Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГладьо, Юрій Богданович-
dc.contributor.authorЯсінський, Микола Романович-
dc.contributor.authorYasinskyi, Mykola-
dc.date.accessioned2025-07-01T11:00:06Z-
dc.date.available2025-07-01T11:00:06Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-09-
dc.identifier.citationЯсінський М.Р. Розробка програмного інструмента оптимізації процесу створення анімацій у мобільних додатках : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. Б. Гладьо. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 50 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49136-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено на мові Kotlin бібліотеку під Android для оптимізації процесу застосування зображень, їх анімації та промальовки із використанням формул кривих Безьє. Виконано огляд предметної області дослідження, проаналізовано способи відтворення інтерфейсів користувача, описано структуру кривих Безьє різного роду. Здійснено порівняння альтернативних програмних рішень за наперед визначеними критеріями. Наведено особливості архітектури бібліотеки, описані основні сценарії її використання. Наведено специфіку реалізації роботи з SVG та Vector зображеннями. Описано Path-атрибут та реалізовано "парсер" для нього. Представлено особливості статичної та динамічної анімації зображення при допомозі структур кривих Безьє. Здійснено тестування розробленого рішення. Для забезпечення якісної документації бібліотеки успішно використано декілька підходів (коментування коду, застосування документуючих рядків, створення README -файлу).uk_UA
dc.description.abstractIn the bachelor's thesis, a library for Android was developed in the Kotlin language to optimize the process of using images, their animation and drawing using Bezier curve formulas. The subject area of the study was reviewed, methods of reproducing user interfaces were analyzed, the structure of Bezier curves of various kinds was described. Alternative software solutions were compared according to predefined criteria. The features of the library architecture are presented, the main scenarios of its use are described. The specifics of implementing work with SVG and Vector images are presented. The Path attribute is described and a "parser" is implemented for it. The features of static and dynamic image animation using Bezier curve structures are presented. The developed solution was tested. Several approaches were successfully used to ensure high-quality documentation of the library (code commenting, use of documenting lines, creation of a README file).uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 8 1 ОГЛЯД ПРЕДМЕТНОЇ ГАЛУЗІ 9 1.1 ВСТУПНА ІНФОРМАЦІЯ 9 1.2 СПОСОБИ ВІДТВОРЕННЯ ІНТЕРФЕЙСІВ КОРИСТУВАЧА 10 1.3 СТРУКТУРИ КРИВИХ БЕЗЬЄ 13 1.4 АЛЬТЕРНАТИВНІ РІШЕННЯ 15 2 ПРОЕКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ІНСТРУМЕНТУ 22 2.1 ОРГАНІЗАЦІЯ АРХІТЕКТУРИ ІНСТРУМЕНТУ 22 2.2 СЦЕНАРІЇ ВИКОРИСТАННЯ 24 2.3 РЕАЛІЗАЦІЯ РОБОТИ З SVG ТА VECTOR ЗОБРАЖЕННЯМИ 25 2.4 PATH АТРИБУТ 27 2.4.1 ОПИС PATH АТРИБУТА 27 2.4.2 РЕАЛІЗАЦІЯ "ПАРСЕРУ" ДЛЯ PATH АТРИБУТУ 29 2.5 ОБРОБКА ТА РОЗРАХУНОК КООРДИНАТ ЗА ДОПОМОГОЮ СТРУКТУР КРИВИХ БЕЗЬЄ 30 2.6 ВІДОБРАЖЕННЯ СТАТИЧНОГО ЗОБРАЖЕННЯ 31 2.7 ДИНАМІЧНА АНІМАЦІЯ ЗОБРАЖЕННЯ 33 3 РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ 35 3.1 ТЕСТУВАННЯ РОЗРОБЛЕНОГО РІШЕННЯ 35 3.2 ДОКУМЕНТУВАННЯ БІБЛІОТЕКИ 36 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ХОРОНИ ПРАЦІ 38 4.1 Класифікація шкідливих та небезпечних виробничих факторів 38 4.2 Вплив вібрації на людину 40 Висновки 44 Перелік використаних джерел 45 Додатки 48uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectкриві Безьєuk_UA
dc.subjectпарсерuk_UA
dc.subjectsvg/vector зображенняuk_UA
dc.subjectKotlinuk_UA
dc.subjectOndrawuk_UA
dc.subjectmotioneventuk_UA
dc.subjectBezier curvesuk_UA
dc.subjectParseruk_UA
dc.subjectsvg/vector imagesuk_UA
dc.titleРозробка програмного інструмента оптимізації процесу створення анімацій у мобільних додаткахuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a software tool for optimizing the process of creating animations in mobile applicationsuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Ясінський Микола Романович, 2025uk_UA
dc.contributor.committeeMemberВаравін, Антон Валерійович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.format.pages50-
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. ImageView. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/android/ widget/ImageView (Дата звернення: 16.02.2024).uk_UA
dc.relation.references2. SurfaceView. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/android/ view/SurfaceView (Дата звернення: 16.02.2024).uk_UA
dc.relation.references3. Kotlin. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://kotlinlang.org/ (Дата звернення: 7.03.2024).uk_UA
dc.relation.references4. SVG Tutorial. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.w3schools.com/graphics/ svg_intro.asp (Дата звернення: 7.03.2024).uk_UA
dc.relation.references5. Vector drawables overview. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/ develop/ui/views/graphics/vector-drawable-resources (Дата звернення: 7.03.2024).uk_UA
dc.relation.references6. ObjectAnimator. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/ android/animation/ObjectAnimator (Дата звернення: 7.03.2024).uk_UA
dc.relation.references7. Internet Archive. The Wayback Machine. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://web.archive.org/ (Дата звернення: 03.03.2024).uk_UA
dc.relation.references8. Animation. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://github.com/topics/animation (Дата звернення: 29.02.2024).uk_UA
dc.relation.references9. Крива Безьє. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.javascript.info/bezier-curve (Дата звернення: 21.02.2024).uk_UA
dc.relation.references10. Криві Безьє. Основні поняття та властивості кривих Безьє. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.mathros.net.ua/kryvi-bezje.html (Дата звернення: 07.06.2024).uk_UA
dc.relation.references11. View. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/android/view/ View (Дата звернення: 16.02.2024).uk_UA
dc.relation.references12. OpenGL ES. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/develop/ui/views /graphics/opengl/about-opengl/ (Дата звернення: 17.02.2024).uk_UA
dc.relation.references13. Smoliková H. Introduction to computer animation and its possible educational applications. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/259211673_Introduction_to_computer_animation_and_its_possible_educational_applications (Дата звернення: 01.03.2025).uk_UA
dc.relation.references14. Animated Vector Drawable. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.android.com/reference/android/graphics/drawable/ AnimatedVectorDrawable (Дата звернення: 29.02.2024).uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Iasinskyi_2025.pdf942,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора