Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49448
Titel: Розробка відеогри на базі рушія Godot з використанням мови програмування C#
Sonstige Titel: Development of a Video Game Based on the Godot Engine Using the C# Programming Language
Autor(en): Базюк, Роман Любомирович
Baziuk, Roman Lyubomyrovych
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Базюк Р. Л. Розробка відеогри на базі рушія Godot з використанням мови програмування C# : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Л. П. Матійчук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 57 с.
Erscheinungsdatum: 24-Jun-2025
Submitted date: 10-Jun-2025
Date of entry: 3-Jul-2025
Herausgeber: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Матійчук, Любомир Павлович
Matiichuk, Liubomyr
UDC: 004.42
Stichwörter: 122
розробка відеоігор
2D-гра
симулятор фермерства
ігровий дизайн
візуальна складова
ігрові механіки
game development
2D-game
farming simulator
game design
visual design
game mechanics
Page range: 57
Zusammenfassung: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розробці 2D відеогри у жанрі симулятора фермерства на базі рушія Godot з використанням мови програмування C#. В першому розділі кваліфікаційної роботи проведено огляд сучасного стану GameDev-індустрії. Здійснено порівняльний аналіз провідних ігрових рушіїв. Висвітлено основні переваги рушія Godot для інді-розробників та 2D симуляторів. В другому розділі кваліфікаційної роботи обґрунтовано вибір жанру симулятора фермерства, досліджено причини популярності та привабливості цього жанру. Розроблено концепцію гри, що включає основний сюжет, ключові ігрові механіки та обраний візуальний стиль. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано процес розробки відеогри. Детально розглянуто створення візуальної складової, включаючи 2D-спрайти, об'єкти середовища, анімації персонажа та ігрових елементів. Описано логіку та взаємодії гравця з предметами довкілля. Об’єкт дослідження кваліфікаційної роботи – процес розробки 2D відеогри у жанрі симулятора фермерства. Предмет дослідження кваліфікаційної роботи – інструментарій та методи розробки відеоігор на базі рушія Godot з використанням мови програмування C#
This qualification work is dedicated to the research and development of a 2D video game in the farming simulator genre, based on the Godot engine and using the C# programming language. The first section of the qualification work provides an overview of the current state of the GameDev industry. A comparative analysis of major game engines is presented, highlighting the advantages of Godot for indie developers and 2D simulators. The second section of the qualification work justifies the choice of the farming simulator genre and examines the reasons behind its popularity and appeal. A game concept is developed, which includes the main plot, core game mechanics, and a chosen visual style. The third section of the qualification work describes the actual game development process. It details the creation of the visual components, including 2D sprites, environment objects, character animations, and other game elements. The logic of player interactions with the environment is also discussed. Object of the study: the process of developing a 2D video game in the farming simulator genre. Subject of the study: tools and methods for developing video games using the Godot engine and the C# programming language
Beschreibung: Роботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 24.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №30 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя
Content: ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ СФЕРИ РОЗРОБКИ ВІДЕОІГОР 9 1.1 Огляд сучасного стану GameDev-індустрії 9 1.2 Аналіз рушіїв для розробки відеоігор 11 1.3 Огляд існуючих 2D симуляторів фермерства 15 1.4 Висновок до першого розділу 18 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ВІДЕОГРИ У ЖАНРІ СИМУЛЯТОРА ФЕРМЕРСТВА 19 2.1 Дослідження та вибір жанру симулятора фермерства 19 2.2 Розробка концепції гри 20 2.2.1 Сюжет та світ гри 20 2.2.2 Механіка та геймплей 28 2.3 Побудова архітектури гри на основі C# у Godot 30 2.4 Висновок до другого розділу 34 РОЗДІЛ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ ВІДЕОГРИ ЗА ДОПОМОГОЮ GODOT З ВИКОРИСТАННЯМ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ С# 35 3.1 Розробка візуальної складової відеогри 35 3.2 Створення ігрових сцен для відеогри «Paw Isle» у Godot 38 3.3 Написання механік гри з використанням мови програмування C# 40 3.4 Висновок до третього розділу 46 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 47 4.1 Актуальність безпеки життєдіяльності людини в цифровому світі 47 4.2 Організація безпечної роботи електроустановок 48 4.3 Інженерно-технічне рішення з охорони праці розробника 50 4.4 Висновок до четвертого розділу 51 ВИСНОВКИ 52 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49448
Copyright owner: © Базюк Роман Любомирович, 2025
References (Ukraine): 1. Game Developer Market Size, Share, Growth, and Industry Analysis, By Types (C++, Java, Others), Applications (PC Games, Mobile Games, TV Games, Other) and Regional Insights and Forecast to 2033. Global Growth Insights. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.globalgrowthinsights.com/market-reports/game-developer-market-109099 (дата звернення: 01.06.2025).
2. Results and Trends of the Gaming Market in 2024. LogrusIT. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://games.logrusit.com/en/news/game-industry-trends/ (дата звернення: 01.06.2025).
3. Gaming Global Market Report 2025. The Business Research Company. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.thebusinessresearchcompany.com/report/gaming-global-market-report (дата звернення: 01.06.2025).
4. Gaming Console Market Size to grow USD. GlobeNewswire. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.globenewswire.com/news-release/2025/01/31/3018850/0/en/Gaming-Console-Market-Size-to-grow-USD-55-36-Billion-by-2032-at-a-CAGR-of-8-46-Research-by-SNS-Insider.html (дата звернення: 01.06.2025)
5. Indie Game Market Size & Share Analysis - Growth Trends & Forecasts (2025 - 2030). MordorIntelligence. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/indie-game-market (дата звернення: 01.06.2025).
6. Growth Trends & Risks Within the Gaming Industry. Forvis Mazars. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.forvismazars.us/forsights/2025/06/growth-trends-risks-within-the-gaming-industry-q1-2025 (дата звернення: 01.06.2025).
7. Godot Engine vs Unity: Which One Suits You Best in 2025. Rocket Brush Studio. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://rocketbrush.com/blog/godot-vs-unity (дата звернення: 01.06.2025).
8. Godot проти Unreal: Який двигун обрати для розробників ігор?. Meshy. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.meshy.ai/blog/godot-vs-unreal (дата звернення: 01.06.2025).
9. Unreal Engine 2024 Subscription Pricing Announced. GameFromScratch.com. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://gamefromscratch.com/unreal-engine-2024-subscription-pricing-announced/ (дата звернення: 01.06.2025).
10. Frequently asked questions. UnrealEngine. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.unrealengine.com/en-US/faq (дата звернення: 01.06.2025).
11. Is Unreal Engine Development Good for 2D Games?. Chic Mic Studio. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.chicmicstudios.in/blogs/is-unreal-engine-development-good-for-2d-games/ (дата звернення: 01.06.2025).
12. Why Godot is right for you. Godot. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://godotengine.org/features/ (дата звернення: 02.06.2025).
13. Godot C# packages move to .NET 8. Godot. [Електронний ресурс]. Режим доступу: : https://godotengine.org/article/godotsharp-packages-net8/ (дата звернення: 02.06.2025).
14. 10 Reasons Why People Love Farming Simulator Games. GameSpace. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://gamespace.com/all-articles/news/10-reasons-why-people-love-farming-simulator-games/ (дата звернення: 02.06.2025).
15. The psychology of why video game farming is so satisfying. Popular Science. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.popsci.com/health/stardew-valley-psychology-farming/ (дата звернення: 02.06.2025).
16. A Brief History of the Harvest Moon Franchise. Cozy Game Reviews. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://cozygamereviews.com/history-of-harvest-moon/ (дата звернення: 02.06.2025).
17. Produce. Nookipedia. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://nookipedia.com/wiki/Produce (дата звернення: 02.06.2025).
18. Ostrovska, H., Strutynska, I., Sherstiuk, R., Petukhova, O., & Yasinetska, I. (2023). Development of collective intelligence in the enterprises’ digital transformation (дата звернення: 03.06.2025).
19. Harchenko, A., Bodnarchuk, I., & Halay, I. (2013). Decision support system of software architect. 2013 IEEE 7th International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems (IDAACS), 1, 265–269 (дата звернення: 03.06.2025).
20. Kharchenko, A., Bodnarchuk, I., & Yatcyshyn, V. (2014). The method for comparative evaluation of software architecture with accounting of trade-offs. American Journal of Information Systems, 2(1), 20–25 (дата звернення: 03.06.2025).
21. Harchenko, A., Bodnarchuk, I., & Yatcyshyn, V. (2012). The modeling and optimization of software engineering processes. Proceedings of International Conference on Modern Problem of Radio Engineering, Telecommunications and Computer Science, 326 (дата звернення: 03.06.2025).
22. Kharchenko, A., Halay, I., Zagorodna, N., & Bodnarchuk, I. (2015). Trade-off optimal decision of the problem of software system architecture choice. 2015 Xth International Scientific and Technical Conference" Computer Sciences and Information Technologies"(CSIT), 198–205 (дата звернення: 03.06.2025).
23. Харченко, О., Яцишин, В., & Боднарчук, І. (2013). Експертна система проектування архітектури програмного забезпечення. Комп’ютерні Технології Друкарства, (29), 10–26 (дата звернення: 03.06.2025).
24. Harchenko, A., Halay, I., & Bodnarchuk, I. (2012). Stability of the solutions of the optimization problem of software systems architecture. Computer Science and Information Technologies, VIIth International and Science Conference CSIT 2012, 47–48 (дата звернення: 04.06.2025).
25. Kharchenko, A., Halay, I., & Bodnarchuk, I. (2016). Multicriteria architecture choice of software system under design and reengineering. 2016 XIth International Scientific and Technical Conference Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), 4–8 (дата звернення: 04.06.2025).
26. An Optimal Trade-off Solution of the Software Architecture Choice Problem. (2016). Journal of Information and Computing Science, 11(4), 281–290 (дата звернення: 04.06.2025).
27. Kharchenko, O., Raichev, I., Bodnarchuk, I., & Zagorodna, N. (2018). Optimization of software architecture selection for the system under design and reengineering. 2018 14th International Conference on Advanced Trends in Radioelecrtronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET), 1245–1248 (дата звернення: 04.06.2025).
28. Харченко, О. Г., Боднарчук, І. О., & Галай, І. О. (2012). Метод багатокритеріальної оптимізації програмної архітектури на основі аналізу компромісів. Інженерія Програмного Забезпечення, (3–4), 5–11 (дата звернення: 04.06.2025).
29. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., & Назаревич, О. Б. (2016). Конспект лекцій з дисципліни Комп’ютерна графіка для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 125 «Кібербезпека» (дата звернення: 04.06.2025).
30. Марценко, С. В. (2011). Математичне моделювання та статистичні методи обробки даних вимірювань в задачах моніторингу електронавантаження (дата звернення: 04.06.2025).
31. ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ Н А К А З 16.03.2004 N 81. Верховна Рада України. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0620-04#Text (дата звернення: 06.06.2025).
32. ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ Н А К А З 16.03.2004 N 82. Верховна Рада України. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z062004#Text (дата звернення: 06.06.2025).
33. Правила Улаштування Електроустановок. МІНЕНЕРГОВУГІЛЛЯ УКРАЇНИ. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/pue.pdf (дата звернення: 07.06.2025).
34. Як працюють джерела безперебійного живлення?. Карат ЛТД. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://karatltd.com.ua/iak-pratsiuiut-dzherela-bezperebiinoho-zhyvlennia (дата звернення: 07.06.2025).
35. Вентиляції та кондиціювання повітря у робочій зоні виробничих приміщень. Державна служба України з питань праці. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://dsp.gov.ua/ventyliatsii-ta-kondytsiiuvannia-povitria-u-robochii-zoni-vyrobnychykh-prymishchen/ (дата звернення: 07.06.2025).
Content type: Bachelor Thesis
Enthalten in den Sammlungen:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
2025_KRB_SN-41_Baziuk_RL.pdfДипломна робота2,08 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge