Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49389
Заглавие: Удосконалення організації товароруху підприємства, на прикладі ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»
Други Заглавия: Improvement of the organization of goods distribution in an enterprise: LLC "SILPO-FOOD" as a case study
Автори: Кісельова, Ірина Олександрівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кісєльова І.О Удосконалення організації товароруху підприємства, на прикладі ТОВ «СІЛЬПО» Кваліфікаційна робота бакалавра за спец.073 "Менеджмент" / наук.кер. М.Ф.Зяйлик. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 67 с.
Bibliographic description (International): Kisielova I.O. Improvement of the organization of goods distribution in an enterprise: LLC "SILPO-FOOD" as a case study. Bachelor's qualification work for speciality 073 "Management" / scientific supervisor M.F. Zyailyk. Ternopil: Ivan Pulyuy Ternopil National Technical University, 2025. 67 p.
Дата на Публикуване: Юни-2025
Submitted date: Юни-2025
Date of entry: 2-Юли-2025
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Committee members: Дудкін, Павло Дмитрович
UDC: 339
Ключови Думи: товарорух
організація товароруху
торговельна мережа супермаркетів
онлайн-супермаркет
обслуговування покупців
управління логістикою
складське управління
goods movement
organization of goods movement
supermarket retail chain
online supermarket
customer service
logistics management
warehouse management
Резюме: Об'єкт дослідження  товарорух організації. Предмет дослідження  процес організації товароруху в організації. Метою роботи є здійснення пошуку шляхів організації товароруху ТОВ “СІЛЬПО-ФУД”. Методи дослідження − порівняльний аналіз; графічний; відносні величини структури та динаміки; економіко-статистичні; оптимізаційна модель, побудова прогнозу з інтервалом довіри. Запропоновано обґрунтовані напрями вдосконалення організації товароруху в межах торговельної мережі, зокрема – модернізацію систем автоматизованого управління запасами, оптимізацію процесів управління відходами та поверненнями продукції, розвиток онлайн-торгівлі та покращення сервісного обслуговування. Розроблено модель оптимізації логістичних перевезень товарних запасів із розподільчих центрів до супермаркетів з метою підвищення ефективності товароруху. Проведено прогнозування впливу ключових факторів на товарооборот ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Отримані результати дослідження мають практичну цінність і можуть бути впроваджені у діяльність компанії ТОВ «СІЛЬПО-ФУД».
The object of investigation the organization's merchandise movement. The subject of investigation the process of organizing goods movement in an organization. The aim of the work is the search for ways to organize the movement of goods LTD “SILPO-FOOD”. The methods of investigation comparative analysis; graphical; relative values of structure and dynamics; economic and statistical; optimization model, forecast construction with a confidence interval. Proposed are reasonable directions for improving the organization of goods movement within the retail network, in particular – modernization of automated inventory management systems, optimization of waste and product returns management processes, development of online trading and improvement of service. A model for optimizing the logistics transportation of goods from distribution centers to supermarkets has been developed in order to increase the efficiency of goods movement. The impact of key factors on the turnover of LLC "SILPO-FOOD" has been forecasted.The results of investigation are implied into activities of the PJSC “Children's World”.
Описание: Організація товароруху в торговельній мережі набуває особливої актуальності в умовах сучасної економіки, оскільки ефективне управління товарними потоками є визначальним чинником успішної діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Від якості організації товароруху залежить зниження витрат, підвищення рівня клієнтського сервісу, оптимізація складських запасів та оперативне реагування на зміну попиту. В умовах глобалізації, активного розвитку електронної комерції та зростаючої конкуренції, роль товароруху лише посилюється, оскільки саме він забезпечує швидку та точну доставку продукції до кінцевого споживача. Раціоналізація процесів постачання, зберігання, транспортування і розподілу товарів дає змогу скоротити витрати й підвищити ефективність використання логістичних ресурсів.
Content: Вступ.................................................................................................................... 7 Розділ 1 Методологічні основи товаропостачання та його вплив на систему управління підприємством 1.1 Оптимізоване товарне забезпечення – ключовий аспект прийняття обгрунтованих рішень................................................................................................. 9 1.2 Організація руху товарів: основні підходи та механізми їх реалізації ……………………………………………………………………………...15 Розділ 2 Аналіз організації товароруху в ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 2.1 Загальна характеристика діяльності досліджуваного підприємства ……………………………………………………………..…………. 20 2.2 Аналіз ефективності організації товароруху в мережі супермаркетів "Сільпо…..……………………………………………………………………………..26 Розділ 3 Удосконалення організації товароруху ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 3.1 Шляхи покращення логістичної мережі досліджуваного товариства...................................................................................................................... 39 3.2 Оптимізація системи постачання продукції ТОВ «СІЛЬПО-ФУД».............................................................................................................................. 43 Розділ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 4.1 Характеристика умов та заходів охорони праці на підприємстві ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»…………………………………………………..………….……….50 4.2 Захист запасів продовольчих і промислових товарів від забруднення (зараження) радіоактивними, отруйними речовинами і бактеріальними засобами........................................................................................................................ 53 Висновки …………………................................................................................ 55 Бібліографія ....................................................................................................... 57 Додатки................................................................................................................ 60
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49389
Copyright owner: Кісельова Ірина Олександрівна, 2025*
References (Ukraine): Олексенко А.В. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. В-во.: Ліра-К. 2020. С.468.
Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 2. С. 85-97.
Гречуха А.О. Складові сучасної маркетингової політики розподілу продукції підприємства. Економіка і суспільство. 2016. № 4. С. 132-137.
Разінькова М. Ю. Маркетингова політика розподілу. Економіка та держава. 2018. №3. С. 57-59.
Сигида Л.О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства. Сталий розвиток економіки. 2012. №5(15). С. 293-298.
Хрупович С.Є. Маркетингова політика розподілу: опорний конспект лекцій. Тернопіль. 2018. 55 с.
Зоріна О.І., Наумова О.Е., Сиволовська О.В., Боровська О.Г. Маркетингова політика розподілу : навч. посібник. Харків: УкрДАЗТ. 2013. 266 с.
Зяйлик М., Горин Р. Підвищення ролі логістичних послуг в Україні. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка, 18 листопада 2022 р., Тернопіль, С. 44. URL: http://surl.li/epwch
Зяйлик М., Вівчар О., Горин Р. Логістична стратегія у системі забезпечення економічної безпеки підприємства. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 23-24 листопада 2022 р., Тернопіль. С. 33-35. URL: http://surl.li/epwcm
Зяйлик М., Труфанова Ю., Горин Р. Формування логістичних стратегій промислових підприємств. Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства: тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів, 6-7 грудня 2022 р., Тернопіль. С. 112-113. http://surl.li/epwde
Зяйлик М., Горин Р. Адаптивне управління міжнародними логістичними операціями в умовах війни / Руслан Горин, Марія Зяйлик // Колективна монографія. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А, 2024. С. 351–362.
Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу : навч. посібник. Київ.: Ліра-К. 2018. 468 с.
Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. К.: Знання. 2011. 495 с. Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: підручник. Суми: Університетська книга. 2016. 234 с.
Пилипчук В. П., Данніков О. В. Управління продажем : навч. 83 посібник. К. : КНЕУ. 2011. 627 с.
Бозуленко О. Я. Організація торгівлі : навчальний посібник. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ. 2021. 240 с.
ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://opendatabot.ua/c/40720198
Звіт про управління за 2023 рік ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db249d826.pdf
Фінансова звітність за 2023 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db84ae5d4.pdf
Виторг “АТБ” сягнув рекордних 181 млрд грн у 2023 році. Fozzy Group, METRO і Varus показали скромніші результати. URL.:https://forbes.ua/news/vitorg-atb-syagnuv-rekordnikh-181-mlrd-grn-u-2023-rotsifozzy-group-metro-i-varus-zrosli-v-serednomu-na-20-08032024-19741
Сільпо запускає програму штучного інтелекту в тестовому режимі. URL.: https://rau.ua/novyni/novini-kompanij/silpo-programu-shtuchnogo-intelektukissa/
Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196
Content type: Bachelor Thesis
Показва се в Колекции:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Кісельова.pdf2,31 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Avtorsyka_Кісельова.pdf551,02 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти