Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49555
Tittel: Розробка інтерактивного брендбуку кафедри комп’ютерних наук
Alternative titler: Development of an Interactive Brand Book for the Department of Computer Science
Authors: Журба, Андрій Олегович
Zhurba, Andrii Olehovych
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Журба А. О. Розробка інтерактивного брендбуку кафедри комп'ютерних наук : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Р. М. Небесний. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 57 с.
Utgivelsesdato: 25-jun-2025
Submitted date: 11-jun-2025
Date of entry: 4-jul-2025
Forlag: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Небесний, Руслан Михайлович
Nebesnyi, Ruslan
UDC: 004.04
Emneord: 122
інтерактивний брендбук
візуальна ідентичність
кафедра комп’ютерних наук
брендинг в освіті
інформаційний дизайн
цифрові інструменти
методологія проєктування
computer science department
visual identity
interactive brand book
branding in education
information design
digital tools
design methodology
Page range: 57
Abstrakt: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню підходів до розробки інтерактивного брендбуку для кафедри комп’ютерних наук, враховуючи візуальну ідентичність, ергономічні принципи та цифрову комунікацію. У першому розділі кваліфікаційної роботи описано теоретичні основи створення візуального образу академічної установи в сучасному цифровому просторі. Розкрито специфіку формування айдентики університетів, здійснено аналіз вітчизняних та міжнародних зразків брендбуків освітніх установ. Вивчено принципи організації графічних та комунікаційних елементів для цілісного візуального стилю. У другому розділі кваліфікаційної роботи було виконано методичне обґрунтування стратегії створення брендбуку, проаналізовано значення інтерактивності та цифрових засобів у брендінгу кафедри. Наведено узагальнену модель структурної організації інтерактивного брендбука, пристосовану до специфіки освітнього середовища. У третьому розділі кваліфікаційної роботи висвітлено практичне втілення брендбуку кафедри, здійснено аналіз його складових, функціональності та стилістичної узгодженості. Здійснено проектування, візуалізацію й тестування веб-варіанту брендбуку з використанням інструментів Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator та Photopea. У четвертому розділі проведено аналіз ергономічних факторів, які мають вплив на якість цифрового середовища. Також розглянуто засади менеджменту охорони праці, як ключового компоненту організаційної репутації кафедри
The thesis is devoted to researching approaches to developing an interactive brand book for the Department of Computer Science, taking into account visual identity, ergonomic principles, and digital communication. The first chapter of the thesis describes the theoretical foundations of creating a visual image of an academic institution in the modern digital space. It reveals the specifics of forming the identity of universities and analyzes domestic and international examples of brand books for educational institutions. The principles of organizing graphic and communication elements for a holistic visual style are studied. The second chapter of the thesis provides a methodological justification for the brand book creation strategy and analyzes the importance of interactivity and digital tools in department branding. A generalized model of the structural organization of an interactive brand book, adapted to the specifics of the educational environment, is presented. The third chapter of the thesis highlights the practical implementation of the department's brand book, analyzes its components, functionality, and stylistic consistency. The web version of the brand book was designed, visualized, and tested using Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, and Photopea tools. The fourth chapter analyzes the ergonomic factors that influence the quality of the digital environment. It also examines the principles of occupational safety management as a key component of the department's organizational reputation
Beskrivelse: Роботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 25.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №30 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя
Content: ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ТА ОСНОВИ РОЗРОБКИ БРЕНДБУКУ 12 1.1 ПОНЯТТЯ БРЕНДУ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ 12 1.2 ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ТА ЙОГО ЕЛЕМЕНТИ 14 1.3 ВІЗУАЛЬНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ 16 1.4 ,ІНТЕРАКТИВНИЙ БРЕНДБУК 19 1.5 ВИСНОВОК ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 21 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БРЕНДБУКУ ДЛЯ КАФЕДРИ 22 2.1 МЕТОДОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ 22 2.2 АНАЛІЗ БРЕНД-СТИЛЮ УНІВЕРСИТЕТІВ 23 2.3 ФОРМУВАННЯ СТИЛЬОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ КАФЕДРИ 26 2.4 ІНСТРУМЕНТИ ТА ЦИФРОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ 27 2.5 ВИСНОВОК ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 29 РОЗДІЛ 3. ВІЗУАЛЬНА РЕАЛІЗАЦІЯ БРЕНДБУКУ КАФЕДРИ 30 3.1 ЛОГОТИП: РЕДИЗАЙН ТА СТРУКТУРА 30 3.2 КОЛЬОРОВА ПАЛІТРА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ 34 3.2.1 ОСНОВНІ КОЛЬОРИ: СТИЛІСТИЧНА БАЗА БРЕНДБУКУ 35 3.2.2 ДОПОМІЖНІ КОЛЬОРИ: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧИТАБЕЛЬНОСТІ 36 3.2.3 ПРИНЦИП ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРОВОЇ ПАЛІТРИ 37 3.3 ТИПОГРАФІКА: ВИБІР ШРИФТУ ТА ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ 38 3.3.1 ВИБІР ШРИФТОВОЇ ПАРИ 38 3.3.2 РОЗМІРИ ШРИФТІВ У ВЕБІНТЕРФЕЙСІ 39 3.3.3 ДРУКОВАНІ ФОРМАТИ ТА УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ТИПОГРАФІКИ 40 3.3.4 ДОДАТКОВІ СТИЛІСТИЧНІ АКЦЕНТИ 41 3.4 СІТКА ТА ГРАФІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ 41 3.5 ЗАСТОСУВАННЯ БРЕНДБУКУ В РЕАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩАХ 44 3.5.1 ВЕБІНТЕРФЕЙС КАФЕДРИ 44 3.5.2 ДРУКОВАНА ПРОДУКЦІЯ ТА КАНЦЕЛЯРІЯ 47 3.5.3 СУВЕНІРНА ПРОДУКЦІЯ 48 3.5.4 ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ 49 3.6 ВИСНОВОК ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 50 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 51 4.1 ЕРГОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 51 4.2 МЕНЕДЖМЕНТ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ 53 4.3 ВИСНОВОК ДО ЧЕТВЕРТОГО РОЗДІЛУ 55 ВИСНОВКИ 56 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 58
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49555
Copyright owner: © Журба Андрій Олегович, 2025
References (Ukraine): 1. Contemporary Branding Strategies for Higher Education / H. O’Sullivan та ін. MDPI. 25.07.2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.mdpi.com/2673-8392/4/3/85 (дата звернення: 01.06.2026).
2. Notermans M. 7 Higher Education Branding Strategies With Examples. Think Orion. 28.10.2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.thinkorion.com/blog/higher-education-branding-creating-a-unique-brand-identity (дата звернення: 01.06.2026).
3. Typography. HARVARD GRADUATE SHOOL of EDUCATION. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://marcom.gse.harvard.edu/typography (дата звернення: 01.06.2025).
4. Internal Perspectives on Visual Identities in Higher Education: A Case Study of Top-Ranked Universities in Indonesia / P. Dwitasari та ін. National Library of Medicine. 26.03.2025. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11729185/ (дата звернення: 02.06.2025).
5. MINDSCAPE. Building a Strong Brand: Strategies for Education Institutions. Mindscape. 13.03.2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://wearemindscape.com/resources/building-a-strong-brand-strategies-for-education-institutions/ (дата звернення: 01.06.2026).
6. Mit Sloan School Of Management. Color, Typography, Photography. MIT Management Sloan School. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://mitsloan.mit.edu/brand-guidelines/color-typography-photography (дата звернення: 02.06.2025).
7. Corporate rebranding: An internal perspective / Abraham Joseph та ін. ScienceDirect. 20.04.2020. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0148296320302368 (дата звернення: 02.06.2025).
8. Brand Examples. The University of North Carolina at Chapel Hill. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://identity.unc.edu/brand/branded-examples/ (дата звернення: 03.06.2025).
9. Meline Asryan. In-Depth University Branding Guide for a Strong Brand Image. Frontsigns. 27.06.2022. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.frontsigns.com/blog/in-depth-university-branding-guide-for-a-strong-brand-image/ (дата звернення: 03.06.2025).
10. Brand Guidelines. MIT Sloan School of Management. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://mitsloan.mit.edu/brand-guidelines/downloads (дата звернення: 04.06.2025).
11. Design as a Key Factor in Brand Building: Value Congruence and Brand Identity Through Design / Maryna Martynenko та ін. Futurity Economic & Law. 25.09.2023. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.futurity-econlaw.com/index.php/FEL/article/view/146 (дата звернення: 04.06.2025).
12. Brand colors psychology and the meaning behind each color. The Creative Accent. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://thecreativeaccent.com/brand-colors-psychology-and-the-meaning-behind-each-color/ (дата звернення: 05.06.2025).
13. Nicole Hardy. The Impact of Logo Design on Educational Branding: A Study on University Logos. European Business Magazine. 16.07.2023. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://europeanbusinessmagazine.com/business/the-impact-of-logo-design-on-educational-branding-a-study-on-university-logos/ (дата звернення: 05.06.2025).
14. Ольга Вдовцова. Вплив кольору на сприйняття бренду. Vdovtsova. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://vdovtsova-design.com/blog/vplyv-koloru-na-spryiniattia-brendu (дата звернення: 05.06.2025).
15. Сергій Носенко. Як працює психологія кольору в маркетингу: практичний посібник для бізнесу. SendPulse. 18.10.2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://sendpulse.ua/blog/color-psychology (дата звернення: 06.06.2025).
16. Niharika Bajaj. Understanding Typography for Branding: A Complete Guide. SearchMyExpert. 15.12.2023. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.searchmyexpert.com/resources/graphic-design/typography-brand-identity (дата звернення: 06.06.2025).
17. Why you need digital brand guidelines. Frontify. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.frontify.com/en/guide/why-you-need-digital-brand-guidelines (дата звернення: 06.06.2025).
18. Yvette. 10 Awesome PDF Brand Book Examples for More Content Ideas. FlipBuilder. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://blog.flipbuilder.com/10-pdf-brand-book-examples/7291/ (дата звернення: 07.06.2025).
19. Educational Project Brand Book: From Concept to Implementation. Videopreza. 19.03.2025. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.videopreza.com/post/educational-project-brand-book-from-concept-to-implementation (дата звернення: 07.06.2025).
20. Courtney Bozigian. The Complete Guide To Building A University Branding Strategy In 2025. Digital Silk. 24.04.2025. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.digitalsilk.com/digital-trends/university-branding-strategy/ (дата звернення: 08.06.2025).
21. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., & Назаревич, О. Б. (2016). Конспект лекцій з дисципліни Комп’ютерна графіка для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 125 «Кібербезпека».
22. Західноукраїнський національний університет. Брендбук. Західноукраїнський національний університет. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.wunu.edu.ua/past-and-present/symbolics/19174-brendbuk.html (дата звернення: 09.06.2025).
23. Брендбук. КПІ. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://brand.kpi.ua/brandbook/ (дата звернення: 09.06.2025).
24. Brand Guide. MIT. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://brand.mit.edu/ (дата звернення: 10.06.2025).
25. Visual identity guidelines. University of Oxford. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://communications.admin.ox.ac.uk/communications-resources/visual-identity (дата звернення: 11.06.2025).
26. Сергій Чеберячко. Ергономіка — необхідність чи розкіш?. Oppb. 13.03.2020. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://e.oppb.com.ua/okhorona-pratsi-i-pozhezhna-bezpeka-2020-3/erhonomika-neobkhidnist-chy-rozkish (дата звернення: 12.06.2025).
27. Що таке ергономічність: цілі, завдання та вимоги до робочого простору та ергономічних меблів. Охорона праці і пожежна безпека. 23.09.2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://oppb.com.ua/articles/shho-take-ergonomichnist-tsili-zavdannya-ta-vymogy-do-robochogo-prostoru-ta-ergonomichnyh-mebliv (дата звернення: 12.06.2025).
28. Значення ергономіки в системі безпеки життєдіяльності людини. Student-Works. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: http://www.student-works.com.ua/kursovi/bjd/835.html (дата звернення: 13.06.2025).
29. Менеджмент промислової безпеки. Fort.kharkiv. 24.11.2021. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://fort.kharkiv.com/blog/menedzhment-promyshlennoj-bezopasnosti (дата звернення: 14.06.2025).
30. Охорона праці в Україні та за кордоном: система менеджменту охорони здоров’я та професійної безпеки. Охорона праці і пожежна безпека. 04.02.2020. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://oppb.com.ua/articles/ohorona-praci-v-ukrayini-ta-za-kordonom-systema-menedzhmentu-ohorony-zdorovya-ta (дата звернення: 15.06.2025).
31. Огляд змін у законодавстві зі сфери охорони праці, пожежної безпеки та цивільного захисту з 01.06.2024 по 31.07.2024. Онлайн-консультант інженера з охорони праці. 08.08.2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://ohoronapraci.com.ua/news/701215-ohlyad-zmin-u-zakonodavstvi-zi-sfery-okhorony-pratsi-pozhezhnoyi-bezpeky-ta-tsyvilnoho (дата звернення: 15.06.2025).
32. Kharchenko, A., Halay, I., Zagorodna, N., & Bodnarchuk, I. (2015). Trade-off optimal decision of the problem of software system architecture choice. 2015 Xth International Scientific and Technical Conference" Computer Sciences and Information Technologies"(CSIT), 198–205.
33. An Optimal Trade-off Solution of the Software Architecture Choice Problem. (2016). Journal of Information and Computing Science, 11(4), 281–290.
34. Kharchenko, A., Halay, I., Zagorodna, N., & Bodnarchuk, I. (2015). Trade-off optimal decision of the problem of software system architecture choice. 2015 Xth International Scientific and Technical Conference" Computer Sciences and Information Technologies"(CSIT), 198–205.
35. Боднарчук, І., Харченко, О., Хоміцький, Б., & Шимчук, Г. (2019). Проектування архітектури програмних систем в проектах з гнучкими методами управління. Матеріали ⅩⅪ Наукової Конференції Тернопільського Національного Технічного Університету Імені Івана Пулюя, 46–48.
36. Kharchenko, A., Raichev, I., Bodnarchuk, I., & Matsiuk, O. (2021). The Survey of Global Software Design Processes. 2021 IEEE 8th International Conference on Problems of Infocommunications, Science and Technology (PIC S&T), 291–294.
37. Bodnarchuk, I., Skorenkyy, Y., Kramar, T., Duda, O., & Nykytyuk, V. (2022). Use of Analytical Hierarchy Process in Scenarios Design for a Digital Museum with XR components. ITTAP, 414–425.
38. Струтинська, І. В. (2015). Бренд-менеджмент: теорія і практика. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.
39. Струтинська, І. В. (2020). Цифрова трансформація як імператив інноваційного розвитку бізнес-структур. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.
40. Струтинська, І. (2019). Основні стимули цифрових трансформацій малого та середнього бізнесу України. Матеріали наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя.
41. Bodnarchuk, I., Kunanets, N., Martsenko, S., Matsiuk, O., & Shymchuk, G. (2019). Information system for visual analyzer disease diagnostics. Workshop on Informatics and Data-Driven Medicine, 43–56.
42. Strutynska, I. (2019). Трансформація бізнес-процесів та бізнес-моделі організації – імператив інноваційного розвитку. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського.
Content type: Bachelor Thesis
Vises i samlingene:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
2025_KRB_SN-41_Zhurba_AO.pdfДипломна робота3,03 MBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Offer Gweinyddol