Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49114
Rexistro de metadatos completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.advisorЮрик, Наталія Євгенівна-
dc.contributor.advisorYuryk, Nataliіa-
dc.contributor.authorОлійник, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorOliinyk, Tetiana-
dc.date.accessioned2025-06-29T18:05:00Z-
dc.date.available2025-06-29T18:05:00Z-
dc.date.issued2025-06-18-
dc.date.submitted2025-06-02-
dc.identifier.citationОлійник Т.А. Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві, на прикладі ТОВ «ЩЕДРО»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Н.Є. Юрик. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 71 с.uk_UA
dc.identifier.citationOliinyk T. Enhancement of the marketing complex in an enterprise: LLC «Shchedro» as a case study: work for a bachelor’s degree: spec. 073 – management / scientific supervisor N. Yuryk. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025. 71 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49114-
dc.description.abstractПредмет дослідження – комплекс маркетингу ТОВ «ЩЕДРО». Об’єкт дослідження – маркетинг ТОВ «ЩЕДРО». Метою роботи є дослідження комплексу маркетингу та шляхів його удосконалення в ТОВ «ЩЕДРО». Методи дослідження − фінансовий аналіз; економічний аналіз; маркетинговий аналіз; метод фінансово-економічного прогнозування; аналітичний метод; метод візуалізації тощо. Практичне значення результатів дослідження полягає в представленні та обґрунтуванні основних шляхів щодо вдосконалення комплексу маркетингу ТОВ «ЩЕДРО», а саме: розробці методики процесу адаптації комплексу маркетингу ТОВ «ЩЕДРО» в умовах невизначеності бізнес-середовища та впровадженні альтернативної бізнес-моделі комплексу маркетингу ТОВ «ЩЕДРО» як форми підтримки та розвитку сучасного бізнесу. Результати проведеного дослідження рекомендовані для впровадження в діяльність ТОВ «ЩЕДРО».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of investigation is the marketing mix of the LLC «Shchedro». The object of investigation is the marketing of the LLC «Shchedro». The aim of the work is to study the marketing mix and ways to improve it at the LLC «Shchedro». The methods of investigation are financial analysis; economic analysis; marketing analysis; method of financial and economic forecasting; analytical method; visualization method, etc. The practical significance of the research results lies in the presentation and justification of the main ways to improve the marketing mix of LLC «Shchedro», namely: developing a methodology for the process of adapting the marketing mix of LLC «Shchedro» in conditions of business environment uncertainty and implementing an alternative business model for the marketing mix of LLC «Shchedro» as a form of support and development of modern business. The research results could be implemented at the LLC «Shchedro».uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП……7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА……........9 1.1 Суть, роль та значення комплексу маркетингу в сучасних умовах функціонування підприємств…….9 1.2 Особливості процесу формування комплексу маркетингу...…17 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ЩЕДРО»: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ.......23 2.1 Аналіз особливостей організації діяльності підприємства….23 2.2 Аналіз маркетингової політики підприємства……33 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ «ЩЕДРО»......40 3.1 Розробка методики процесу адаптації комплексу маркетингу ТОВ «ЩЕДРО» в умовах невизначеності бізнес-середовища……40 3.2 Впровадження альтернативної бізнес-моделі комплексу маркетингу на досліджуваному підприємстві як форми підтримки та розвитку сучасного бізнесу….49 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ……….56 4.1 Роль та значення психофізіологічних факторів небезпеки в процесі здійснення трудової діяльності в ТОВ «ЩЕДРО»……56 4.2 Аналіз, прогнозування, профілактика травматизму та професійної захворюваності на досліджуваному підприємстві…..…60 ВИСНОВКИ……64 БІБЛІОГРАФІЯ……66 ДОДАТКИ…72uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleВдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві, на прикладі ТОВ «ЩЕДРО»uk_UA
dc.title.alternativeEnhancement of the marketing complex in an enterprise: LLC «Shchedro» as a case studyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Олійник Тетяна Анатоліївна, 2025"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberШерстюк, Роман Петрович-
dc.contributor.committeeMemberSherstiuk, Roman-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.referencesCulliton J.W. The Management of Marketing Costs, Division of Research, Graduate School of Business Administration. Harvard University, Boston, MA, 1948. Р. 400-420. URL: https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=2699441.uk_UA
dc.relation.referencesПостанова Кабінету міністрів України «Про затвердження переліку професійних захворювань» № 1662 від 08.11.2000 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1662-2000-%D0%BF#Text.uk_UA
dc.relation.references20 найбільших харчових компаній України. Виробники продуктів і напоїв збільшили виторг попри війну (іноземці страждають, але продовжують працювати в РФ). (22 листопада 2023 р.). URL: https://schedro.ua/media/schedro_forbes.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesАртімонова І.В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2010. № 4 (106). С. 94-101. URL: https://rep.btsau.edu.ua/bitstream/BNAU/5685/1/marketing_mix.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesБеспалов В., Янєв М. Маркетинговий комплекс у системі управління підприємством в умовах військового стану. Економіка та суспільство. 2024. Випуск 70. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-25.uk_UA
dc.relation.referencesБорисенко О.С., Табачук Н.О. Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2018. № 3 (14). С. 134-141. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/24.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesБротман М., Карнаух Д., Крючко М., Крючко Л. Роль маркетингу на сучасних підприємствах. UNIVERSUM. 2023. № 1. С. 46-50. URL: https://archive.liga.science/index.php/universum/article/view/427.uk_UA
dc.relation.referencesВойчак А.В. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту. Маркетинг в Україні. 2019. № 4. С. 52-55. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_10.uk_UA
dc.relation.referencesГузенко Г.М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. 2017. Випуск 12. С. 227-234. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/12_ukr/38.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesЗвіт про управління ТОВ «ЩЕДРО» за 2022 р. URL: https://schedro.ua/files/zvit-pro-upravlinnya-schedro-2022.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesЗвіт про управління ТОВ «ЩЕДРО» за 2023 р. URL: https://schedro.ua/files/zvit-pro-upravlinnya-schedro-2023.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesЗвягівцева О. Теоретико-методологічні засади механізму формування комплексу маркетингу підприємств України. Вісник ТНЕУ. 2011. № 5-1. URL: file:///C:/Users/Irina/Downloads/305-603-1-SM.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesІванина Р., Міщенок С. Що таке комплекс маркетингу? (05.06.2024). URL: https://elit-web.ua/ua/blog/chto-takoe-kompleks-marketinga.uk_UA
dc.relation.referencesІм’я на мільйон. Вони того варті. Скільки коштують і до яких сегментів належать 50 найдорожчих брендів України. NEW VOICE. № 4 (379). С. 27. (жовтень, 2023 р.). URL: https://schedro.ua/media/schedro_nv.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesІсторія виникнення маркетинг-міксу. URL: https://studbooks.net/864971/marketing/istoriya_kompleksa_marketingauk_UA
dc.relation.referencesКальницький А.Є., Копусяк Я.Ф. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства. Науковий вісник Ужгородського університету: Економіка. 2014. № 1. С. 94-97. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14757.uk_UA
dc.relation.referencesКирич Н.Б., Шведа Н.М., Юрик Н.Є. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38783.uk_UA
dc.relation.referencesКласичний комплекс маркетингу. URL: http://marketing-helping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovimarketinguq/384-klasichnij-kompleks-marketingu.html.uk_UA
dc.relation.referencesКовальчук С.В., Цурська Б.Г. Застосування інструментів маркетингових комунікацій в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. № 6. С. 125–129. URL: https://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/03/21.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesКомплекс маркетингу «4Р». URL: http://sales-doc.org.ua.uk_UA
dc.relation.referencesКомплекс маркетингу та його елементи. URL: http://www.info-library.com.ua/books-text-9565.html.uk_UA
dc.relation.referencesКоноплянникова М.А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 17. С. 332-336. URL: http://global-national.in.ua/issue-17-2017/26-vipusk-16-kviten-2017-r-2/3131-konoplyannikova-m-a-upravlinnya-marketingovoyu-diyalnistyu-ponyattya-printsipi-pidkhodi.uk_UA
dc.relation.referencesКотлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: Науковий світ, 2020. 880 с.uk_UA
dc.relation.referencesКрасовська О.Ю. Теоретичні засади концепції «маркетинг-мікс». Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2018. Вип. 3-2 (46). С. 12-15. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_3-2_4.uk_UA
dc.relation.referencesКритика розширених моделей комплексу маркетингу. URL: http://bsrfc.com.ua/marketingovaya-smes/kompleksmarketinga.uk_UA
dc.relation.referencesЛевіна М.О. Теоретичні основи комплексу маркетингу. Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. 2010. № 5. С. 70-75. URL: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1260.uk_UA
dc.relation.referencesЛишенко М.О., Макаренко Н.О. Теоретичні основи маркетингової концепції управління та формування стратегії розвитку підприємства в умовах сталості. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. Том 8. № 1. С. 34-40. URL: http://ujae.org.ua/wp-content/uploads/2023/04/ujae_2023_r01_a5.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesМамалига С.В. Сучасні підходи до трактування маркетинг-міксу. Збірник наукових праць ВНАУ. 2012. № 4 (70). Том 2. С. 144-149.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетинг: навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин та ін.; за ред. Н.Р. Іванечко. Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с.uk_UA
dc.relation.referencesМоделі комплексу маркетингу та їх критика. URL: https://studopedia.su/4_24186_kritika-rasshirennih-modeleykompleksa-marketinga.htmluk_UA
dc.relation.referencesМороз О.В., Латишев К.О., Збиранник О.М. Питання удосконалення комплексу маркетингу промислового підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 5. Том 1. С.190-194. URL: https://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=8554.uk_UA
dc.relation.referencesМороз О.В., Проценко І.С. Вплив зовнішнього середовища на формування комплексу маркетингу промислового підприємства. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 20. С. 322-338. URL: http://global-national.in.ua/archive/20-2017/95.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesОберемок С.В. Інструменти та технології маркетингу: еволюція та розвиток на випередження. Траєкторія науки. 2015. Т. 1. № 2-3. С. 2.21-2.34. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_2-3_4.uk_UA
dc.relation.referencesОсновні риси та принципи комплексу маркетингу. URL: https://pidru4niki.com/82276/marketing/kompleks_marketingu.uk_UA
dc.relation.referencesПолітика в області якості та безпеки харчових продуктів ТОВ «ЩЕДРО». URL: https://schedro.ua/files/Policy%20quality%20and%20safety%20of%20food%20products.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesПоняття та основні функції комлексу маркетингу. URL: https://pidru4niki.com/17390919/marketing/kompleks_marketingu_osnovni_funktsiyi_ marketingu.uk_UA
dc.relation.referencesРазумов Д. ROMI (Return On Marketing Investment) (06.05.2020). URL: https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/romi/.uk_UA
dc.relation.referencesСакун М.М., Москалюк І.В., Нагорнюк В.Ф. Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: Навчально-методичний комплекс для підготовки спеціалістів ступеня «бакалавр» ІІІ-ІV рівнів акредитації для всіх напрямків підготовки. Одеса: Видавництво, 2017. 400 с.uk_UA
dc.relation.referencesСтефанишин Б.М. Оцінка ефективності комплексу маркетингу. Тези доповідей ІІ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства», 2-3 грудня 2021 року. Т.: ТНТУ, 2021. С. 45. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815.uk_UA
dc.relation.referencesТОВ «ЩЕДРО»: офіційний веб-сайт. URL: https://schedro.ua/.uk_UA
dc.relation.referencesТОВ «ЩЕДРО»: про компанію. URL: https://schedro.ua/pro-kompaniyu/.uk_UA
dc.relation.referencesТокар К. Теоретичні основи комплексу маркетингу при формуванні конкурентоспроможності підприємства. Сталий розвиток економіки. 2024. № 1 (48). С. 273-280. URL: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-38.uk_UA
dc.relation.referencesФінансова звітність ТОВ «ЩЕДРО» та аудиторський звіт за 2022 р. URL: https://schedro.ua/files/finansova-zvitnist-za-2022-rik.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesФінансова звітність ТОВ «ЩЕДРО» та аудиторський звіт за 2023 р. URL: https://schedro.ua/files/finansova-zvitnist-za-2023-rik.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesФомішина В.М. Трансформація складових класичного «комплексу маркетингу підприємства» у сучасний «комплекс маркетингу споживача». Науковий вісник НЛТУ України. 2015. Вип. 25.2. С. 288-293. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25.2_50.uk_UA
dc.relation.referencesХрупович С.Є. Іванечко Н.Р. Інструменти управління креативним маркетингом. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. № 1. С. 138-143. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/pdfbase/2020/VKNUES-2020-N1(278).pdf.uk_UA
dc.relation.referencesЮрик Н., Балик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 7-8. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42873.uk_UA
dc.relation.referencesЮрик Н.Є., Кирич Н.Б. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль: ТНТУ, 2023. С.52-53. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006.uk_UA
dc.relation.referencesЮрик Н.Є., Олійник Т.А., Дердюк А.А. Роль та значення маркетингового менеджменту в умовах війни. Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку: матеріали міжнародної V наукової конференції. Київ: Університет економіки та права «КРОК». 2025. URL: https://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO-2025/paper/view/2792.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece nas Coleccións073 — Менеджмент (бакалаври)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
КРБ_Олійник_.pdf1,04 MBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Ferramentas administrativas