek, A., & Zdonek, I. (2021). Social media usage by different generations as a tool for sustainable tourism marketing in society 5.0 idea. Sustainability, 13(3). 1018. https://doi.org/10.3390/su13031018 [in English]uk_UA
dc.relation.referencesen5. Khan, A., Bibi, S., Lorenzo, A., Lyu, J., & Babar, Z. U. (2020). Tourism and development in developing economies: A policy implication perspective. Sustainability, 12(4), 16-18. https://doi.org/10.3390/su12041618 [in English]uk_UA
dc.relation.referencesen6. Mahsyar, S., & Surapati, U. (2020). Effect of service quality and product quality on customer satisfaction and loyalty. International Journal of Economics, Business and Accounting Research (IJEBAR), 4(01). https://jurnal.stie-aas.ac.id/index.php/IJEBAR/article/view/950 https://doi.org/10.29040/ijebar.v4i01.950 [in English]uk_UA
dc.relation.referencesen7. Motsa, A., Shevchuk, S. & Sereda, N. (2022). Prospects of the post-war recovery of tourism in Ukraine. Economics and society , 41. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-31uk_UA
dc.relation.referencesen8. QR Code Trends & Statistics Report 2023. (2024). UNIQODE. https://www.uniqode.com/blog/qr-code-insights/qr-code-trends-reportuk_UA
dc.relation.referencesen9. Roxas, F. M. Y., Rivera, J. P. R. & Gutierrez, E. L. M. (2020). Mapping stakeholders’ roles in governing sustainable tourism destinations. Journal of Hospitality and Tourism Management, 45, 387-398. https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2020.09.005 [in English]uk_UA
dc.relation.referencesen10. State Agency for Tourism Development. (2024). https://www.tourism.gov.ua/blog/turistichna-statistika-podatkovi-nadhodzhennya-vid-turgaluzi-po-regionah-2 [in Ukrainian]uk_UA
dc.relation.referencesen11. Streimikiene, D., Svagzdiene, B., Jasinskas, E., & Simanavicius, A. (2021). Sustainable tourism development and competitiveness: The systematic literature review. Sustainable development, 29(1), 259-271. https://doi.org/10.1002/sd.2133 [in English]uk_UA
dc.relation.referencesen12. Waqanimaravu, M. & Arasanmi, C. N. (2020). Employee training and service quality in the hospitality industry. Journal of Foodservice Business Research, 23(3), 216-227. https://doi.org/10.1080/15378020.2020.1724850 [in English]uk_UA
dc.relation.referencesen13. Zarubina, A. & Demchuk, L. (2022). Peculiarities of tourism in a state of war. Economita and society, 41. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-14uk_UA
dc.subject.jelZ38uk_UA
dc.subject.jelH76uk_UA
dc.contributor.affiliationНавчально-науковий інститут «Каразінський інститут міжнародних відносин та туристичного бізнесу» Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна майдан Свободи, 4, Харків, 61022, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний торговельно-економічний університет Корпус А, вулиця Кіото, 19, Київ, 02156, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationEducational and Research Institute "Karazin Institute of International Relations and Tourism Business" V. N. Karazin Kharkiv National University Maidan Square, 4, Kharkiv, Ukraine, 61022-
dc.contributor.affiliationState University of Trade and Economics Building A, Kyoto Street, 19, Kyiv, Ukraine, 02156-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(32)-
dc.citation.spage103-
dc.citation.epage112-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.identifier.citation2015Aksonova, N. & Mirko, N. Government support for the popularization of local tourism: how to encourage travelers to explore their home country. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 32, no. 1, pp. 103-112. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25anvthc.pdfuk_UA
Aparece nas colecções:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2025, Випуск 1(32)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
25anvthc.pdfДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНОГО ТУРИЗМУ: ЯК ЗАОХОТИТИ МАНДРІВНИКІВ ДОСЛІДЖУВАТИ РІДНУ КРАЇНУ610,34 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.