Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКирич, Наталія Богданівна-
dc.contributor.advisorKyrych, Nataliia-
dc.contributor.authorШигінський, Станіслав Володимирович-
dc.contributor.authorShyhinskyi, Stanislav-
dc.date.accessioned2025-07-01T14:46:06Z-
dc.date.available2025-07-01T14:46:06Z-
dc.date.issued2025-07-01-
dc.date.submitted2025-06-26-
dc.identifier.citationШигінський С.В. Обґрунтування стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу організації, на прикладі ТОВ “Тернопільхлібпром”: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Н.Б. Кирич. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 69 с.uk_UA
dc.identifier.citationShyhinskyi S. Justification of a strategy for the formation and effective use of an organization’s entrepreneurial potential: LLC "Ternopilhlibprom" as a case study: work for a bachelor's degree : spec. 073 - management / scientific supervisor N. Kyrych. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025. 69 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49148-
dc.descriptionРезультати даної роботи можуть бути використані для практичної реалізації заходів, спрямованих на реалізацію стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу у діяльності ТОВ “Тернопільхлібпром”, а також можуть бути основою для подальших досліджень у сфері стратегічного управління, зокрема за рахунок використання сучасних інформаційних систем у діяльності хлібопекарського підприємства та виготовлення заморожених напівфабрикатів.uk_UA
dc.descriptionThe results of this work can be used for the practical implementation of measures aimed at implementing the strategy for the formation and effective use of entrepreneurial potential in the activities of LLC “Ternopilkhlibprom”, and can also be the basis for further research in the field of strategic management, in particular through the use of modern information systems in the activities of a bakery enterprise and the production of frozen semi-finished products.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: підприємницький потенціал. Предмет дослідження: стратегія формування та ефективного використання підприємницького потенціалу організації. Метою даної роботи є запропонувати ефективну стратегію формування та використання підприємницького потенціалу хлібопекарської організації. Методи дослідження – аналіз і синтез, порівняння, деталізації, групування, абсолютних та відносних різниць, факторний аналіз. Практичне значення роботи полягає у забезпеченні високих економічних показників підприємства, що досягається через впровадження стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу.uk_UA
dc.description.abstractObject of research: the entrepreneurial potential. Subject of research: strategy for the formation and effective use of the organization's entrepreneurial potential. The purpose of this work is to propose an effective strategy for forming and using the entrepreneurial potential of a bakery organization. Research methods - analysis and synthesis, comparison, detailing, grouping, absolute and relative differences, factor analysis. The practical significance of the work is to ensure high economic indicators of the enterprise, which is achieved through the implementation of the strategy for the formation and effective use of entrepreneurial potential.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ. Розділ 1. Теоретичні аспекти визначення стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу організації. 1.1 Сутністно-змістовні контексти стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу підприємства.1.2 Особливості визначення підприємницького потенціалу організації у контексті стратегії його формування та використання. Розділ 2. Аналіз стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу ТОВ “Тернопільхлібпром”. 2.1 Оцінювання системи організаційного управління хлібопекарського підприємства. 2.2. Аналіз основних показників фінансового стану хлібопекарського підприємства. Розділ 3. Пропозиції щодо стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу ТОВ “Тернопільхлібпром”. 3.1 Шляхи удосконалення використання сучасних інформаційних систем у діяльності хлібопекарського підприємства. 3.2 Обґрунтування доцільності виготовлення заморожених напівфабрикатів як способу реалізації підприємницького потенціалу ТОВ “Тернопільхлібпром”. Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці. 4.1 Надзвичайні ситуації: визначення причини, класифікація. 4.2 Аналіз умов праці за показниками шкідливості та небезпечності чинників виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу. Висновки. Бібліографія.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectхлібопекарська галузьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectпідприємницький потенціалuk_UA
dc.subjectреалізація продукціїuk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectнапівфабрикатиuk_UA
dc.subjectbakery industryuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.subjectentrepreneurial potentialuk_UA
dc.subjectproduct salesuk_UA
dc.subjectinformation systemuk_UA
dc.subjectsemi-finished productsuk_UA
dc.titleОбґрунтування стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу організації, на прикладі ТОВ “Тернопільхлібпром”uk_UA
dc.title.alternativeJustification of a strategy for the formation and effective use of an organization’s entrepreneurial potential: LLC "Ternopilhlibprom" as a case studyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Шигінський Станіслав Володимирович, 2025uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМельник, Лілія Миколаївна-
dc.contributor.committeeMemberMelnyk, Liliia-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.5/005.93uk_UA
dc.relation.references1. Баранцева С. Стратегічне управління прибуткoм як регулятoр діяльнoсті підприємств. Тoргівля і ринoк України. 2022, вип. 14, т. 2. С. 81-86.uk_UA
dc.relation.references2. Білоус Т. М. Мале підприємство в Україні: сучасний стан та проблеми розвитку. Регіональна економіка, 2021. № 3. С. 54-61.uk_UA
dc.relation.references3. Данюк В.М. Менеджмент персоналу / В.М. Данюк, В.М. Петюх, С.О. Цимбалюк та ін.; за заг. ред. В.М. Данюка, В. М.Петюха. К.: КНЕУ, 2016. 398 с.uk_UA
dc.relation.references4. Джoнсoн Р. А. Кoмплексне управління кoнкурентoспрoмoжністю американських вирoбників: навч. пoсіб. К.: Бліц-Інфoрм, 2021. 347 с.uk_UA
dc.relation.references5. Дoвбуш Р. А., Зoзуля А. Л. Управління кoнкурентoспрoмoжністю підприємств: підруч. Х.: Oснoва, 2023. 234 с.uk_UA
dc.relation.references6. Єсінова Н.І. Економіка праці та соціально–трудові відносини: навч. посібник. К.: Кондор, 2024. 429 с.uk_UA
dc.relation.references7. Зайцев В. С. Мотивація праці на основі збалансованої системи показників промислового підприємства // Науковий вісник Донбаської державної машинобудівної академії. 2016. № 3. С. 200-206.uk_UA
dc.relation.references8. Зозульов О. Про посилення конкурентних переваг підприємства // Економіка України. 2023. №8. С.33-38.uk_UA
dc.relation.references9. Карпіщенко О. І. Економіка праці та соціально–трудові відносини: навчальний посібник. Суми : Університетська книга, 2019. 264 с.uk_UA
dc.relation.references10. Бачевський Б. Є., Заблодська І. В., Решетняк О. О. Потенціал і розвиток підприємства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2019. 400 с.uk_UA
dc.relation.references11. Белопольська Т. В. Стратегічне управління розвитком підприємствами реального сектору економіки: механізми, методи, моделі: монограф. Т. В. Белопольська, В. М. Андрієнко, Я. В. Лендел, О. О. Плахотнік. Донецьк, 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references12. Василенко А. В. Менеджмент сталого розвитку підприємств: монограф. Київ: Центр уч. літ., 2020. 648 с.uk_UA
dc.relation.references13. Веллінгтон Дж. Конкурентоспроможність транснаціональних корпорацій: монограф. К.: Бліц– Інформ, 2019. 455 с.uk_UA
dc.relation.references14. Виноградова О. О. Управління конкурентними рекламними можливостями підприємства. Вісник ВПІ. 2023. №3. С.42-48.uk_UA
dc.relation.references15. Вітер В. Перспективи подолання бідності та зростання добробуту населення України. Україна: аспекти праці, 2011. № 6. С. 18–26uk_UA
dc.relation.references16. Джонсон Р. А. Комплексне управління конкурентоспроможністю американських виробників: навч. посіб. К.: Бліц–Інформ, 2023. 347 с.uk_UA
dc.relation.references17. Довбуш Р. А., Зозуля А. Л. Управління конкурентоспроможністю підприємств: навч.під. Х.: Основа, 2019. 234 с.uk_UA
dc.relation.references18. Мікловда В. П., Брітченко І. Г., Кубіній Н. Ю., Дідович Ю. С. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2018. 218 с.uk_UA
dc.relation.references19. Мірошник Р.О., Меренюк Л.В. Проблеми використання та оцінки інноваційного потенціалу підприємств. Вісник НУ “Львівська політехніка”. 2022. Вип. № 611 “Проблеми економіки та управління”. С. 191-197.uk_UA
dc.relation.references20. Кирич Н.Б., Мосій О.Б., Машлій Г.Б., Горбатюк В.В. Зміни управлінських процесів в організаціях, викликані війною в Україні. Економічний простір, 2024, (190), С. 311-315.uk_UA
dc.relation.references21. Кирич Н.Б., Мосій О.Б. Фінансово-господарська стабільність функціонування підприємств, як важливий аспект сталого розвитку України. Review of transport economics and management. Дніпро: Український державний університет науки і технологій (Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка Всеволода Лазаряна), 2023, Випуск 10(26), С.85-93.uk_UA
dc.relation.references22. Кирич Н.Б., Юрик Н.Є. Стабільність роботи підприємств – основа сталого розвитку держави. Соціально-економічні виклики та можливості глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Східно-європейський центр наукових досліджень (Одеса, 5 березня 2024 р). Research Europe, 2024. 166 с. C.90-93uk_UA
dc.relation.references23. Савчук В. І., Корж Д. А. Системи управління конкурентоспроможністю: підруч. Х.: Основа, 2013. 547 с.uk_UA
dc.relation.references24. Труш Ю.Л. Обґрунтування основних проблем та аналіз хлібопекарської галузі в Україні під час економічної кризи // Формування ринкових відносин в Україні. Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності. Київ, 2020. № 1. С. 98-101.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:073 — Менеджмент (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бакалаврська Шигінський.pdf916,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools