กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49114
ชื่อเรื่อง: Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві, на прикладі ТОВ «ЩЕДРО»
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Enhancement of the marketing complex in an enterprise: LLC «Shchedro» as a case study
ผู้แต่ง: Олійник, Тетяна Анатоліївна
Oliinyk, Tetiana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Олійник Т.А. Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві, на прикладі ТОВ «ЩЕДРО»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Н.Є. Юрик. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 71 с.
Oliinyk T. Enhancement of the marketing complex in an enterprise: LLC «Shchedro» as a case study: work for a bachelor’s degree: spec. 073 – management / scientific supervisor N. Yuryk. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025. 71 p.
วันที่เผยแพร่: 18-มิถ-2025
Submitted date: 2-มิถ-2025
Date of entry: 29-มิถ-2025
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Supervisor: Юрик, Наталія Євгенівна
Yuryk, Nataliіa
Committee members: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstiuk, Roman
UDC: 339.13
คำสำคัญ: управління
маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингова політика
конкурентоспроможність
management
marketing
marketing mix
marketing policy
competitiveness
บทคัดย่อ: Предмет дослідження – комплекс маркетингу ТОВ «ЩЕДРО». Об’єкт дослідження – маркетинг ТОВ «ЩЕДРО». Метою роботи є дослідження комплексу маркетингу та шляхів його удосконалення в ТОВ «ЩЕДРО». Методи дослідження − фінансовий аналіз; економічний аналіз; маркетинговий аналіз; метод фінансово-економічного прогнозування; аналітичний метод; метод візуалізації тощо. Практичне значення результатів дослідження полягає в представленні та обґрунтуванні основних шляхів щодо вдосконалення комплексу маркетингу ТОВ «ЩЕДРО», а саме: розробці методики процесу адаптації комплексу маркетингу ТОВ «ЩЕДРО» в умовах невизначеності бізнес-середовища та впровадженні альтернативної бізнес-моделі комплексу маркетингу ТОВ «ЩЕДРО» як форми підтримки та розвитку сучасного бізнесу. Результати проведеного дослідження рекомендовані для впровадження в діяльність ТОВ «ЩЕДРО».
The subject of investigation is the marketing mix of the LLC «Shchedro». The object of investigation is the marketing of the LLC «Shchedro». The aim of the work is to study the marketing mix and ways to improve it at the LLC «Shchedro». The methods of investigation are financial analysis; economic analysis; marketing analysis; method of financial and economic forecasting; analytical method; visualization method, etc. The practical significance of the research results lies in the presentation and justification of the main ways to improve the marketing mix of LLC «Shchedro», namely: developing a methodology for the process of adapting the marketing mix of LLC «Shchedro» in conditions of business environment uncertainty and implementing an alternative business model for the marketing mix of LLC «Shchedro» as a form of support and development of modern business. The research results could be implemented at the LLC «Shchedro».
Content: ВСТУП……7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА……........9 1.1 Суть, роль та значення комплексу маркетингу в сучасних умовах функціонування підприємств…….9 1.2 Особливості процесу формування комплексу маркетингу...…17 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ЩЕДРО»: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ.......23 2.1 Аналіз особливостей організації діяльності підприємства….23 2.2 Аналіз маркетингової політики підприємства……33 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ «ЩЕДРО»......40 3.1 Розробка методики процесу адаптації комплексу маркетингу ТОВ «ЩЕДРО» в умовах невизначеності бізнес-середовища……40 3.2 Впровадження альтернативної бізнес-моделі комплексу маркетингу на досліджуваному підприємстві як форми підтримки та розвитку сучасного бізнесу….49 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ……….56 4.1 Роль та значення психофізіологічних факторів небезпеки в процесі здійснення трудової діяльності в ТОВ «ЩЕДРО»……56 4.2 Аналіз, прогнозування, профілактика травматизму та професійної захворюваності на досліджуваному підприємстві…..…60 ВИСНОВКИ……64 БІБЛІОГРАФІЯ……66 ДОДАТКИ…72
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49114
Copyright owner: "© Олійник Тетяна Анатоліївна, 2025"
References (Ukraine): Culliton J.W. The Management of Marketing Costs, Division of Research, Graduate School of Business Administration. Harvard University, Boston, MA, 1948. Р. 400-420. URL: https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=2699441.
Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження переліку професійних захворювань» № 1662 від 08.11.2000 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1662-2000-%D0%BF#Text.
20 найбільших харчових компаній України. Виробники продуктів і напоїв збільшили виторг попри війну (іноземці страждають, але продовжують працювати в РФ). (22 листопада 2023 р.). URL: https://schedro.ua/media/schedro_forbes.pdf.
Артімонова І.В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2010. № 4 (106). С. 94-101. URL: https://rep.btsau.edu.ua/bitstream/BNAU/5685/1/marketing_mix.pdf.
Беспалов В., Янєв М. Маркетинговий комплекс у системі управління підприємством в умовах військового стану. Економіка та суспільство. 2024. Випуск 70. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-25.
Борисенко О.С., Табачук Н.О. Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2018. № 3 (14). С. 134-141. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/24.pdf.
Бротман М., Карнаух Д., Крючко М., Крючко Л. Роль маркетингу на сучасних підприємствах. UNIVERSUM. 2023. № 1. С. 46-50. URL: https://archive.liga.science/index.php/universum/article/view/427.
Войчак А.В. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту. Маркетинг в Україні. 2019. № 4. С. 52-55. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_10.
Гузенко Г.М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. 2017. Випуск 12. С. 227-234. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/12_ukr/38.pdf.
Звіт про управління ТОВ «ЩЕДРО» за 2022 р. URL: https://schedro.ua/files/zvit-pro-upravlinnya-schedro-2022.pdf.
Звіт про управління ТОВ «ЩЕДРО» за 2023 р. URL: https://schedro.ua/files/zvit-pro-upravlinnya-schedro-2023.pdf.
Звягівцева О. Теоретико-методологічні засади механізму формування комплексу маркетингу підприємств України. Вісник ТНЕУ. 2011. № 5-1. URL: file:///C:/Users/Irina/Downloads/305-603-1-SM.pdf.
Іванина Р., Міщенок С. Що таке комплекс маркетингу? (05.06.2024). URL: https://elit-web.ua/ua/blog/chto-takoe-kompleks-marketinga.
Ім’я на мільйон. Вони того варті. Скільки коштують і до яких сегментів належать 50 найдорожчих брендів України. NEW VOICE. № 4 (379). С. 27. (жовтень, 2023 р.). URL: https://schedro.ua/media/schedro_nv.pdf.
Історія виникнення маркетинг-міксу. URL: https://studbooks.net/864971/marketing/istoriya_kompleksa_marketinga
Кальницький А.Є., Копусяк Я.Ф. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства. Науковий вісник Ужгородського університету: Економіка. 2014. № 1. С. 94-97. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14757.
Кирич Н.Б., Шведа Н.М., Юрик Н.Є. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38783.
Класичний комплекс маркетингу. URL: http://marketing-helping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovimarketinguq/384-klasichnij-kompleks-marketingu.html.
Ковальчук С.В., Цурська Б.Г. Застосування інструментів маркетингових комунікацій в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. № 6. С. 125–129. URL: https://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/03/21.pdf.
Комплекс маркетингу «4Р». URL: http://sales-doc.org.ua.
Комплекс маркетингу та його елементи. URL: http://www.info-library.com.ua/books-text-9565.html.
Коноплянникова М.А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 17. С. 332-336. URL: http://global-national.in.ua/issue-17-2017/26-vipusk-16-kviten-2017-r-2/3131-konoplyannikova-m-a-upravlinnya-marketingovoyu-diyalnistyu-ponyattya-printsipi-pidkhodi.
Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: Науковий світ, 2020. 880 с.
Красовська О.Ю. Теоретичні засади концепції «маркетинг-мікс». Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2018. Вип. 3-2 (46). С. 12-15. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_3-2_4.
Критика розширених моделей комплексу маркетингу. URL: http://bsrfc.com.ua/marketingovaya-smes/kompleksmarketinga.
Левіна М.О. Теоретичні основи комплексу маркетингу. Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. 2010. № 5. С. 70-75. URL: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1260.
Лишенко М.О., Макаренко Н.О. Теоретичні основи маркетингової концепції управління та формування стратегії розвитку підприємства в умовах сталості. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. Том 8. № 1. С. 34-40. URL: http://ujae.org.ua/wp-content/uploads/2023/04/ujae_2023_r01_a5.pdf.
Мамалига С.В. Сучасні підходи до трактування маркетинг-міксу. Збірник наукових праць ВНАУ. 2012. № 4 (70). Том 2. С. 144-149.
Маркетинг: навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин та ін.; за ред. Н.Р. Іванечко. Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с.
Моделі комплексу маркетингу та їх критика. URL: https://studopedia.su/4_24186_kritika-rasshirennih-modeleykompleksa-marketinga.html
Мороз О.В., Латишев К.О., Збиранник О.М. Питання удосконалення комплексу маркетингу промислового підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 5. Том 1. С.190-194. URL: https://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=8554.
Мороз О.В., Проценко І.С. Вплив зовнішнього середовища на формування комплексу маркетингу промислового підприємства. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 20. С. 322-338. URL: http://global-national.in.ua/archive/20-2017/95.pdf.
Оберемок С.В. Інструменти та технології маркетингу: еволюція та розвиток на випередження. Траєкторія науки. 2015. Т. 1. № 2-3. С. 2.21-2.34. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_2-3_4.
Основні риси та принципи комплексу маркетингу. URL: https://pidru4niki.com/82276/marketing/kompleks_marketingu.
Політика в області якості та безпеки харчових продуктів ТОВ «ЩЕДРО». URL: https://schedro.ua/files/Policy%20quality%20and%20safety%20of%20food%20products.pdf.
Поняття та основні функції комлексу маркетингу. URL: https://pidru4niki.com/17390919/marketing/kompleks_marketingu_osnovni_funktsiyi_ marketingu.
Разумов Д. ROMI (Return On Marketing Investment) (06.05.2020). URL: https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/romi/.
Сакун М.М., Москалюк І.В., Нагорнюк В.Ф. Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: Навчально-методичний комплекс для підготовки спеціалістів ступеня «бакалавр» ІІІ-ІV рівнів акредитації для всіх напрямків підготовки. Одеса: Видавництво, 2017. 400 с.
Стефанишин Б.М. Оцінка ефективності комплексу маркетингу. Тези доповідей ІІ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства», 2-3 грудня 2021 року. Т.: ТНТУ, 2021. С. 45. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815.
ТОВ «ЩЕДРО»: офіційний веб-сайт. URL: https://schedro.ua/.
ТОВ «ЩЕДРО»: про компанію. URL: https://schedro.ua/pro-kompaniyu/.
Токар К. Теоретичні основи комплексу маркетингу при формуванні конкурентоспроможності підприємства. Сталий розвиток економіки. 2024. № 1 (48). С. 273-280. URL: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-38.
Фінансова звітність ТОВ «ЩЕДРО» та аудиторський звіт за 2022 р. URL: https://schedro.ua/files/finansova-zvitnist-za-2022-rik.pdf.
Фінансова звітність ТОВ «ЩЕДРО» та аудиторський звіт за 2023 р. URL: https://schedro.ua/files/finansova-zvitnist-za-2023-rik.pdf.
Фомішина В.М. Трансформація складових класичного «комплексу маркетингу підприємства» у сучасний «комплекс маркетингу споживача». Науковий вісник НЛТУ України. 2015. Вип. 25.2. С. 288-293. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25.2_50.
Хрупович С.Є. Іванечко Н.Р. Інструменти управління креативним маркетингом. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. № 1. С. 138-143. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/pdfbase/2020/VKNUES-2020-N1(278).pdf.
Юрик Н., Балик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 7-8. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42873.
Юрик Н.Є., Кирич Н.Б. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль: ТНТУ, 2023. С.52-53. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006.
Юрик Н.Є., Олійник Т.А., Дердюк А.А. Роль та значення маркетингового менеджменту в умовах війни. Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку: матеріали міжнародної V наукової конференції. Київ: Університет економіки та права «КРОК». 2025. URL: https://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO-2025/paper/view/2792.
Content type: Bachelor Thesis
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:073 — Менеджмент (бакалаври)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
КРБ_Олійник_.pdf1,04 MBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ