Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49136
Назва: | Розробка програмного інструмента оптимізації процесу створення анімацій у мобільних додатках |
Інші назви: | Development of a software tool for optimizing the process of creating animations in mobile applications |
Автори: | Ясінський, Микола Романович Yasinskyi, Mykola |
Приналежність: | ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис: | Ясінський М.Р. Розробка програмного інструмента оптимізації процесу створення анімацій у мобільних додатках : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. Б. Гладьо. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 50 с. |
Дата публікації: | чер-2025 |
Дата подання: | 9-чер-2025 |
Дата внесення: | 1-лип-2025 |
Видавництво: | ТНТУ ім. І. Пулюя |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна |
Науковий керівник: | Гладьо, Юрій Богданович |
Члени комітету: | Варавін, Антон Валерійович |
УДК: | 004.9 |
Теми: | криві Безьє парсер svg/vector зображення Kotlin Ondraw motionevent Bezier curves Parser svg/vector images |
Кількість сторінок: | 50 |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено на мові Kotlin бібліотеку під Android для оптимізації процесу застосування зображень, їх анімації та промальовки із використанням формул кривих Безьє.
Виконано огляд предметної області дослідження, проаналізовано способи відтворення інтерфейсів користувача, описано структуру кривих Безьє різного роду. Здійснено порівняння альтернативних програмних рішень за наперед визначеними критеріями.
Наведено особливості архітектури бібліотеки, описані основні сценарії її використання. Наведено специфіку реалізації роботи з SVG та Vector зображеннями. Описано Path-атрибут та реалізовано "парсер" для нього. Представлено особливості статичної та динамічної анімації зображення при допомозі структур кривих Безьє.
Здійснено тестування розробленого рішення. Для забезпечення якісної документації бібліотеки успішно використано декілька підходів (коментування коду, застосування документуючих рядків, створення README -файлу). In the bachelor's thesis, a library for Android was developed in the Kotlin language to optimize the process of using images, their animation and drawing using Bezier curve formulas. The subject area of the study was reviewed, methods of reproducing user interfaces were analyzed, the structure of Bezier curves of various kinds was described. Alternative software solutions were compared according to predefined criteria. The features of the library architecture are presented, the main scenarios of its use are described. The specifics of implementing work with SVG and Vector images are presented. The Path attribute is described and a "parser" is implemented for it. The features of static and dynamic image animation using Bezier curve structures are presented. The developed solution was tested. Several approaches were successfully used to ensure high-quality documentation of the library (code commenting, use of documenting lines, creation of a README file). |
Зміст: | ВСТУП 8 1 ОГЛЯД ПРЕДМЕТНОЇ ГАЛУЗІ 9 1.1 ВСТУПНА ІНФОРМАЦІЯ 9 1.2 СПОСОБИ ВІДТВОРЕННЯ ІНТЕРФЕЙСІВ КОРИСТУВАЧА 10 1.3 СТРУКТУРИ КРИВИХ БЕЗЬЄ 13 1.4 АЛЬТЕРНАТИВНІ РІШЕННЯ 15 2 ПРОЕКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ІНСТРУМЕНТУ 22 2.1 ОРГАНІЗАЦІЯ АРХІТЕКТУРИ ІНСТРУМЕНТУ 22 2.2 СЦЕНАРІЇ ВИКОРИСТАННЯ 24 2.3 РЕАЛІЗАЦІЯ РОБОТИ З SVG ТА VECTOR ЗОБРАЖЕННЯМИ 25 2.4 PATH АТРИБУТ 27 2.4.1 ОПИС PATH АТРИБУТА 27 2.4.2 РЕАЛІЗАЦІЯ "ПАРСЕРУ" ДЛЯ PATH АТРИБУТУ 29 2.5 ОБРОБКА ТА РОЗРАХУНОК КООРДИНАТ ЗА ДОПОМОГОЮ СТРУКТУР КРИВИХ БЕЗЬЄ 30 2.6 ВІДОБРАЖЕННЯ СТАТИЧНОГО ЗОБРАЖЕННЯ 31 2.7 ДИНАМІЧНА АНІМАЦІЯ ЗОБРАЖЕННЯ 33 3 РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ 35 3.1 ТЕСТУВАННЯ РОЗРОБЛЕНОГО РІШЕННЯ 35 3.2 ДОКУМЕНТУВАННЯ БІБЛІОТЕКИ 36 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ХОРОНИ ПРАЦІ 38 4.1 Класифікація шкідливих та небезпечних виробничих факторів 38 4.2 Вплив вібрації на людину 40 Висновки 44 Перелік використаних джерел 45 Додатки 48 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49136 |
Власник авторського права: | © Ясінський Микола Романович, 2025 |
Перелік літератури: | 1. ImageView. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/android/ widget/ImageView (Дата звернення: 16.02.2024). 2. SurfaceView. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/android/ view/SurfaceView (Дата звернення: 16.02.2024). 3. Kotlin. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://kotlinlang.org/ (Дата звернення: 7.03.2024). 4. SVG Tutorial. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.w3schools.com/graphics/ svg_intro.asp (Дата звернення: 7.03.2024). 5. Vector drawables overview. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/ develop/ui/views/graphics/vector-drawable-resources (Дата звернення: 7.03.2024). 6. ObjectAnimator. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/ android/animation/ObjectAnimator (Дата звернення: 7.03.2024). 7. Internet Archive. The Wayback Machine. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://web.archive.org/ (Дата звернення: 03.03.2024). 8. Animation. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://github.com/topics/animation (Дата звернення: 29.02.2024). 9. Крива Безьє. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.javascript.info/bezier-curve (Дата звернення: 21.02.2024). 10. Криві Безьє. Основні поняття та властивості кривих Безьє. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.mathros.net.ua/kryvi-bezje.html (Дата звернення: 07.06.2024). 11. View. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/android/view/ View (Дата звернення: 16.02.2024). 12. OpenGL ES. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/develop/ui/views /graphics/opengl/about-opengl/ (Дата звернення: 17.02.2024). 13. Smoliková H. Introduction to computer animation and its possible educational applications. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/259211673_Introduction_to_computer_animation_and_its_possible_educational_applications (Дата звернення: 01.03.2025). 14. Animated Vector Drawable. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/android/graphics/drawable/ AnimatedVectorDrawable (Дата звернення: 29.02.2024). |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | 121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dyplom_Iasinskyi_2025.pdf | 942,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора