Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49389
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorКісельова, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-07-02T08:37:59Z-
dc.date.available2025-07-02T08:37:59Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationКісєльова І.О Удосконалення організації товароруху підприємства, на прикладі ТОВ «СІЛЬПО» Кваліфікаційна робота бакалавра за спец.073 "Менеджмент" / наук.кер. М.Ф.Зяйлик. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49389-
dc.descriptionОрганізація товароруху в торговельній мережі набуває особливої актуальності в умовах сучасної економіки, оскільки ефективне управління товарними потоками є визначальним чинником успішної діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Від якості організації товароруху залежить зниження витрат, підвищення рівня клієнтського сервісу, оптимізація складських запасів та оперативне реагування на зміну попиту. В умовах глобалізації, активного розвитку електронної комерції та зростаючої конкуренції, роль товароруху лише посилюється, оскільки саме він забезпечує швидку та точну доставку продукції до кінцевого споживача. Раціоналізація процесів постачання, зберігання, транспортування і розподілу товарів дає змогу скоротити витрати й підвищити ефективність використання логістичних ресурсів.uk_UA
dc.description.abstractОб'єкт дослідження  товарорух організації. Предмет дослідження  процес організації товароруху в організації. Метою роботи є здійснення пошуку шляхів організації товароруху ТОВ “СІЛЬПО-ФУД”. Методи дослідження − порівняльний аналіз; графічний; відносні величини структури та динаміки; економіко-статистичні; оптимізаційна модель, побудова прогнозу з інтервалом довіри. Запропоновано обґрунтовані напрями вдосконалення організації товароруху в межах торговельної мережі, зокрема – модернізацію систем автоматизованого управління запасами, оптимізацію процесів управління відходами та поверненнями продукції, розвиток онлайн-торгівлі та покращення сервісного обслуговування. Розроблено модель оптимізації логістичних перевезень товарних запасів із розподільчих центрів до супермаркетів з метою підвищення ефективності товароруху. Проведено прогнозування впливу ключових факторів на товарооборот ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Отримані результати дослідження мають практичну цінність і можуть бути впроваджені у діяльність компанії ТОВ «СІЛЬПО-ФУД».uk_UA
dc.description.abstractThe object of investigation the organization's merchandise movement. The subject of investigation the process of organizing goods movement in an organization. The aim of the work is the search for ways to organize the movement of goods LTD “SILPO-FOOD”. The methods of investigation comparative analysis; graphical; relative values of structure and dynamics; economic and statistical; optimization model, forecast construction with a confidence interval. Proposed are reasonable directions for improving the organization of goods movement within the retail network, in particular – modernization of automated inventory management systems, optimization of waste and product returns management processes, development of online trading and improvement of service. A model for optimizing the logistics transportation of goods from distribution centers to supermarkets has been developed in order to increase the efficiency of goods movement. The impact of key factors on the turnover of LLC "SILPO-FOOD" has been forecasted.The results of investigation are implied into activities of the PJSC “Children's World”.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ.................................................................................................................... 7 Розділ 1 Методологічні основи товаропостачання та його вплив на систему управління підприємством 1.1 Оптимізоване товарне забезпечення – ключовий аспект прийняття обгрунтованих рішень................................................................................................. 9 1.2 Організація руху товарів: основні підходи та механізми їх реалізації ……………………………………………………………………………...15 Розділ 2 Аналіз організації товароруху в ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 2.1 Загальна характеристика діяльності досліджуваного підприємства ……………………………………………………………..…………. 20 2.2 Аналіз ефективності організації товароруху в мережі супермаркетів "Сільпо…..……………………………………………………………………………..26 Розділ 3 Удосконалення організації товароруху ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 3.1 Шляхи покращення логістичної мережі досліджуваного товариства...................................................................................................................... 39 3.2 Оптимізація системи постачання продукції ТОВ «СІЛЬПО-ФУД».............................................................................................................................. 43 Розділ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 4.1 Характеристика умов та заходів охорони праці на підприємстві ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»…………………………………………………..………….……….50 4.2 Захист запасів продовольчих і промислових товарів від забруднення (зараження) радіоактивними, отруйними речовинами і бактеріальними засобами........................................................................................................................ 53 Висновки …………………................................................................................ 55 Бібліографія ....................................................................................................... 57 Додатки................................................................................................................ 60uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectтоварорухuk_UA
dc.subjectорганізація товарорухуuk_UA
dc.subjectторговельна мережа супермаркетівuk_UA
dc.subjectонлайн-супермаркетuk_UA
dc.subjectобслуговування покупцівuk_UA
dc.subjectуправління логістикоюuk_UA
dc.subjectскладське управлінняuk_UA
dc.subjectgoods movementuk_UA
dc.subjectorganization of goods movementuk_UA
dc.subjectsupermarket retail chainuk_UA
dc.subjectonline supermarketuk_UA
dc.subjectcustomer serviceuk_UA
dc.subjectlogistics managementuk_UA
dc.subjectwarehouse managementuk_UA
dc.titleУдосконалення організації товароруху підприємства, на прикладі ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the organization of goods distribution in an enterprise: LLC "SILPO-FOOD" as a case studyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderКісельова Ірина Олександрівна, 2025*uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДудкін, Павло Дмитрович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339uk_UA
dc.relation.referencesОлексенко А.В. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. В-во.: Ліра-К. 2020. С.468.uk_UA
dc.relation.referencesБіловодська О.А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 2. С. 85-97.uk_UA
dc.relation.referencesГречуха А.О. Складові сучасної маркетингової політики розподілу продукції підприємства. Економіка і суспільство. 2016. № 4. С. 132-137.uk_UA
dc.relation.referencesРазінькова М. Ю. Маркетингова політика розподілу. Економіка та держава. 2018. №3. С. 57-59.uk_UA
dc.relation.referencesСигида Л.О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства. Сталий розвиток економіки. 2012. №5(15). С. 293-298.uk_UA
dc.relation.referencesХрупович С.Є. Маркетингова політика розподілу: опорний конспект лекцій. Тернопіль. 2018. 55 с.uk_UA
dc.relation.referencesЗоріна О.І., Наумова О.Е., Сиволовська О.В., Боровська О.Г. Маркетингова політика розподілу : навч. посібник. Харків: УкрДАЗТ. 2013. 266 с.uk_UA
dc.relation.referencesЗяйлик М., Горин Р. Підвищення ролі логістичних послуг в Україні. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка, 18 листопада 2022 р., Тернопіль, С. 44. URL: http://surl.li/epwchuk_UA
dc.relation.referencesЗяйлик М., Вівчар О., Горин Р. Логістична стратегія у системі забезпечення економічної безпеки підприємства. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 23-24 листопада 2022 р., Тернопіль. С. 33-35. URL: http://surl.li/epwcmuk_UA
dc.relation.referencesЗяйлик М., Труфанова Ю., Горин Р. Формування логістичних стратегій промислових підприємств. Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства: тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів, 6-7 грудня 2022 р., Тернопіль. С. 112-113. http://surl.li/epwdeuk_UA
dc.relation.referencesЗяйлик М., Горин Р. Адаптивне управління міжнародними логістичними операціями в умовах війни / Руслан Горин, Марія Зяйлик // Колективна монографія. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А, 2024. С. 351–362.uk_UA
dc.relation.referencesОлексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу : навч. посібник. Київ.: Ліра-К. 2018. 468 с.uk_UA
dc.relation.referencesБіловодська О.А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. К.: Знання. 2011. 495 с. Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: підручник. Суми: Університетська книга. 2016. 234 с.uk_UA
dc.relation.referencesПилипчук В. П., Данніков О. В. Управління продажем : навч. 83 посібник. К. : КНЕУ. 2011. 627 с.uk_UA
dc.relation.referencesБозуленко О. Я. Організація торгівлі : навчальний посібник. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ. 2021. 240 с.uk_UA
dc.relation.referencesТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://opendatabot.ua/c/40720198uk_UA
dc.relation.referencesЗвіт про управління за 2023 рік ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db249d826.pdfuk_UA
dc.relation.referencesФінансова звітність за 2023 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db84ae5d4.pdfuk_UA
dc.relation.referencesВиторг “АТБ” сягнув рекордних 181 млрд грн у 2023 році. Fozzy Group, METRO і Varus показали скромніші результати. URL.:https://forbes.ua/news/vitorg-atb-syagnuv-rekordnikh-181-mlrd-grn-u-2023-rotsifozzy-group-metro-i-varus-zrosli-v-serednomu-na-20-08032024-19741uk_UA
dc.relation.referencesСільпо запускає програму штучного інтелекту в тестовому режимі. URL.: https://rau.ua/novyni/novini-kompanij/silpo-programu-shtuchnogo-intelektukissa/uk_UA
dc.relation.referencesСтручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196uk_UA
dc.identifier.citationenKisielova I.O. Improvement of the organization of goods distribution in an enterprise: LLC "SILPO-FOOD" as a case study. Bachelor's qualification work for speciality 073 "Management" / scientific supervisor M.F. Zyailyk. Ternopil: Ivan Pulyuy Ternopil National Technical University, 2025. 67 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:073 — Менеджмент (бакалаври)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Диплом Кісельова.pdf2,31 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Avtorsyka_Кісельова.pdf551,02 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools